Головна навігація
Меню

Porsche знову чемпіон світу. Завдяки інноваційному прототипу Porsche 919 Hybrid виробник спортивних автомобілів зі Штутгарта вже в передостанній гонці сезону забезпечив собі титул переможця серед автовиробників в чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA World Endurance Championship (WEC). Перше і четверте місця екіпажів Тімо Бернхарда (Німеччина)/ Брендона Хартлі (Нова Зеландія)/ Марка Веббера (Австралія) і Ромена Дюма (Франція)/ Нілу Яни (Швейцарія)/ Марка Ліба (Німеччина) принесли Porsche у шестигодинний гонці в Шанхаї 38 очок. Таким чином, маючи в сумі 301 пункт, Porsche у фінальній гонці в Бахрейні стає недосяжний для Audi (222 очка) і Toyota (207 очок).

 

Міхаель Штайнер, член правління Porsche AG, відповідальний за дослідження і розробки, сказав: «Другий чемпіонський титул Porsche знову підтверджує сміливу концепцію 919 Hybrid і ставить розроблений в Вайссаху прототип в один ряд із знаменними гоночними автомобілями Porsche, які випередили свій час: 718 RS, 904, 917 або 956. Всі вони писали історію автоспорту, але перш за все рухали вперед серійні розробки. Це відноситься і до 919 Hybrid. Я надзвичайно гордий за всю нашу команду». Фріц Енцингер, керівник LMP1, додав: «Цей великий успіх був можливий тільки завдяки видатним зусиллям команди. Механіки, інженери та пілоти, а також багато інших людей за лаштунками наполегливо боролися і тепер винагородженні вдруге після 2015 року. Це показує потенціал не тільки 919 Hybrid, а й всієї команди в цілому. За це я хотів би всіх сердечно подякувати».

 
 

Інноваційний Porsche 919 Hybrid продовжує свою історію успіху. Ле-манівський прототип класу 1 (LMP1) з його унікальною концепцією приводу дебютував в 2014 році. З тих пір з цим гоночним болідом Porsche двічі виграв 24 години Ле-Мана (в 2015 і 2016 роках) - це були 17-я і 18-я перемоги в загальному заліку для Porsche в Ле-Мані. У 2015 році, на другий рік виступу, Porsche завоював титул чемпіона світу серед виробників. Чемпіонський титул в особистому заліку пілотів минулого року виграли Бернхард/ Хартлі/ Веббер під час драматичного фіналу в Бахрейні. З 24 гонок на рахунку Porsche 919 Hybrid в сумі 13 перемог і 15 поул-позицій.

 
 

У той час як команда Porsche святкує на гоночній трасі, найзначніші успіхи досягаються в центрі досліджень і розробок Porsche в Вайссаху. Сконструйований в тісній взаємодії з фахівцями з серійних розробок, 919 Hybrid має загальну потужність системи приводу понад 900 к. с. (662 кВт). Його двигун внутрішнього згоряння являє собою інноваційний даунсайзінговий агрегат: виконаний у вигляді компактного дволітрового чотирициліндрового бензинового двигуна з нагнітачем, він має потужність майже 500 к. с. (368 кВт) і приводить в рух задню вісь. Дві різні системи рекуперації енергії - енергії гальмування на передній осі і енергії, отриманої від відпрацьованих газів - через літій-іонну батарею живлять електродвигун, який по команді направляє додатково 400 к. с. (294 кВт) на передню вісь.

 
 

У виборі конструктивного рішення гібридних систем для Porsche 919 Hybrid інженери гоночного відділення пішли новаторським шляхом. Оснащений високовольтної технікою, 919 Hybrid служить випробувальною лабораторією для тестування рівня напруги майбутніх електрифікованих дорожніх автомобілів. Досвід, отриманий на гоночній трасі, допоміг колегам, які займаються серійними розробками, в створенні чотирьохдверної  концептуальної моделі Mission E з 800-вольтової технікою. Перший дорожній спорткар Porsche з чисто електричним приводом піде в серію вже в цьому десятилітті.