Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніcть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніcть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніcть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніcть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужність 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніcть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніcть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Panamera
Нова Panamera
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,7 с (5,5 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 264 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,6 - 7,5
Викиди CO2, г/км 173 - 171
Нова Panamera 4
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,5 с (5,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,8 - 7,7
Викиди CO2, г/км 177 - 175
Нова Panamera 4 Executive
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,6 с (5,4 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,9 - 7,8
Викиди CO2, г/км 180 - 178
Нова Panamera 4 Sport Turismo
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,5 с (5,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 259 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,9 - 7,8
Викиди CO2, г/км 180 - 178
Нова Panamera 4S
Потужніcть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera 4S Executive
Потужніcть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,5 с (4,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,3 - 8,2
Викиди CO2, г/км 189 - 187
Нова Panamera 4S Sport Turismo
Потужніcть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 286 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,3-8,2
Викиди CO2, г/км 189 - 187
Нова Panamera 4 E-Hybrid
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5250 - 6500 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 4,6 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 278 км/год
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Нова Panamera 4 E-Hybrid Executive
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.)
Прискорення 0-100 км/год 4,7 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 278 км/год
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Нова Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5250 - 6500 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 4,6 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 275 км/год
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Нова Panamera Turbo
Потужніcть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Нова Panamera Turbo Executive
Потужніcть 404 кВт (550 к.с.) на частоті обертів 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,9 с (3,7 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,5 - 9,4
Викиди CO2, г/км 217 - 215
Нова Panamera Turbo Sport Turismo
Потужніcть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 304 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,5–9,4
Викиди CO2, г/км 217 - 215
Нова Panamera Turbo S E-Hybrid
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 404 кВт (550 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 500 кВт (680 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5750 - 6000 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 5750 - 6000 об/хв
Максимальна швидкість 310 км/год
Прискорення 0-100 км/год 3,4 с опцією Sport Chrono
Викиди CO2, г/км 66
Запас ходу на електродвигуні NEDC 50 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 16,2
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,9
Нова Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 404 кВт (550 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 500 кВт (680 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5750 - 6000 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 5750 - 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,5 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 310 км/год
Викиди CO2, г/км 66
Запас ходу на електродвигуні NEDC 50 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 16,2
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,9
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Macan Turbo з пакетом Performance
Потужність 324 кВт (440 к. с.) 6000 1/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,4 с
Максимальна швидкість 272 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,7–9,4
Викиди CO2 224 - 217
Cayenne
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267

2016

Місія по захисту титулу успішно виконана - Porsche з 919 Hybrid перемагає в заліку виробників

Porsche знову чемпіон світу. Завдяки інноваційному прототипу Porsche 919 Hybrid виробник спортивних автомобілів зі Штутгарта вже в передостанній гонці сезону забезпечив собі титул переможця серед автовиробників в чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA World Endurance Championship (WEC). Перше і четверте місця екіпажів Тімо Бернхарда (Німеччина)/ Брендона Хартлі (Нова Зеландія)/ Марка Веббера (Австралія) і Ромена Дюма (Франція)/ Нілу Яни (Швейцарія)/ Марка Ліба (Німеччина) принесли Porsche у шестигодинний гонці в Шанхаї 38 очок. Таким чином, маючи в сумі 301 пункт, Porsche у фінальній гонці в Бахрейні стає недосяжний для Audi (222 очка) і Toyota (207 очок).

 

Міхаель Штайнер, член правління Porsche AG, відповідальний за дослідження і розробки, сказав: «Другий чемпіонський титул Porsche знову підтверджує сміливу концепцію 919 Hybrid і ставить розроблений в Вайссаху прототип в один ряд із знаменними гоночними автомобілями Porsche, які випередили свій час: 718 RS, 904, 917 або 956. Всі вони писали історію автоспорту, але перш за все рухали вперед серійні розробки. Це відноситься і до 919 Hybrid. Я надзвичайно гордий за всю нашу команду». Фріц Енцингер, керівник LMP1, додав: «Цей великий успіх був можливий тільки завдяки видатним зусиллям команди. Механіки, інженери та пілоти, а також багато інших людей за лаштунками наполегливо боролися і тепер винагородженні вдруге після 2015 року. Це показує потенціал не тільки 919 Hybrid, а й всієї команди в цілому. За це я хотів би всіх сердечно подякувати».

 
 

Інноваційний Porsche 919 Hybrid продовжує свою історію успіху. Ле-манівський прототип класу 1 (LMP1) з його унікальною концепцією приводу дебютував в 2014 році. З тих пір з цим гоночним болідом Porsche двічі виграв 24 години Ле-Мана (в 2015 і 2016 роках) - це були 17-я і 18-я перемоги в загальному заліку для Porsche в Ле-Мані. У 2015 році, на другий рік виступу, Porsche завоював титул чемпіона світу серед виробників. Чемпіонський титул в особистому заліку пілотів минулого року виграли Бернхард/ Хартлі/ Веббер під час драматичного фіналу в Бахрейні. З 24 гонок на рахунку Porsche 919 Hybrid в сумі 13 перемог і 15 поул-позицій.

 
 

У той час як команда Porsche святкує на гоночній трасі, найзначніші успіхи досягаються в центрі досліджень і розробок Porsche в Вайссаху. Сконструйований в тісній взаємодії з фахівцями з серійних розробок, 919 Hybrid має загальну потужність системи приводу понад 900 к. с. (662 кВт). Його двигун внутрішнього згоряння являє собою інноваційний даунсайзінговий агрегат: виконаний у вигляді компактного дволітрового чотирициліндрового бензинового двигуна з нагнітачем, він має потужність майже 500 к. с. (368 кВт) і приводить в рух задню вісь. Дві різні системи рекуперації енергії - енергії гальмування на передній осі і енергії, отриманої від відпрацьованих газів - через літій-іонну батарею живлять електродвигун, який по команді направляє додатково 400 к. с. (294 кВт) на передню вісь.

 
 

У виборі конструктивного рішення гібридних систем для Porsche 919 Hybrid інженери гоночного відділення пішли новаторським шляхом. Оснащений високовольтної технікою, 919 Hybrid служить випробувальною лабораторією для тестування рівня напруги майбутніх електрифікованих дорожніх автомобілів. Досвід, отриманий на гоночній трасі, допоміг колегам, які займаються серійними розробками, в створенні чотирьохдверної  концептуальної моделі Mission E з 800-вольтової технікою. Перший дорожній спорткар Porsche з чисто електричним приводом піде в серію вже в цьому десятилітті.

 

06.11.2016