Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Panamera
Нова Panamera
Потужніть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,7 с (5,5 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 264 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,6 - 7,5
Викиди CO2, г/км 173 - 171
Нова Panamera 4
Потужніть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,5 с (5,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,8 - 7,7
Викиди CO2, г/км 177 - 175
Нова Panamera 4 Executive
Потужніть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,6 с (5,4 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,9 - 7,8
Викиди CO2, г/км 180 - 178
Нова Panamera 4 E-Hybrid
Потужніть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5250 - 6500 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 4,6 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 278 км/год
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera 4S Executive
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,5 с (4,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,3 - 8,2
Викиди CO2, г/км 189 - 187
Нова Panamera 4 E-Hybrid Executive
Потужніть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.)
Прискорення 0-100 км/год 4,7 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 278 км/год
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Нова Panamera Turbo Executive
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) на частоті обертів 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,9 с (3,7 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,5 - 9,4
Викиди CO2, г/км 217 - 215
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Macan Turbo з пакетом Performance
Потужність 324 кВт (440 к. с.) 6000 1/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,4 с
Максимальна швидкість 272 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,7–9,4
Викиди CO2 224 - 217
Cayenne
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267

Прес-релізи

Автоспорт 2017 Porsche підсилює склад пілотів

Компанія Porsche відзначила видатні успіхи спортивної команди і пілотів у 2016 році в рамках гала-заходу  «Ніч чемпіонів» в Вайссаху. Одночасно був оголошений новий склад пілотів для сезону 2017.

919 Hybrid: нові екіпажі для стартових номерів 1 і 2

Porsche Motorsport LMP у 2017 році знову буде захищати свій чемпіонський титул у дев’яти етапах чемпіонату світу з перегонів на витривалість FIA World Endurance Championship (WEC). Porsche 919 Hybrid знову мають стартові номери 1 і 2. Найбільшы зміни для двох гоночних болідів класу LMP1 відбудуться в їх кокпітах. Після виходу зі складу пілотів LMP1 Ромена Дюма, Марка Ліба та Марка Уеббера команда буде посилена трьома новими членами. Двоє з них - це нинішні заводські гонщики Porsche: новозеландець Ерл Бамбер (26 років) і британець Нік Тенді (32 роки). Обидва вже мають досвід пілотування 919 Hybrid. У 2015 році разом з пілотом Формули-1 Ніко Хюлькенбергом вони стартували на третьому Porsche LMP1 в 24-годинній гонці в Ле-Мані і впевнено виграли її. Третій новачок команди Андре Лоттерер (35 років) вже тричі стояв на найвищій сходинці подіуму в Ле-Мані, в 2012 році був чемпіоном світу в марафонських гонках як заводський гонщик Audi. У Porsche 919 Hybrid зі стартовим номером 1 діючий чемпіон WEC Ніл Яні (32 роки) буде ділити кокпіт з Лоттерер і Тенді. У боліді номер 2 будуть спільно виступати два новозеландця Ерл Бамбер і Брендон Хартлі (27 років) і Тімо Бернхард (35 років) з Німеччини. Завдяки постійній модернізації 919-й в наступному році знову буде уособленням технічної еволюції: модель 2017 року відрізнятися абсолютно новим колірним дизайном і оптимізованою аеродинамікою, а оновлення торкнеться майже всіх компонентів. Офіційне презентація автомобіля відбудеться 23 березня в рамках прологу чемпіонату WEC, який вперше пройде на автодромі Монца, Італія.

 

Три нових заводських пілота в класі GT

З переходом Ерла Бамбер і Ніка Тенді в дивізіон LMP і їх поверненням у складі заводської команди в чемпіонат FIA WEC виникла потреба в нових пілотах. Досвідчений пілот Porsche, німець Дірк Вернер (35 років), знову повертається за кермо 911. З 2004 по 2009 рік Вернер виступав на Porsche, в 2006 році здобув титул в Кубку Porsche Carrera Cup в Німеччини, в 2007 і 2009 роках виграв титул в класі GT в гоночної серії Grand Am і в 2009 році був нагороджений кубком Cup Porsche як кращий індивідуальний пілот. З 2010 по 2016 рік він як заводський пілот виступав за BMW в різних чемпіонатах, включаючи DTM і чемпіонат серії IMSA Weathertech Sportscar. Бельгієць Лауренс Вантор (25 років) у 2010 році переміг у Гран-прі Макао Формули-3, в 2013 році завоював титул в гоночної серії FIA GT і після цього неодноразово перемагав в марафонських гонках: у 2014 році в 24 годинах Спа, в 2015 році в 24 годинах Нюрбургринга і в 12 годинах Сепанг, а також в 2016 році в 24 годинах Дубая. Два тижні тому пілот Audi завоював кубок світу FIA GT в Макао. Свену Мюллеру (24 роки) вдалося піднятися до заводського пілота з юніора Porsche. Три роки він проходив професійну гоночну підготовку за підтримки Porsche та в 2016 році взяв титули в Кубку Рorsche Carrera Cup в Німеччині і міжнародному суперкубку Porsche Mobil 1 Supercup.

Заводська команда Porsche в 2017 році буде боротися за чемпіонський титул в заліку GT чемпіонату FIA WEC

Додатково до виступу в класі LMP1 заводська команда Porsche в 2017 році візьме участь також в заліку GT чемпіонату FIA WEC, в якому вперше буде присуджуватися звання чемпіона кращому пілоту і найуспішнішому виробнику. «Це істотно підсилює нашу участь в автоспорті і підкреслює, що ми обрали правильний шлях, беручи участь в WEC», - сказав Міхаель Штайнер, член правління Porsche AG, відповідальний за дослідження і розробки. Команда Porsche Motorsport GT виводить на старт в класі GTE-Pro два нових 911 RSR. Затвердженими пілотами поки що є Міхаель Крістенсен (26 років), Фредерік Маковецький (36 років) і Ріхард Літц (32 роки).

 

Porsche з двома 911 RSR хоче завоювати титул в США

Porsche бере участь зі своєю заводською командою в четвертому сезоні найважливішого чемпіонату США серед спортивних автомобілів: IMSA Weathertech SportsCar Championship. Porsche Motorsport GT, як і в FIA WEC, виставляє два нових 911 RSR. Кокпіт стартового номера 911 ділять між собою Патрік Пилі (35 років) і Дірк Вернер (35 років). В особливо довгих перегонах (24 години Дайтони, 12 годин Себрінге, Уоткінс-Глен і Малого Ле-Мана) дует підтримає Фредерік Маковецький. У базовий склад екіпажу в автомобілі зі стартовим номером 912 входять Кеван Естро (28 років) і Лауренс Вантор. У чотирьох класичних марафонських гонках до них приєднається Ріхард Літц. Сезон відкриває 24-годинна гонка в Дейтоні 28 січня.

Porsche реструктурує програму підтримки молодих пілотів

Porsche доповнює свою успішну програму підтримки юніорів новим модулем: після вражаючих успіхів в монокубку італієць Маттео Кайролі (20 років) і француз Матьє Жамін (22 роки) як «молоді професіонали» отримують подальшу спонсорську підтримку і сприяння в рамках клієнтського спорту на міжнародному рівні в класі GT. Троє юних пілотів в 2017 році отримують спонсорську підтримку в якості юніорів Porsche: Денніс Ольсен (20 років) з Норвегії та австралієць Метт Кемпбелл (21 рік) виходять на старт в суперкубку Porsche Mobil 1 Supercup. Новачок GT Томас Прейнінг (18 років) з Австрії братиме участь в кубку Porsche Carrera Cup в Німеччини.

 

Роберт Ренауер виграє кубок Porsche Cup

Кубок Porsche Cup, нагорода, яку отримує найуспішніший в світі приватний пілот Porsche, йде в 2016 році гонщику з Німеччини. Роберт Ренауер (31 рік) прийняв цей традиційний кубок з рук д-ра Вольфганга Порше, голови наглядової ради Porsche AG. Додатково Ренауер отримує Porsche 911 вартістю 120 000 євро. Завдяки своїм успішним виступам в ADAC GT Masters, Європейської серії Ле-Ман і серії 24-Hour International Endurance за кермом різних гоночних автомобілів Porsche він набрав в минулому сезоні 7355 очок. Німець Крістіан Рід, який посів друге місце, отримує призові в розмірі 30 000 євро, Даніель Діас Варела з Іспанії, який став третім, отримує 25 000 євро. Кубок Porsche Cup розігрується з 1970 року і базується на ідеї Феррі Порше.

 

Пілоти Porsche 2017 року

LMP1 - 919 Hybrid, стартовий номер 1

Ніл Яні (32 роки) Швейцарія
Андре Лоттерер (35 років) Німеччина
Нік Тенді (32 роки) Великобританія

LMP1 - 919 Hybrid, стартовий номер 2

Ерл Бамбер (26 років) Нова Зеландія
Тімо Бернхард (35 років) Німеччина
Брендон Хартлі (27 років) Нова Зеландія

Заводські пілоти GT

Йорг Бергмайстер (40 років) Німеччина
Міхаель Крістенсен (26 років) Данія
Ромен Дюма (38 років) Франція
Кеван Естро (28 років) Франція
Вольф Хенцлер (41 рік) Німеччина
Ріхард Літц (32 роки) Австрія
Патрік Лонг (35 років) США
Фредерік Маковецький (36 років) Франція
Свен Мюллер (24 роки) Німеччина
Патрік Пилі (35 років) Франція
Лауренс Вантор (25 років) Бельгія
Дірк Вернер (35 років) Німеччина

Молоді професіонали

Маттео Кайролі (20 років) Італія
Матьє Жамін (22 роки) Франція

Юніори Porsche

Метт Кемпбелл (21 рік) Австралія
Денніс Ольсен (20 років) Норвегія
Томас Прейнінг (18 років) Австрія

 

04.12.2016