Головна навігація
Меню

Прес-релізи

Новий Porsche Panamera задає нові стандарти виробництва

Інноваційні методи з’єднання деталей, композитні матеріали і масштабне застосування алюмінію: новий кузовний цех заводу Porsche в Лейпцигу є одним з найбільш інноваційних і сучасних в автомобільній промисловості. В цілому 475 роботів і близько 200 співробітників за зміну працюють  тут над створенням нового Porsche Panamera, сконструйованого на базі нової платформи MSB (Modular Standard Toolkit). Глибина виробництва при цьому становить понад 90%. Кузовні фахівці використовують матеріали, які максимально відповідають поставленим завданням. Наприклад, зовнішні кузовні панелі нової Panamera виготовлені повністю з алюмінію. «В цілому кузов автомобіля на 45% складається з алюмінію. Широке застосування алюмінію вимагає найвищого професіоналізму у виробництві оснащення та обробки поверхонь», - пояснює Кристоф Беерхальтер, генеральний директор кузовного цеху Panamera на заводі Porsche в Лейпцигу.

 
 

Нові стандарти встановлюються також і в області технологій виробництва. Кузов автомобіля виготовляється приблизно з 430 окремих елементів, які з’єднані за допомогою цілого ряду механічних і термічних процесів. У цих процесах застосовуються надсучасні технології. Наприклад, кількість точок зварювання кузова Panamera в порівнянні з кузовом Macan зменшилася на 50%. Замість них в кожному кузові використовуються 600 пластичних гвинтів. Вони оптимальним чином з’єднують алюмінієві деталі зі сталевими, самостійно нарізаючи необхідне різьблення. Інші процеси, що застосовуються у виробництві кузова Panamera, включають в себе клепку, лазерне зварювання і клінч-з’єднання. Останній процес скріплює листи металу між собою за допомогою тиску. Ще однією вартою уваги технологією є роликове фальцювання, яке застосовується при з’єднанні крил автомобіля з кузовом. «Ми використовуємо роликове фальцювання у поєднанні з клейовими з’єднаннями, що дозволяє міцно прикріплювати полегшені алюмінієві панелі до високоміцного металу структурного каркаса кузова», - каже Беерхальтер. Сумарна довжина клейових швів в кожному автомобілі становить понад 200 м.

 

Крім вражаючих інновацій, завод Porsche у Лейпцизі є також одним з найбільш екологічно чистих у світі. Раціональне використання ресурсів зіграло ключову роль в недавньому розширенні виробництва. У новому кузовному цеху компанія Porsche повністю відмовилася від використання стисненого повітря, зробивши вибір на користь точкового застосування енергоефективних технологій з’єднання. Значна частина споживаної заводом електроенергії надходить від сонячних панелей, встановлених на даху цеху. Решта виробництва компанії також була спроектована за принципом сталого розвитку. Наприклад, сонячна енергія застосовується в кузовному цеху Macan з 2013 року. А використовувана в тому ж цеху сучасна технологія охолодження зварювальних кліщів дозволила скоротити витрати електроенергії більш ніж на 365 000 кВтг на рік. Використання у лакофарбовому цеху системи фільтрації на основі кам’яної муки скоротило енергоспоживання в порівнянні з системою водної фільтрації на 60%.

 

З моменту виходу на ринок Рorsche Panamera в 2009 році кузова для моделі виготовлялися і фарбувалися на заводі Volkswagen в Ганновері, а потім перевозилися в Лейпциг для остаточного складання автомобілів. Нове покоління Panamera тепер повністю виробляється в Лейпцигу. Раніше в 2013 році на даному заводі було відкрито провадження повного циклу Porsche Macan. Дослідження ринку, проведені такими компаніями, як J. D. Power, підтвердили високу якість моделей, що виготовляються в Лейпцигу. Відразу після виходу на ринок в 2014 році Macan зайняв лідируюче положення в рейтингах J. D. Power в своєму сегменті та зберіг цю позицію і в 2015 році. Для організації повного циклу виробництва Panamera завод в Лейпцігу було розширено вже в четвертий раз. Розширення, що зайняло трохи менше двох років і обійшлося компанії приблизно в 500 млн. євро, включило в себе створення нових споруд, в тому числі нового кузовного цеху з виробничою площею близько 60 000 кв. м. Крім того, для випуску нової моделі Panamera компанія Porsche створила 600 нових робочих місць. В цілому виробник спорткарів інвестував в розвиток заводу в Лейпцігу приблизно 1,3 млрд. євро.

 

26.10.2016