Головна навігація
Меню

Прес-релізи

Реорганізація павільйону Porsche у Вольфсбурзі

Компанія Porsche AG знову відкрила свій павільйон в Автоштадті (Autostadt) в Вольфсбурзі. Виставкові площі були розширені до 504 кв. м за рахунок додаткового приміщення, в якому в майбутньому будуть проводитися спеціальні презентації. Першою відкриває двері спеціальна виставка «Місія майбутнього: Sportscar». Під час виставки можна буде побачити 919 Hybrid, автомобіль-переможець перегонів «24 години Ле-Мана» 2016 року. Крім того, по-новому розташовано 28 моделей автомобілів в масштабі 1:3, які демонструють відвідувачам історію виробництва спортивних автомобілів Porsche: подорож у часі починається з Porsche 356 випуску 1948 року. Поряд з 718 RS 60 Spyder додані сучасні покоління 911, 718 Boxster, 718 Cayman і Panamera.

 
 

«Новим є також те, що гідом для відвідувача виставки стає іPad», - підкреслює Роберт Адер, керівник відділу маркетингових комунікацій Porsche AG. Так, наприклад, більш детальна інформація про 12 епохальних подій в історії Porsche, які супроводжують відвідувача в ході огляду експозиції, виводиться на планшеті. Також через іPad можна управляти розташованими по групам масштабними моделями автомобілів. «Завдяки розширенню інтерактивності ми не тільки можемо організувати для кожного покоління індивідуальне відвідування виставки, а й зробити це відвідування більш різнобічним і цікавим », - ВІДЗНАЧАЄ Адер. Новий фільм, присвячений марці, теж є частиною реорганізації павільйону Porsche і служить додатковою можливістю для ознайомлення з цінностями і філософією виробника спортивних автомобілів зі Штутгарта. Наприкінці екскурсії відвідувач може сфотографуватися на пам’ять в автомобілі Porsche і відправити знімок поштою.

 
 

«Розташування павільйону Porsche між павільйонами Volkswagen і клієнтським центром (Центр обслуговування клієнтів) символізує тісний зв’язок і спільну історію в концерні. Я дуже радий, що цей магніт для відвідувачів вперше розширено і доповнено новою змінною експозицією, таким чином він дозволяє нашим гостям ще більш наочно познайомитися зі спортивними генами марки », - каже Отто Ф. Вакс, керуючий директор Autostadt. Porsche Павільйон був відкритий в Автоштадте в Вольфсбурзі в 2012 році і в тому ж році отримав дизайнерську премію Automotive Brand Award 2012 у категорії «Кращий з кращих - Architektur» («Кращий з кращих в області архітектури»). Він відрізняється своєю дугоподібної конструкцією даху, що відливає матовим блиском, яка нагадує силует автомобіля Porsche. «Для Porsche павільйон є центральною спорудою в штаб-квартирі концерну Volkswagen і таким чином уособлює чарівність нашої марки і тісний зв’язок з концерном», - вважає Ахім Стейскал, директор музею Porsche в Штутгарті. «В результаті реорганізації ми хочемо запропонувати відвідувачам новий погляд на нашу компанію». Porsche Павільйон - один з восьми павільйонів, які відкриті для відвідування в Вольфсбургский Автоштадте. Крім того, в автомобільному музеї ZeitHaus в Вольфсбурзі можна побачити інші моделі з більш ніж 60-історії Porsche.

 
 

15.11.2016