Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніcть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніcть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніcть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніcть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужність 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніcть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніcть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Panamera
Нова Panamera
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,7 с (5,5 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 264 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,6 - 7,5
Викиди CO2, г/км 173 - 171
Нова Panamera 4
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,5 с (5,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,8 - 7,7
Викиди CO2, г/км 177 - 175
Нова Panamera 4 Executive
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,6 с (5,4 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,9 - 7,8
Викиди CO2, г/км 180 - 178
Нова Panamera 4 Sport Turismo
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,5 с (5,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 259 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,9 - 7,8
Викиди CO2, г/км 180 - 178
Нова Panamera 4S
Потужніcть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera 4S Executive
Потужніcть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,5 с (4,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,3 - 8,2
Викиди CO2, г/км 189 - 187
Нова Panamera 4S Sport Turismo
Потужніcть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 286 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,3-8,2
Викиди CO2, г/км 189 - 187
Нова Panamera 4 E-Hybrid
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5250 - 6500 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 4,6 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 278 км/год
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Нова Panamera 4 E-Hybrid Executive
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.)
Прискорення 0-100 км/год 4,7 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 278 км/год
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Нова Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5250 - 6500 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 4,6 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 275 км/год
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Нова Panamera Turbo
Потужніcть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Нова Panamera Turbo Executive
Потужніcть 404 кВт (550 к.с.) на частоті обертів 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,9 с (3,7 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,5 - 9,4
Викиди CO2, г/км 217 - 215
Нова Panamera Turbo Sport Turismo
Потужніcть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 304 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,5–9,4
Викиди CO2, г/км 217 - 215
Нова Panamera Turbo S E-Hybrid
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 404 кВт (550 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 500 кВт (680 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5750 - 6000 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 5750 - 6000 об/хв
Максимальна швидкість 310 км/год
Прискорення 0-100 км/год 3,4 с опцією Sport Chrono
Викиди CO2, г/км 66
Запас ходу на електродвигуні NEDC 50 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 16,2
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,9
Нова Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 404 кВт (550 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 500 кВт (680 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5750 - 6000 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 5750 - 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,5 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 310 км/год
Викиди CO2, г/км 66
Запас ходу на електродвигуні NEDC 50 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 16,2
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,9
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Macan Turbo з пакетом Performance
Потужність 324 кВт (440 к. с.) 6000 1/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,4 с
Максимальна швидкість 272 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,7–9,4
Викиди CO2 224 - 217
Cayenne
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267

Прес-релізи

Світова прем’єра у Женеві: Більш потужний атмосферний двигун та гоночне шасі, натхненне змаганнями з автоспорту 911 для шосе та гоночного треку – новий Porsche 911 GT3

Штутгарт. Автомобіль Porsche 911 GT3 забезпечує продуктивність гоночного автомобіля в поєднанні з раціональною полегшеною конструкцією та неперевершеними їздовими характеристиками. У новому поколінні радикального 911 ще більш чітко простежується взаємозв’язок між повсякденною їздою та змаганнями з автоспорту. «Серцем» та основою найновіших покращень став чотирилітровий опозитний двигун. Атмосферний двигун з надзвичайною кількістю обертів, потужністю 500 к.с. залишився практично незмінним порівняно з першокласним гоночним автомобілем 911 GT3. Удосконалене шасі з системою керуванням задніми колесами та раціональною полегшеною конструкцією спеціально створене, щоб перетворити потужність двигуна у неперевершені динамічні характеристики. Розроблений на тому ж випробувальному треку та виготовлений на тій же виробничій лінії, що й гоночні автомобілі, спорткар, який пройшов випробування на шосе, у черговий раз втілив у собі гоночну технологію Porsche.

 

Більшість водіїв Porsche GT також хотіли б випробувати свої спорткари на гоночному треку, де новий 911 GT3 дійсно може себе проявити завдяки співвідношенню маси та потужності у 3,88 кг/кВт (2,86 кг/к.с.). З семиступінчастою коробкою передач із подвійним зчепленням (PDK) в базовій комплектації, яка була спеціально створена для використання у моделях GT, двомісний автомобіль важить 1430 кг із повним баком палива та може розганятися від 0 до 100 км/год за 3,4 секунди. Його максимальна швидкість – 318 км/год. Для прихильників безкомпромісного водіння Porsche також пропонує 911 GT3 з шестиступінчастою механічною спортивною коробкою передач. Вона дозволяє високопродуктивному 911 розганятися від 0 до 100 км/год за 3,9 секунди та досягати максимальної швидкості 320 км/год.

 

Швидкий на поворотах, стабільний на прямих: жорстке шасі із системою підрулювання заднього мосту

Шасі нового 911 GT3 має всі переваги завдяки досвіду створення гоночних автомобілів Porsche, а його тюнінг був перероблений для покращення динамічних характеристик. Новий двомісний автомобіль на 25 мм нижчий за модель 911 Carrera S. На додачу до покращення базової конструкції, шасі також має чудові характеристики керованості, значною мірою завдяки активній системі керування задніми колесами. Залежно від швидкості, ця система повертає задні колеса або в протилежному, або в тому ж напрямку, що й передні, тим самим покращуючи маневреність і стабільність автомобіля. Динамічні подушки двигуна та система блокування заднього диференціалу також покращують динамічні характеристики автомобіля.

 

Що стосується дизайну, автомобіль 911 GT3 практично не залишає сумнівів щодо свого призначення. Задні крила, виготовлені переважно з карбону, підкреслюють той факт, що форма спорткара визначається його аеродинамікою. Полегшений капот і передній спойлер були оптимізовані для покращення потоку повітря. Покращення аеродинамічних характеристик також очевидні завдяки полегшеній задній частині з вихлопною трубою та завдяки новому дифузору.

Інтер’єр: Багатий досвід для виняткової динаміки їзди

Інтер’єр нового високопродуктивного спорткара адаптований згідно з їздовими характеристиками 911 GT3. Спортивне рульове колесо GT діаметром 360 мм наслідує модель 918 Spyder. І водій, і пасажир відчують динаміку автомобіля завдяки сидінням Sports Plus з покращеними боковими валиками та механічним регулюванням. Висота сидіння та нахил спинки регулюються за допомогою електроприводу. Оскільки автомобіль 911 GT3 традиційно є двомісним, чаші сидінь у задній частині автомобіля сховані.

 

Porsche пропонує три додаткові варіанти сидінь для моделі 911 GT3: адаптивні сидіння Sports Plus з електричним регулюванням (18 положень). Другим варіантом є спортивні ковшоподібні сидіння з відкидною спинкою, інтегрованою грудною подушкою безпеки та ручним регулюванням положення вперед/назад. Третій варіант – це повністю ковшоподібні сидіння з легкого вуглепластику та  оздобленням з карбону.

Додаток Porsche Track Precision

На додачу до системи Porsche Communication Management (PCM), що включає навігаційний онлайн-модуль з інформацією про дорожню ситуацію в режимі реального часу, стандартна комплектація також включає модуль Connect Plus і додаток Track Precision. Додаток Track Precision дозволяє водіям 911 GT3 відображати, реєструвати та аналізувати детальну інформацію щодо їзди на своїх смартфонах.

 

07.03.2017