Тест-драйв Конфігуратор Отримати пропозицію Порівняти
Головна навігація
Меню

Прес-релізи

Світова прем’єра у Женеві: Більш потужний атмосферний двигун та гоночне шасі, натхненне змаганнями з автоспорту 911 для шосе та гоночного треку – новий Porsche 911 GT3

Штутгарт. Автомобіль Porsche 911 GT3 забезпечує продуктивність гоночного автомобіля в поєднанні з раціональною полегшеною конструкцією та неперевершеними їздовими характеристиками. У новому поколінні радикального 911 ще більш чітко простежується взаємозв’язок між повсякденною їздою та змаганнями з автоспорту. «Серцем» та основою найновіших покращень став чотирилітровий опозитний двигун. Атмосферний двигун з надзвичайною кількістю обертів, потужністю 500 к.с. залишився практично незмінним порівняно з першокласним гоночним автомобілем 911 GT3. Удосконалене шасі з системою керуванням задніми колесами та раціональною полегшеною конструкцією спеціально створене, щоб перетворити потужність двигуна у неперевершені динамічні характеристики. Розроблений на тому ж випробувальному треку та виготовлений на тій же виробничій лінії, що й гоночні автомобілі, спорткар, який пройшов випробування на шосе, у черговий раз втілив у собі гоночну технологію Porsche.

 

Більшість водіїв Porsche GT також хотіли б випробувати свої спорткари на гоночному треку, де новий 911 GT3 дійсно може себе проявити завдяки співвідношенню маси та потужності у 3,88 кг/кВт (2,86 кг/к.с.). З семиступінчастою коробкою передач із подвійним зчепленням (PDK) в базовій комплектації, яка була спеціально створена для використання у моделях GT, двомісний автомобіль важить 1430 кг із повним баком палива та може розганятися від 0 до 100 км/год за 3,4 секунди. Його максимальна швидкість – 318 км/год. Для прихильників безкомпромісного водіння Porsche також пропонує 911 GT3 з шестиступінчастою механічною спортивною коробкою передач. Вона дозволяє високопродуктивному 911 розганятися від 0 до 100 км/год за 3,9 секунди та досягати максимальної швидкості 320 км/год.

 

Швидкий на поворотах, стабільний на прямих: жорстке шасі із системою підрулювання заднього мосту

Шасі нового 911 GT3 має всі переваги завдяки досвіду створення гоночних автомобілів Porsche, а його тюнінг був перероблений для покращення динамічних характеристик. Новий двомісний автомобіль на 25 мм нижчий за модель 911 Carrera S. На додачу до покращення базової конструкції, шасі також має чудові характеристики керованості, значною мірою завдяки активній системі керування задніми колесами. Залежно від швидкості, ця система повертає задні колеса або в протилежному, або в тому ж напрямку, що й передні, тим самим покращуючи маневреність і стабільність автомобіля. Динамічні подушки двигуна та система блокування заднього диференціалу також покращують динамічні характеристики автомобіля.

 

Що стосується дизайну, автомобіль 911 GT3 практично не залишає сумнівів щодо свого призначення. Задні крила, виготовлені переважно з карбону, підкреслюють той факт, що форма спорткара визначається його аеродинамікою. Полегшений капот і передній спойлер були оптимізовані для покращення потоку повітря. Покращення аеродинамічних характеристик також очевидні завдяки полегшеній задній частині з вихлопною трубою та завдяки новому дифузору.

Інтер’єр: Багатий досвід для виняткової динаміки їзди

Інтер’єр нового високопродуктивного спорткара адаптований згідно з їздовими характеристиками 911 GT3. Спортивне рульове колесо GT діаметром 360 мм наслідує модель 918 Spyder. І водій, і пасажир відчують динаміку автомобіля завдяки сидінням Sports Plus з покращеними боковими валиками та механічним регулюванням. Висота сидіння та нахил спинки регулюються за допомогою електроприводу. Оскільки автомобіль 911 GT3 традиційно є двомісним, чаші сидінь у задній частині автомобіля сховані.

 

Porsche пропонує три додаткові варіанти сидінь для моделі 911 GT3: адаптивні сидіння Sports Plus з електричним регулюванням (18 положень). Другим варіантом є спортивні ковшоподібні сидіння з відкидною спинкою, інтегрованою грудною подушкою безпеки та ручним регулюванням положення вперед/назад. Третій варіант – це повністю ковшоподібні сидіння з легкого вуглепластику та  оздобленням з карбону.

Додаток Porsche Track Precision

На додачу до системи Porsche Communication Management (PCM), що включає навігаційний онлайн-модуль з інформацією про дорожню ситуацію в режимі реального часу, стандартна комплектація також включає модуль Connect Plus і додаток Track Precision. Додаток Track Precision дозволяє водіям 911 GT3 відображати, реєструвати та аналізувати детальну інформацію щодо їзди на своїх смартфонах.

 

07.03.2017