Головна навігація

Прес-релізи

Porsche Digital відкриває відділення в Кремнієвій долині Співпраця з технологічними лідерами і венчурними компаніями

 

Porsche робить наступний крок на шляху комп’ютеризації: з відкриттям нового відділення в Санта-Клара в каліфорнійській Кремнієвій долині Porsche Digital Inc. починає свою діяльність в одному з найважливіших світових центрів інновацій. Метою Porsche Digital є, перш за все, партнерство з технологічними лідерами, інноваторами та співробітництво з компаніями венчурного фінансування. Також Porsche хоче безпосередньо інвестувати в молоді компанії, що пропонують ідеї та рішення для цифрового майбутнього. У Porsche Digital Inc., американському відділенні Porsche Digital GmbH, в майбутньому має бути зайнято близько 100 співробітників.

Завдання полягає в тому, щоб якомога швидше визначити стратегії і тенденції в сфері комп’ютеризації на ринку США і мати можливість розробляти і тестувати рішення для Porsche. Тому наближеність до місцевих технологічних концернів і новим компаніям має особливе значення. Основна увага націлена на такі області, як комп’ютеризація, мережева взаємодія і інтелектуальна мобільність.

«Автомобіль – незрівнянний мобільний засіб майбутнього, а в Кремнієвій долині створюється майбутнє», - каже Тіло Козловські, керуючий директор Porsche Digital. «Тому особливо важливо бути поруч з провідними IT-підприємствам в США, щоб якомога раніше ідентифікувати тенденції і своєчасно інвестувати в нові технології. При цьому ми робимо ставки як на власний інноваційний потенціал, так і на сильних партнерів». Так, компанія вже бере участь у венчурному фонді «E.ventures US». З відкриттям відділення в Санта-Клара така діяльність в майбутньому повинна заглиблюватися і розширюватися.

Після заснування Porsche Digital GmbH зі штаб-квартирою в Людвігсбурзі відкриття каліфорнійського відділення є наступним логічним кроком в стратегії комп’ютеризації Porsche, відзначає Козловські. «Щоб пристосувати відчуття від Porsche до потреб наших клієнтів ми повинні прямо на місці визначити важливі для нас інновації і вивести їх на ринок у вигляді інтелектуальних і привабливих пропозицій». До Porsche Тіло Козловські два десятиліття пропрацював у відомій американській консалтингової компанії Gartner в Кремнієвій долині і є чудовим експертом в області автомобільної промисловості, передових технологій та інтернет.

Porsche Digital - це центр компетенції Porsche в сфері комп’ютеризації. У тісній співпраці з іншими підрозділами компанії Porsche AG він визначає і реалізовує нові моделі створення доданої вартості та інноваційні цифрові продукти. Крім того, до завдання Porsche Digital входить скаутинг: підприємство ідентифікує і оцінює світові тенденції і таким чином гарантує доступ до актуальних технологій. Таким чином, Porsche Digital - це сполучна ланка між Porsche і інноваторами у всьому світі. Слідом за відділеннями в Людвігсбурзі, Берліні і Санта-Клара повинні бути відкриті й інші, наприклад, в Азії.

05.05.2017