Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніcть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніcть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніcть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніcть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужність 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніcть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніcть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Panamera
Нова Panamera
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,7 с (5,5 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 264 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,6 - 7,5
Викиди CO2, г/км 173 - 171
Нова Panamera 4
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,5 с (5,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,8 - 7,7
Викиди CO2, г/км 177 - 175
Нова Panamera 4 Executive
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,6 с (5,4 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,9 - 7,8
Викиди CO2, г/км 180 - 178
Нова Panamera 4 Sport Turismo
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,5 с (5,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 259 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,9 - 7,8
Викиди CO2, г/км 180 - 178
Нова Panamera 4S
Потужніcть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera 4S Executive
Потужніcть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,5 с (4,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,3 - 8,2
Викиди CO2, г/км 189 - 187
Нова Panamera 4S Sport Turismo
Потужніcть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 286 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,3-8,2
Викиди CO2, г/км 189 - 187
Нова Panamera 4 E-Hybrid
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5250 - 6500 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 4,6 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 278 км/год
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Нова Panamera 4 E-Hybrid Executive
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.)
Прискорення 0-100 км/год 4,7 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 278 км/год
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Нова Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5250 - 6500 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 4,6 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 275 км/год
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Нова Panamera Turbo
Потужніcть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Нова Panamera Turbo Executive
Потужніcть 404 кВт (550 к.с.) на частоті обертів 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,9 с (3,7 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,5 - 9,4
Викиди CO2, г/км 217 - 215
Нова Panamera Turbo Sport Turismo
Потужніcть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 304 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,5–9,4
Викиди CO2, г/км 217 - 215
Нова Panamera Turbo S E-Hybrid
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 404 кВт (550 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 500 кВт (680 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5750 - 6000 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 5750 - 6000 об/хв
Максимальна швидкість 310 км/год
Прискорення 0-100 км/год 3,4 с опцією Sport Chrono
Викиди CO2, г/км 66
Запас ходу на електродвигуні NEDC 50 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 16,2
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,9
Нова Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 404 кВт (550 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 500 кВт (680 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5750 - 6000 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 5750 - 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,5 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 310 км/год
Викиди CO2, г/км 66
Запас ходу на електродвигуні NEDC 50 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 16,2
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,9
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Macan Turbo з пакетом Performance
Потужність 324 кВт (440 к. с.) 6000 1/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,4 с
Максимальна швидкість 272 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,7–9,4
Викиди CO2 224 - 217
Cayenne
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267

Прес-релізи

Світова прем’єра у Женеві: Sport Turismo розширює модельну лінійку Panamera Нова версія кузова Porsche Panamera

Штутгарт. Porsche розширює модельний ряд Panamera, додаючи нову версію кузова:  Panamera Sport Turismo відсвяткує свою світову прем’єру на Женевському автосалоні (з 7 по 19 березня 2017 року), де будуть представлені п’ять різних версій: Panamera 4, Panamera 4S, Panamera 4S Diesel, Panamera 4 E-Hybrid і Panamera Turbo. Нова версія, виконана на базі успішного спортивного седана, є ще однією вагомою заявкою в преміум сегменті завдяки її безпомилково впізнаваному дизайну. Водночас модель Sport Turismo потужністю до 550 к.с. є більш багатогранною, ніж будь-які інші моделі її класу. Велика кришка, занижена кромка і збільшений об’єм багажного відділення, а також концепція розташування сидінь 4+1 – все це забезпечує ідеальне поєднання зручності у повсякденному використанні та максимальної універсальності у нових моделях Panamera. «Panamera Sport Turismo для Porsche – це крок до нового сегмента, однак при цьому в ньому збережено всі притаманні Porsche цінності і властивості» – говорить Міхаель Мауер, головний дизайнер Porsche.

 

З точки зору технологій і дизайну у Sport Turismo реалізовані всі інновації, представлені у новій модельній лінійці Panamera, яку було презентовано лише минулого року. Серед них – нова цифрова концепція індикації та управління Porsche Advanced Cockpit, новаторські системи допомоги водієві, як наприклад Porsche InnoDrive з адаптивним круїз-контролем, удосконалені системи ходової частини, такі як система керування задніми колесами та електронна система стабілізації кренів кузова Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC Sport) і потужні силові агрегати. Крім того, всі автомобілі Panamera Sport Turismo оснащені системою постійного повного приводу з електронним багатодисковим зчепленням Porsche Traction Management (PTM) у базовій комплектації. А в моделях S у базову комплектацію входить також адаптивна трикамерна пневматична підвіска.

 

Дизайн і концепція абсолютного спорткара

Подібно до спортивного седана Panamera, Sport Turismo відрізняється надзвичайно динамічними пропорціями – досконале відображення дизайну Porsche. Автомобіль має довжину 5 049 мм, висоту 1 428 мм та ширину 1 937 мм, а велика колісна база становить 2 950 мм. Характерними особливостями силуету є також короткі звиси кузова і великі колеса розміром до 21 дюйма.

Sport Turismo представляє собою зразок абсолютно унікального дизайну задньої частини. Над розвиненими «плечима» розташована подовжена лінія вікна, що разом із лінією даху такої ж довжини надає автомобілю виняткового вигляду. В задній частині дах спускається донизу набагато менш різко, ніж лінія вікна, формуючи яскраво виражену задню стійку, яка переходить у плечову секцію таким же чином, як і у купе.

 

Перший у сегменті адаптивний висувний спойлер даху

У верхній частині автомобіля дах переходить у адаптивний спойлер. Кут нахилу спойлера встановлюється у трьох положеннях, залежно від дорожніх умов та обраних налаштувань автомобіля, і створює додаткову притискну силу до 50 кг на задню вісь. На швидкості до 170 км/год направляючий аеродинамічний елемент – центральний компонент системи Porsche Active Aerodynamics (PAA) – залишається у складеному положенні з кутом мінус сім градусів, що дозволяє зменшити аеродинамічний опір і, відповідно, оптимізувати витрати пального.

На швидкості понад 170 км/год спойлер автоматично переводиться у робоче положення з кутом плюс один градус, підвищуючи стабільність керування і поперечну динаміку. У режимах Sport та Sport Plus спойлер даху автоматично переводиться у робоче положення на швидкостях від 90 км/год і вище. Система PAA також стає у нагоді, якщо відкрити панорамний зсувний дах на швидкості вище 90 км/год: при цьому система адаптує кут нахилу спойлера даху до плюс 26 градусів, що допомагає максимально знизити рівень аеродинамічних шумів.

 

Три сидіння в новому дизайні задньої частини

Новий Sport Turismo є першим автомобілем лінійки Panamera, у якому представлено три задні сидіння. Обидва крайніх сидіння мають форму окремих місць, що відповідає заявленому в цьому модельному ряді поєднанню спортивних експлуатаційних якостей із максимальним комфортом для пасажирів, і таким чином задні сидіння мають конфігурацію 2+1. Опційно  Panamera Sport Turismo доступна також у чотиримісній конфігурації з двома окремими задніми сидіннями з електроприводом.

 

Піднята лінія даху Sport Turismo полегшує посадку і висадку пасажирів на задніх сидіннях, а також дає їм більше простору над головою. Користування багажним відділенням стало більш зручним завдяки тому, що кришка багажника широко відкривається і обладнана електроприводом у базовій комплектації, а також завдяки тому, що висота нижнього краю багажного відділення становить усього 628 мм. Якщо вимірювати ємність багажного відділення до верхнього краю задніх сидінь, цей показник у Sport Turismo складає до 520 л (Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo: 425 л), що на 20 л більше, ніж у спортивного седана. При завантаженні до рівня даху зі складеними задніми сидіннями перевага сягає близько 50 л. Спинки трьох задніх сидінь можна скласти всі разом або кожну окремо (у розподілі 40:20:40). Управління електроприводом розблокування спинок знаходиться в багажному відділенні. Коли спинки всіх задніх сидінь опущені, поверхня для завантаження багажу стає практично пласкою. В такому випадку ємність багажного відділення збільшується до 1 390 л (Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo: 1 295 л).

 

Для Panamera Sport Turismo доступна на замовлення система організації простору багажного відділення. Серед різноманітних складових системи для безпечного транспортування пропонуються дві рейки, вбудовані в поверхню для фіксації багажу, чотири точки кріплення багажу, а також сітку багажного відділення. Крім того, у додатковій комплектації багажне відділення може бути обладнане електророзеткою на 230 В.

П’ять двигунів на початку продажів

Перші автомобілі Panamera Sport Turismo будуть поставлені на ринок України у листопаді 2017 року. Для українського ринку доступні чотири з п’яти двигунів, які вже використовуються у спортивному седані.

 

02.03.2017