Головна навігація

Прес-релізи

У спеку та в холод: випробування на надійність для нового Cayenne по всьому світу Третє покоління SUV від Porsche завершує випробувальний марафон

Третє покоління Porsche Cayenne вже на старті. Для того, щоб нова версія успішної моделі, обсяг продажів якої з 2002 року перевищив 760 000 автомобілів, відповідала найвищим стандартам якості Porsche, вона була піддана цілій низці складних випробувань по всьому світу та в екстремальних умовах. При температурах від мінус 45 і до плюс 50 градусів прототипи та передсерійні автомобілі подолали в цілому близько 4,4 мільйона тестових кілометрів.

 
 

Porsche святкує світову прем’єру нового Cayenne 29 серпня 2017 року. Автомобіль являє собою повністю нову конструкцію. Привід і ходова частина розроблені з чистого аркушу, концепція індикації і управління - також, щоб ще більше розширити діапазон між спортивністю і комфортом. Ідеальний баланс численних нових компонентів, частина з яких була розроблена спеціально для Cayenne, - головна мета комплексного процесу випробувань. Для нового покоління Cayenne (внутрішньозаводське позначення E3) процес почався у 2014 році з випробувань «агрегатоносіїв», які продовжились тестуваннями прототипів та передсерійних автомобілів. Одночасно з віртуальним моделюванням, яке стає все більш і більш точним, велике значення для Porsche, як і раніше, мають реальні випробування. Вони є фінальним екзаменом для кожної нової моделі виробника спорткарів зі Штутгарта.

 
 

Випробування автомобіля проводиться для гармонізації роботи всіх його окремих компонентів, а також для перевірки надійності та функціональності в умовах наближених до практичної експлуатації. Метою завжди є відповідність найвищим вимогам якості Porsche. Так, наприклад, автомобіль піддається жорсткому випробуванню на витривалість на так званому гідропульсаторі - гідравлічному випробувальному стенді, який шляхом штучно створюваних коливань і вібрацій впливає на ходову частину та кузов. Крім того, програма випробувань включає в себе експлуатаційні тести на надійність в умовах реальних навантажень на дорозі та бездоріжжі на випробувальному полігоні Porsche в Центрі досліджень і розробок в Вайссаху, а також випробування тривалим марафоном на полігоні та за його межами. При цьому моделюються настільки жорсткі умови експлуатації, які в реальному житті практично виключені.

 
 

Для моделювання екстремальних навантажень прототипи нового Cayenne проходять тести по всьому світу. У тому числі на гоночних трасах, які Porsche традиційно використовує для випробування всіх своїх моделей: в Німеччині - це Гоккенхаймрінг і особливо складна Північна петля Нюрбургрінга. В Італії автомобілі тестуються на 12,6-кілометровій високошвидкісний трасі Нардо. Матеріали, сенсори й електроніка повинні довести свою якість і довговічність в різних кліматичних зонах - при температурах до плюс 50 градусів в дюнах Дубая (ОАЕ) та на схилах Долини Смерті (США) й до мінус 45 градусів в умовах льоду та снігу на Алясці (США). Porsche Cayenne третього покоління також подолав тест, де початок руху постійно змінюється зупинками в умовах духоти і спеки мегаполісів Китаю, підкорив випробувальні треки в Швеції, Фінляндії та Іспанії і відвідав ПАР, Японію та Нову Зеландію для численних дорожніх і позашляхових випробувань.

 
 

Фотоматеріали доступні на новинному порталі Porsche Newsroom (http://newsroom.porsche.de) і для акредитованих журналістів в базі даних Porsche для преси (https://presse.porsche.de).

 

21.08.2017