Головна навігація
Меню

Прес-релізи

Версія Turbo S E-Hybrid стає лідером модельної лінійки Panamera Світова прем’єра Porsche у Женеві: запуск другої гібридної моделі Panamera

Porsche продовжує досягати високих рівнів продуктивності. Вперше виробник спорткарів наділяє нову гібридну модель Panamera Turbo S E-Hybrid статусом флагмана модельної лінійки. Чотирилітровий двигун V8 від Panamera Turbo у поєднанні з електромотором дозволяє досягати сумарної потужності у 680 к.с. та її виняткового забезпечення: навіть при незначному натисканні на педаль акселератора Panamera Turbo видає 850 Нм крутного моменту. Це означає, що автомобіль прискорюється від нуля до 100 км/год за 3,4 секунди та досягає максимальної швидкості 310 км/год. Принцип прискорення повнопривідної Panamera бере свій початок від супер-спорткара 918 Spyder. У новому європейському транспортному циклі споживання пального нової флагманської моделі Panamera дорівнює 2,9 л/100 км, а запас ходу на електротязі складає до 50 кілометрів. Panamera Turbo S E-Hybrid підкреслює важливість сегменту електромобілів для компанії Porsche.

 

Унікальна концепція руху з двигуном V8 та електромотором

Після успішного дебюту Panamera 4 E-Hybrid, де використовується двигун V6 у поєднанні з електромотором, Porsche знову демонструє, що гібридна технологія має вражаючий потенціал продуктивності. В новій Panamera Turbo S E-Hybrid використовується електромотор (100 кВт/136 к.с.) разом з бензиновим двигуном V8 (404 кВт/550 к.с.). Зчеплення, встановлене в гібридному модулі Porsche, приводиться в дію системою ECA (активатора електричного зчеплення), так само як і в моделі Panamera 4 E-Hybrid. Це дозволяє забезпечити швидкий відгук на дії водія та високий рівень комфорту. Так само, як і в моделях Panamera другого покоління, оптимізована 8-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням Porsche Doppelkupplung (PDK) забезпечує швидке перемикання для максимально ефективної передачі потужності до системи постійного повного приводу Porsche Traction Management (PTM). Використання електромотору та двигуна внутрішнього згорання одночасно дозволяє розігнати седан преміум класу до 100 км/год лише за 3,4 секунди та забезпечує надзвичайну силу тяги на високих швидкостях. У поєднанні з максимальною швидкістю 310 км/год це означає, що Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid встановлює ще більш високі стандарти у своєму класі. Panamera Turbo S E-Hybrid оснащується пневматичною підвіскою в стандартній комплектації та пропонує унікальний баланс у своєму сегменті: комфорт седана преміум класу у поєднанні з динамікою спорткара.

 

Електромотор живиться за допомогою літій-іонної батареї з рідинним охолодженням та енергоємністю 14,1 кВт*год. Високовольтна батарея, вмонтована в задню частину автомобіля, повністю заряджається через стандартну електромережу (230 Вольт, 10А) протягом шести годин. Бортовий зарядний пристрій підвищеної потужності (7,2 кВт), який пропонується у якості додаткового оснащення, скорочує процес зарядки до 2,4 годин. Процес зарядки можна програмувати за допомогою таймера через систему Porsche Communication Management (PCM) або через додаток Porsche Connect (для смартфонів та годинників Apple). Завдяки  кліматичному контролю, який входить до оснащення моделі Panamera Turbo S E-Hybrid,  охолодження чи обігрів салону можливий навіть під час заряджання.

 

Потрійна комбінація продуктивності спорткара, комфорту в далеких поїздках та ефективності

Продуктивність, комфорт та ефективність утворюють ідеальну комбінацію трьох елементів: чотирьохдверний спорткар Panamera Turbo S E-Hybrid за замовчуванням починає роботу в електричному режимі «E-Power» та може проїхати до 50 кілометрів з нульовими викидами в атмосферу. При більш інтенсивному натисканні на педаль акселератора, або коли рівень заряду батареї падає нижче мінімального значення, Panamera переключається в режим «Hybrid Auto», і в цей момент може бути використана потужність обох двигунів. Споживання в новому європейському транспортному циклі (NEDC) гібридної моделі складає до 2,9 л/100 км бензину вищої якості та 16,2 кВт/год на 100 км електричної енергії.

 

Дебют з двома варіантами колісної бази

Новий флагман другого покоління Panamera буде випущений на європейський ринок у липні 2017 року. Ринок України побачить новинку у другій половині 2017 року. Світова прем’єра Panamera Turbo S E-Hybrid відбудеться під час Женевського автосалону, з 7 по 19 березня 2017 року. Від самого початку чотирьохдверний Gran Turismo також буде поставлятися у версії Executive, з колісною базою, подовженою на 150 міліметрів.

В стандартній комплектації Panamera Turbo S E-Hybrid оснащена керамічними композитними гальмами Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), системою стабілізації кренів кузова Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), включаючи систему розподілу крутного моменту Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), підсилювачем рульового керма, що реагує на швидкість, і 21-дюймовими легкосплавними дисками в дизайні 911 Turbo. Базова комплектація також включає систему кліматичного контролю, адаптивні аеродинамічні елементи та трьохкамерну адаптивну пневматичну підвіску з електронною системою регулювання жорсткості амортизаторів Porsche Active Suspension Management (PASM). Подовжена версія Executive обладнана системою керування задніми колесами в стандартній комплектації.

 

24.02.2017