Головна навігація
Меню

Прес-релізи

Концепт-кар Porsche 911 Speedster: відкритий, лаконічний, з потужністю понад 500 к. с.

 

 

Штутгарт. Компанія Porsche приготувала собі чудовий подарунок до 70-го дня народження: 911 Speedster Concept – це готовий до дорожньої експлуатації прототип особливо експресивного спортивного автомобіля з відкритим верхом. Він є своєрідною сполучною ланкою між найпершим родстером Porsche 356 «№1», що отримав дозвіл на експлуатацію 8 червня 1948 року, і сучасними автомобілями Porsche. Завдяки чистоті задуму та історично правильній інтерпретації автомобіль 911 Speedster чітко розкриває суть бренду штутгартського виробника спортивних автомобілів. Основний акцент зроблено на чистій насолоді від водіння. Систему приводу, приховану під двокольоровим корпусом концепт-кара, засновано на базі сучасних моделей GT. Її було розроблено в підрозділі Porsche Motorsport, де народився 911 GT2 RS і, нещодавно, GT3 RS. Світова прем’єра 911 Speedster Concept відбулася в рамках урочистого святкування ювілею «70 років спортивних автомобілів Porsche» у Цуффенхаузені. Концепт-кар дає уявлення про потенційну серійну версію, хоча презентація нової серійної моделі, можливо, відбудеться не раніше 2019 року. Рішення щодо переходу до серійного виробництва буде прийнято протягом найближчих кількох місяців.  

 

До характеристик 911 Speedster Concept належать коротша віконна рама з гострішим кутом нахилу вітрового скла та відповідно вкорочені бокові вікна. Через ці риси спортивний автомобіль став ще більш приземкуватим, якщо дивитися в профіль. Його низька лінія даху Fly-Line нагадує про попередників, як-от Porsche 356 1500 Speedster. Облицювання з карбону, що примикає до передніх сидінь, закриває дуги системи захисту від перекидання автомобіля. Ця «кришка» має характерну хвилеподібну форму («double bubble»), яка використовується як елемент дизайну для 911 Speedster із 1988 року. Дві контрастні чорні пластини між «горбами» додають аеродинамічності, а на прозорому вітровому екрані з плексигласу вигравійовано логотип «70 years of Porsche» (70 років Porsche).

 

Оскільки цього вимагає оригінальна історична модель, 911 Speedster Concept також має легкий тент, а не складаний дах. Цей тент захищає салон автомобіля від дощу під час стоянки та кріпиться за допомогою восьми елементів з матеріалу «тенакс». Принцип зниження маси, характерний для філософії Speedster, застосовано і всередині: навігаційна система, радіо та кондиціонер повітря відсутні. Сидіння-ковші зроблено з карбону, а світло-коричневе (колір Cognac 356) оздоблення зі шкіри, обробленої аніліном, виконано в стилі класичних попередників цієї моделі.

 

Широкий кузов концепт-кара було запозичено у 911 Carrera 4 Cabriolet, хоча крила, капот і задню кришку новинки виготовлено з легкого вуглепластику. Лакофарбове покриття традиційних кольорів GT Silver і White нагадує про ранні гоночні моделі Porsche, і те саме можна сказати про багато інших ретельно виконаних деталей, як-от кришка паливного бака в стилі 1950-х, розташована посередині капота, зовнішні дзеркала класичної форми Talbot або особливий дизайн фар головного освітлення. Прозорі й матові поверхні накладок фар створюють хрестоподібний ефект – натяк на ранні роки Porsche в автоспорті. Тоді фари перед перегонами покривали плівкою, щоб захистити їх від подряпин, сколів і тріщин. На широкі дверні стійки та задню частину кузова нанесено позолочений напис  «Speedster».

 

Під кузовом 911 Speedster Concept використано сучасні високотехнологічні компоненти. Шасі фактично було взято з 911 GT3; ефектні 21 дюймові колісні диски з дизайном Fuchs прикрашено контрастними, відполірованими до сліпучого блиску спицями. Вперше диски в цьому дизайні представлені з центральним кріпленням. Технології GT також були використані у вихлопній системі з титановими вихлопними трубам та в трансмісії з шестиступінчатою механічною коробкою передач. Попри мінімалізм усієї концепції автомобіля, його шестициліндровий опозитний двигун виробляє потужність понад 500 к. с. і здатний розвивати частоту обертів 9000 об/хв.

 

Історія моделей Porsche Speedster почалася в США

Моделі Speedster – це варіанти спортивних автомобілів, що поєднують задоволення від їзди з відкритим верхом та особливі характеристики керованості. Вони стали частиною історії компанії у 1952 році. Прародитель моделей Porsche Speedster – 356 1500 America Roadster – мав алюмінієвий кузов ручної роботи. Він важив на 60 кг менше, ніж  356 Coupé, а його 70-сильний чотирициліндровий опозитний двигун забезпечував максимальну швидкість 175 км/год, що було на той час видатним досягненням. Він мав вставні дверні вікна, м’який верх для захисту від дощу та легкі сидіння-ковші. Цей автомобіль було розроблено виключно для ринку США та виготовлено в кількості 16 екземплярів. І він уже тоді втілював декілька ключових елементів дизайну Speedster.

До 2010 року вже існувало вісім різних серій і спеціальних моделей, що носили назву Speedster. Кульмінацією 1957 року став 356 A 1500 GS Carrera GT Speedster. У 1988 році з’явився перший 911 Speedster. Коли 2010 року було вироблено 356 екземплярів 911 Speedster (тип 997), випуск варіантів Speedster було тимчасово припинено.

 

«70 років спортивних автомобілів Porsche» – спеціальна виставка й численні заходи

На спеціальній виставці в Музеї Porsche компанія розповідає численні історії та розкриває важливі етапи, в результаті яких вплив Porsche став вирішальним для розроблення та розвитку спортивних автомобілів починаючи з 1948 року і до сьогодні. Мета виставки – привернути увагу до видатних здобутків Porsche за останні сім десятиліть.

Виробник спортивних автомобілів також святкує цей ювілей на численних заходах по всьому світу протягом 2018 року. У вихідні 16–17 червня Porsche проведе свято на території заводу в Штутгарті для працівників, мешканців Цуффенхаузена і фанатів бренду.

Фестиваль швидкості», що проводиться 12–15  липня на британській гоночній трасі Гудвуд, і перегони «Rennsport Reunion», що відбудуться в Каліфорнії 27–30 вересня, теж будуть присвячені ювілею. Останнім святковим заходом стане «Sound Night», який уперше буде організовано у штутгартському комплексі Porsche Arena 13 жовтня.

Фотоматеріали доступні на новинному порталі Porsche Newsroom http://newsroom.porsche.de і для акредитованих журналістів в базі даних Porsche для преси https://presse.porsche.de

 

12.06.2018