Тест-драйв Конфігуратор Отримати пропозицію Порівняти
Головна навігація
Меню

Прес-релізи

Mission E: перший повністю електричний спорткар Porsche отримав назву Taycan

Штутгарт. Майбутнє стало ближчим на один крок: серійне виробництво першого Porsche, що працюватиме виключно на електротязі, розпочнеться вже наступного року. Наразі автомобіль отримав офіційне ім’я: ця повністю електрична модель Porsche, яку до сих пір називали концепт-каром Mission E, стане відомою як Taycan. Приблизний переклад цієї назви – «жвавий молодий кінь». Це алюзія, що відсилає до герба Porsche, центральним елементом якого з 1952 року є кінь, що стрибає. «Наш новий спортивний електромобіль є міцним і надійним; це автомобіль, що здатний стабільно долати великі відстані й уособлює свободу», – пояснює Олівер Блуме, голова правління компанії Porsche AG. Крім того, це східне ім’я означає, що на ринок вийде перший спортивний електромобіль із душею Porsche. Компанія Porsche оголосила назву своєї повністю електричної серійної моделі на церемонії святкування «70 років спортивних автомобілів Porsche».

 

Дві синхронні електричні машини з постійними магнітами (PSM) загальною потужністю понад 600 к. с. (440 кВт) розганяють спортивний електромобіль до 100 км/год менш ніж за 3,5 с, а до 200 км/год – менш ніж за 12 секунд. До того ж, автомобіль може похвалитися рівнем тривалої потужності, не баченим для електричної моделі: багаторазові прискорення можливі без втрати динамічних якостей, а максимальний запас ходу автомобіля становить понад 500 км за циклом випробувань NEDC. Автомобіль має повний привід, 800-вольтну архітектуру і підготовлений до «заправки» на мережевих станціях швидкої зарядки. Йому буде потрібно приблизно чотири хвилини, щоб підзарядитися енергією на наступні 100 кілометрів шляху (в циклі NEDC).

Імена з глибоким смислом

Назви автомобілів Porsche зазвичай мають прямий зв’язок із суттю та характеристиками відповідної моделі. Boxster – це комбінація двигуна «боксер» і дизайну «родстер»; Cayenne – це жагучість, Cayman – спритний хижак із міцною хваткою, а Panamera пропонує щось більше, ніж стандартний Gran Turismo, що дозволяє перемогати у марафонських перегонах  Carrera Panamericana. Назва Macan походить від індонезійського слова «тигр», що асоціюється з гнучкістю, міццю, привабливістю та стрімким рухом.

Майбутні інвестиції збільшено вдвічі

Компанія Porsche планує вкласти в розвиток електромобілів понад шість мільярдів євро до 2022 року, вдвічі збільшивши суму, що була запланована спочатку. Із цих додаткових трьох мільярдів євро приблизно 500 мільйонів буде використано для розроблення модифікацій Taycan, десь один мільярд – на електрифікацію й гібридизацію існуючого модельного ряду, кілька сотень мільйонів – на розширення виробничих потужностей і ще десь 700 мільйонів піде на нові технології, розвиток інфраструктури зарядних станцій й інтелектуальну мобільність.

Численні зміни та розширення в штаб-квартирі в Цуффенхаузені

На головному заводі Porsche в Цуффенхаузені наразі будуються новий фарбувальний цех та окремий цех для збірки Taycan, а також міст для транспортування пофарбованих кузовів і вузлів приводу до зони кінцевого складання. Існуючий підрозділ двигунів розширюється для того, щоб випускати електричні силові агрегати. Перебудова торкнулась й кузовного цеху. Крім того, заплановано інвестиції в дослідницький центр у Вайссаху. Завдяки виробництву Taycan лише в Цуффенхаузені буде створено приблизно 1200 нових робочих місць.

Фотоматеріали доступні на новинному порталі Porsche Newsroom http://newsroom.porsche.de і для акредитованих журналістів в базі даних Porsche для преси https://presse.porsche.de

11.06.2018