Головна навігація
Меню
Філософія та історія

Філософія та історія

Філософія

Індивідуальність

Кожний Porsche – настільки ж унікальний, як ваш власний відбиток пальця. Саме з метою гарантувати таку унікальність і була створена програма Porsche Exclusive. Завдяки великому асортименту кольорів і високоякісних матеріалів (наприклад, шкіра, Alcantara, дерево, карбон або алюміній) можливості індивідуального оформлення такі ж різноманітні, як і самі побажання, пов’язані з автомобілем Porsche. Програма індивідуалізації Porsche Exclusive дозволить повною мірою проявити особисту свободу та підкреслити індивідуальний спосіб життя.

Майстерність

Створення виключних речей потребує чималого часу та зусиль. Для цього необхідні урівноваженість, концентрація та цілеспрямованість. Майстер повинен вкласти своє серце та душу в свою роботу, бо справжня цінність не може з’явитися лише в результаті автоматичної обробки. Особливі речі — це продукт виключної майстерності та досвіду спеціаліста, його ідей та особистості. Саме це є та завжди було базовим принципом роботи Porsche — і так воно залишиться й надалі.

Прискіплива увага до деталей

Кожний Porsche — це насправді виключний автомобіль. З однієї простої причини: кожен спеціаліст вкладає свою душу в створення кожної деталі, і це одразу відчувається. Саме ця пристрасть до своєї роботи дозволяє нам раз за разом створювати виключні речі. А в результаті? Автомобілі зі своїм унікальним характером та особистістю. Це підводить нас до найважливішого фактору: ми не шкодуємо часу на створення своєї продукції. І це можна побачити, відчути та випробувати в кожному Porsche.

Традиції

Персоналізація автомобілів є традиційним підходом Porsche. Наш багатий досвід базується на десятиріччях ретельної роботи. І з самого початку нашою метою стало надання нашим клієнтам можливості персоналізувати їх автомобілі. Починаючи з реалізації перших спеціальних запитів по Porsche 356 і до теперішнього часу, ми випускаємо унікальні моделі та обмежені серії під девізом «Індивідуальність прямо із заводу». До 1986 року цей підхід був відомий під назвою «Sonderwunschprogramm» («Програма особливих побажань»), потім — як Porsche Exclusive. При цьому його філософія залишилася незмінною.

Мрія про унікальний спортивний автомобіль

Як все починалося

Як все починалося

«Спочатку я озирнувся навколо, але ніде не зміг побачити автомобіль, про який мріяв. Тому я вирішив побудувати його сам»
Проф., почесний д-р техн. наук Феррі Порше

1950 р.

1950 р.

У Штутгарті, район Цуффенхаузен, мрії ставали реальністю ще на початку п’ятдесятих років. Салон 356-ї моделі був обтягнутий штучною шкірою.

1952 р.

1952 р.

Автомобіль Porsche 356 Cabriolet з багажником для перевезення лиж.

1954 р.

1954 р.

Індивідуалізований автомобіль Porsche 356 «з вигнутим склом».

1957 р.

1957 р.

Автомобіль Porsche 356A Carrera з індивідуальною адаптованою вихлопною системою «Себринг».

1960 р.

1960 р.

Автомобіль Porsche 356B «Karmann-Hardtop» з двокольоровим кузовом за спецзамовленням.

1968 р.

1968 р.

Автомобіль Porsche 911 S 2.0, випущений за спецзамовленням для ралі «Лондон — Сідней».

1973 р.

1973 р.

Випущено 15 ідентичних автомобілів 911 Carrera RS 3.0 спеціально для заходу «Міжнародні гонки чемпіонів» (International Race of Champions, IROC).

1975 р.

1975 р.

Автомобіль Porsche 911 Turbo 3.0, що належав диригенту Герберту фон Караяну, був вперше оснащений кузовом моделі Carrera RS полегшеної конструкції, а також декорований смугами Martini і великими написами Turbo.

1975 р.

1975 р.

Салон автомобіля 911 Turbo 3.0 зі спеціальною комплектацією.

1978 р.

1978 р.

У 1978 році особливі модифікації та переобладнання серійних автомобілів перейшли в зону відповідальності відділу з роботи зі спецзамовленнями.

1986 р.

1986 р.

У 1986 році компанія Porsche вперше в автомобілебудуванні створила спеціалізований відділ тюнінгу автомобілів: Porsche Exclusive.

1987 р.

1987 р.

Цей автомобіль 911 Turbo 3.3 Cabriolet зі «скошеним носом» був створений для однієї американської тенісистки.

1989 р.

1989 р.

У 1989 році для одного шейха було випущено сім екземплярів моделі Porsche 959, яким донині немає аналогів у світі.

1990 р.

1990 р.

Мистецтво ручної роботи: шкіряна оббивка пластин вентиляційних дефлекторів, кнопок управління та автомагнітоли.

1990 р.

1990 р.

Витвір мистецтва на чотирьох колесах: цей автомобіль 911 Turbo став кульмінаційним моментом в історії розвитку програми Porsche Exclusive.

1990 р.

1990 р.

Салон автомобіля 911 з тисненим рульовим колесом Clubsport та автомобільним телефоном.

1993 р.

1993 р.

Автомобіль 911 «America Roadster GS» був створений за спецзамовленням одного колекціонера із США.

1995 р.

1995 р.

Унікальний автомобіль 911 Turbo Cabriolet (996) дизайнера Карло Рампацці.

1998 р.

1998 р.

Колірна концепція Porsche Exclusive для моделі 911 Turbo (993).

1998 р.

1998 р.

Porsche Boxster із салоном, для оформлення якого був використаний карбон.

1999 р.

1999 р.

Оздоблення шкірою в національних кольорах Оману.

2000 р.

2000 р.

Автомобіль Porsche 911 Carrera з комплектацією «Aerokit Cup» та колісними дисками SportDesign.

2003 р.

2003 р.

Автомобіль Porsche 911 Carrera з ексклюзивною комплектацією «Aerokit Cup».

2005 р.

2005 р.

Автомобіль Porsche 911 Carrera S (997) з пофарбованими колісними дисками у вигляді зірки.

2007 р.

2007 р.

Автомобіль Porsche 911 Carrera S в кольорі синій «металік» (Estoril Blue Metallic) з комплектацією «Aerokit Cup».

Сьогодні

Сьогодні

Porsche Exclusive пропонує комплексну програму з індивідуалізації автомобіля. При цьому ви практично не обмежені в можливостях з перетворення вашого Porsche в унікальний автомобіль.

Наше бачення.

Наше бачення.

«Останнім автомобілем, який буде випущено, стане спортивний автомобіль».

 Проф., почесний д-р техн. наук Феррі Порше

1983 р.

1983 р.

935 Street: у рамках індивідуальної збірки компанія Porsche випустила в 1983 році модифікацію гоночного автомобіля типу 935, допущену до експлуатації на дорогах загального користування. Завдяки поєднанню потужних характеристик і приналежності до класу «люкс» автомобіль 935 Street став унікальним для свого часу.

1992–1993 рр.

1992–1993 рр.

911 Turbo S полегшеної конструкції: у 1992/93 рр. автомобіль 911 Turbo S полегшеної конструкції став флагманом модельного ряду Porsche. Завдяки послідовному зменшенню маси кожна з 86 ексклюзивних моделей відрізнялася неперевершеними ходовими якостями.

1993 р.

1993 р.

911 Carrera 2 Speedster Turbolook: у 1993 році компанія Porsche втілила ексклюзивну мрію клієнтів у реальність: абсолютно новий на той час автомобіль 911 Carrera 2 Speedster 15 разів був модифікований до престижного Turbolook. За бажанням можна було також оснастити автомобіль гальмівною системою 911 Turbo.

1993–1994 рр.

1993–1994 рр.

911 Turbo зі скошеним носом: особливістю модельного ряду 964 став автомобіль 911 Turbo Coupé зі скошеною конструкцією. Поряд зі стилістичними модифікаціями автомобілі обмеженої серії (76 моделей) зі скошеним носом часто оснащувалися також турбодвигунами підвищеної потужності.

1995 р.

1995 р.

911 Turbo Cabriolet: спеціально для любителів сонця і потужності в 1995 році в межах програми Porsche Exclusive з’явився автомобіль 911 Turbo Cabriolet. 14 клієнтів замовили собі поєднання свіжого повітря і турботяги.

 

 

1995–2000 рр.

1995–2000 рр.

911 Carrera Speedster: самим рідкісним автомобілем Porsche всіх часів вважається 911 Carrera Speedster, створений на базі модельного ряду 911 (тип 993). У період з 1995 по 2000 рр. було випущено всього 2 екземпляри цієї моделі.

1997–1998 рр.

1997–1998 рр.

911 Turbo S: випуск автомобіля 911 Turbo S з 1997 по 1998 рр. несподівано став кульмінаційним, але в той же час фінальним моментом у традиції створення малих серій Porsche Exclusive. При цьому автомобіль 993 Turbo S (всього було випущено 345 екземплярів) став єдиним представником у модельному ряду, який розвивав максимальну швидкість 300 км/год.

2009–2010 рр.

2009–2010 рр.

911 Sport Classic: ця мала серія, випуск якої здійснювався в період з 2009 по 2010 рр., стала витвором мистецтва, у якому об’єдналися традиції та сучасність, що так характерно для автомобілів Porsche. У межах серії автомобілів 911 Sport Classic, які відрізнялися дахом із подвійним куполом, унікальним дизайном задньої частини та 19-дюймовими колесами Sport Classic з класичними дисками, було випущено лише 250 екземплярів.

2010–2011 рр.

2010–2011 рр.

911 Speedster: серія автомобілів 911 Speedster, що випускалася в період з 2010 по 2011 рр. і обмежена 356 екземплярами, візуально істотно відрізнялася від усіх інших членів сімейства 911: скорочена рама лобового скла, облицювання задньої частини кузова з боковими повітрозабірниками, а також динамічна кришка короба складного верху Speedster з 2 яскраво вираженими виступами.

2012 р.

2012 р.

911 Club Coupe: 60 років тому у двох перших клубах Porsche було всього 13 членів. На сьогодні в усьому світі налічується 651 офіційно визнаних клубів Porsche і приблизно 186 тисяч членів. У 2012 році на честь засновників перших клубів був випущений незвичайний спортивний автомобіль — 911 Club Coupe. Серія строго обмежена 13 екземплярами.

2014–2015 рр.

2014–2015 рр.

Серія Panamera Exclusive: на базі Panamera Turbo S Executive в мануфактурі Porsche Exclusive в 2014-2015 рр. було випущено 100 екземплярів обмеженої серії Panamera Exclusive. Їх відмінними рисами стали вишуканий салон зі шкіри фірми Poltrona Frau, унікальне фарбування методом плавного переходу, знак обмеженої серії та нова мультимедійна система Rear Seat Entertainment Plus.