Головна навігація

Двигуни 911 Carrera 4 Cabriolet

Двигуни

Двигуни

Для Porsche не існує умовностей. Жити минулим? Ні в якому разі. Єдине, що має значення — це відповідь на питання: як стати ще краще? Інакше кажучи, чи можемо ми здвинути межі технічних можливостей? Чи можемо узгодити протиріччя? Так, можемо. Завдяки концепції інтелектуальної продуктивності, Intelligent Performance.

Роблячи величезний крок у своїй еволюції, новий 911 дає відповідь на питання про майбутнє спортивного автомобіля. Нові технології дозволяють скоротити витрати пального, але в жодному разі не зменшують задоволення від водіння. І все це завдяки принципу, який свого часу змінив усе. Це сталося 1974 року, коли з’явився перший 911 Turbo.

6-циліндрові опозитні двигуни  з двома турбінами для моделей 911 Carrera й Targa 4 з робочим об’ємом 3 літри розроблено з нуля з урахуванням цього принципу. Власне, у них його доведено до досконалості. Точніше кажучи, стрімкий розгін вже при низьких обертах доповнюється великим діапазоном високих обертів, типовим для спортивних автомобілів, в тому числі 911 Carrera. Високий ступінь стиснення та високі оберти на фоні відмінній дозованій потужності двигуна та на подив низькій витраті пального забезпечуються зниженням робочого об’єму.

Говорять цифри: потужність збільшено на 20 к. с., крутний момент — на 60 Нм, частота обертання — до 7500 об/хв. Крім того, значно зменшено витрату пального — до 13%.

Двигун моделей 911 Carrera та 911 Targa 4 має 370 к. с., а максимальний крутний момент у 450 Нм він досягає при 1700 об/хв. У разі комплектації коробкою передач Porsche PDK 911 Carrera розганяється до 100 км/год лише за 4,4 с, а максимальна швидкість сягає 293 км/год.

Потужність двигуна моделей S зі збільшеними турбонагнітачами та незалежною спортивною вихлопною системою ще більш вражаюча. Характеристики двигуна говорять самі за себе: 420 к. с. і максимальний крутний момент 500 Нм, який досягається вже при 1700 об/хв. 911 Carrera S з коробкою Porsche PDK і системою Launch Control розганяється до 100 км/год лише за 3,9 с. Розгін припиняється тільки після досягнення швидкості у 306 км/год.

Цифри насправді переконливі, але що неможливо виразити в цифрах? Легендарне звучання 6-циліндрового опозитного двигуна Porsche 911, яке стало ще більш вражаючим.

До видатних якостей нових двигунів з двома турбінами можна віднести надзвичайно високу чутливість двигуна, широкий профіль крутного моменту, який досягається вже на малих оборотах, великий діапазон високих обертів та, звичайно, легендарне звучання. І цю неперевершену потужність водій відчуває з першої ж секунди за кермом.

Новий 911

Новий 911

Інженерний шедевр

Інженерний шедевр

Полегшена конструкція

Полегшена конструкція

Дизайн

Дизайн

Інтер’єр

Інтер’єр

Один 911, два варіанти двигуна

Один 911, два варіанти двигуна

Двигуни

Двигуни

Задній та повний привід

Задній та повний привід

Турбонагнітачі

Турбонагнітачі

7-ступінчаста МКП

7-ступінчаста МКП

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Спортивна випускна система

Спортивна випускна система

Технології підвищення ефективності

Технології підвищення ефективності

Активні повітряні заслінки

Активні повітряні заслінки

Система Porsche Traction Management (PTM)

Система Porsche Traction Management (PTM)

Системи підвищення динаміки руху та стійкості Porsche Torque Vectoring (PTV) і Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Системи підвищення динаміки руху та стійкості Porsche Torque Vectoring (PTV) і Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Система управління активною підвіскою PASM

Система управління активною підвіскою PASM

Система стабілізації автомобіля PSM

Система стабілізації автомобіля PSM

Пакет Sport Chrono

Пакет Sport Chrono

Кнопка SPORT

Кнопка SPORT

Система підйому передньої частини кузова

Система підйому передньої частини кузова

Електромеханічний підсилювач рульового управління

Електромеханічний підсилювач рульового управління

Колеса

Колеса

Гальма

Гальма

Керамічні гальма

Керамічні гальма

Подушки безпеки і система POSIP

Подушки безпеки і система POSIP

Дуги захисту при перекиданні

Дуги захисту при перекиданні

Система освітлення

Система освітлення

Система Porsche Dynamic Light System

Система Porsche Dynamic Light System

Світлодіодні фари з системою PDLS+

Світлодіодні фари з системою PDLS+

Турбота про навколишнє середовище

Турбота про навколишнє середовище

Очищення відпрацьованих газів

Очищення відпрацьованих газів

Економія пального і вторинна переробка

Економія пального і вторинна переробка

Пальне

Пальне

Салон

Салон

Спортивне рульове колесо

Спортивне рульове колесо

Пакет світлового дизайну

Пакет світлового дизайну

Система Porsche Entry & Drive

Система Porsche Entry & Drive

Сидіння

Сидіння

Багажне відділення

Багажне відділення

Система кондиціонування повітря

Система кондиціонування повітря

Адаптивний круїз-контроль із системою Porsche Active Safe (PAS)

Адаптивний круїз-контроль із системою Porsche Active Safe (PAS)

Система допомоги при перестроюванні

Система допомоги при перестроюванні

Система допомоги при паркуванні

Система допомоги при паркуванні

Індикатор обмежень швидкості

Індикатор обмежень швидкості

Складаний дах

Складаний дах

Пакет Sound Plus

Пакет Sound Plus

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Connect Plus

Connect Plus

Послуги

Послуги

Connect Apps

Connect Apps

Porsche Exclusive

Porsche Exclusive