Тест-драйв Конфігуратор Отримати пропозицію Порівняти
Головна навігація
Меню

Задній та повний привід 911 Targa 4S

Характеристики

Задній та повний привід

Задній чи повний привід? Для прихильників 911 це питання віри, а для знавців техніки — питання фактів.

Відповідь для кожної зі сторін своя, але будь-яка відповідь вірна. Ті, хто вважає задньоприводний 911 єдиним справжнім «дев’ятсот одинадцятим», не повинні забувати про легендарне ралі Париж–Дакар 1984 року, коли повноприводний Porsche 953 на базі 911 відкрив нову еру в історії спорту і техніки. До речі, задоволення при доланні поворотів гарантують обидва варіанти приводу.

Чи можуть ці дві філософії примиритися? Давайте поговоримо про третю філософію — дизайн автомобіля. Кузов повноприводних 911  розширений на 44 мм, що дозволяє цим авто ще більш впевнено триматися дороги. Враження від широкого кузова підсилюється — особливо в темну частину доби — новою світовою смугою.

Ще однією відмінною ознакою повноприводних моделей є абсолютний контроль над ситуацією. На будь-якому повороті та в будь-яку пору року. Система активного повного приводу  Porsche Traction Management (PTM) перерозподіляє крутний момент між усіма чотирьма колесами в залежності від ситуації на дорозі. Тим самим система сприяє кращому зчепленню коліс із дорогою та  поліпшує ходові якості автомобіля. Звичайно, одночасно. У повсякденній експлуатації, в тому числі взимку.

Автомобіль для гарної погоди? Про нові моделі 911 Targa 4 можна сказати багато, але не це. Тут повний привід ідеально поєднується з відмінним тяговим зусиллям та естетичним виглядом.

Отже, задній чи повний привід? Який би вибір ви не зробили, найбільш захоплюючою є та завжди буде філософія, яка може бути застосована на практиці. І така практична філософія Porsche вже понад 60 років присвячена дорозі.

Новий 911

Новий 911

Інженерний шедевр

Інженерний шедевр

Полегшена конструкція

Полегшена конструкція

Дизайн 911 Targa

Дизайн 911 Targa

Інтер’єр

Інтер’єр

Один 911, два варіанти двигуна

Один 911, два варіанти двигуна

Двигуни

Двигуни

Задній та повний привід

Задній та повний привід

Турбонагнітачі

Турбонагнітачі

7-ступінчаста МКП

7-ступінчаста МКП

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Спортивна випускна система

Спортивна випускна система

Технології підвищення ефективності

Технології підвищення ефективності

Активні повітряні заслінки

Активні повітряні заслінки

Система Porsche Traction Management (PTM)

Система Porsche Traction Management (PTM)

Системи підвищення динаміки руху та стійкості Porsche Torque Vectoring (PTV) і Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Системи підвищення динаміки руху та стійкості Porsche Torque Vectoring (PTV) і Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Система управління активною підвіскою PASM

Система управління активною підвіскою PASM

Система стабілізації автомобіля PSM

Система стабілізації автомобіля PSM

Пакет Sport Chrono

Пакет Sport Chrono

Кнопка SPORT

Кнопка SPORT

Система управління задніми колесами

Система управління задніми колесами

Система підйому передньої частини кузова

Система підйому передньої частини кузова

Система Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Система Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Електромеханічний підсилювач рульового управління

Електромеханічний підсилювач рульового управління

Колеса

Колеса

Гальма

Гальма

Керамічні гальма

Керамічні гальма

Подушки безпеки і система POSIP

Подушки безпеки і система POSIP

Дуги захисту при перекиданні

Дуги захисту при перекиданні

Система освітлення

Система освітлення

Система Porsche Dynamic Light System

Система Porsche Dynamic Light System

Світлодіодні фари з системою PDLS+

Світлодіодні фари з системою PDLS+

Турбота про навколишнє середовище

Турбота про навколишнє середовище

Очищення відпрацьованих газів

Очищення відпрацьованих газів

Економія пального і вторинна переробка

Економія пального і вторинна переробка

Пальне

Пальне

Салон

Салон

Спортивне рульове колесо

Спортивне рульове колесо

Пакет світлового дизайну

Пакет світлового дизайну

Система Porsche Entry & Drive

Система Porsche Entry & Drive

Сидіння

Сидіння

Багажне відділення

Багажне відділення

Підйомно-зсувний люк

Підйомно-зсувний люк

Система кондиціонування повітря

Система кондиціонування повітря

Адаптивний круїз-контроль із системою Porsche Active Safe (PAS)

Адаптивний круїз-контроль із системою Porsche Active Safe (PAS)

Система допомоги при перестроюванні

Система допомоги при перестроюванні

Система допомоги при паркуванні

Система допомоги при паркуванні

Індикатор обмежень швидкості

Індикатор обмежень швидкості

Система даху

Система даху

Пакет Sound Plus

Пакет Sound Plus

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Connect Plus

Connect Plus

Послуги

Послуги

Connect Apps

Connect Apps

Porsche Exclusive

Porsche Exclusive