Головна навігація
Меню
911 Turbo Cabriolet

911 Turbo Cabriolet

Уособлення сили.

Технічні характеристики

Технічні характеристики
Колісна база: 2 450 мм
Довжина: 4 507 мм Висота: 1 294 мм
PDK
Вартість з ПДВ від, грн. 6 684 765.00
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216

Особливості модельного ряду

Двигун: 6-циліндровий двигун з двома турбінами та об’ємом 3,8 л розташовано у задній частині

Двигун:

6-циліндровий двигун з двома турбінами та об’ємом 3,8 л розташовано у задній частині

Двигун: 6-циліндровий двигун з двома турбінами та об’ємом 3,8 л розташовано у задній частині

Двигун:

6-циліндровий двигун з двома турбінами та об’ємом 3,8 л розташовано у задній частині

Двигун представлено у двох варіантах потужності. У моделях 911 Turbo та 911 Turbo Cabriolet вона становить 397 кВт (540 к. с.). Із опцією Launch Control 911 Turbo розганяється до 100 км/год всього за 3,0 с, а максимальна швидкість становить 320 км/год.

Моделі 911 Turbo S розвивають потужність 427 кВт (580 к. с.) завдяки збільшеним турбонагнітачам та поліпшеному електронному управлінню двигуном, що підвищує його продуктивність. До 100 км/год 911 Turbo S розганяється всього за 2,9 с, а до 200 км/год — за 9,9 с. Максимальна швидкість становить 330 км/год.

Дизайн: відгомін вічності<br><br>

Дизайн:

відгомін вічності

Дизайн: відгомін вічності<br><br>

Дизайн:

відгомін вічності

Ніколи не ставлячи собі за мету йти в ногу з модою, ми самі створювали моду, апелюючи не лише до Вашого розуму, а й до сердець. Ми протиставляли звичайне незвичайному і мінливе вічному.

Задню частину автомобіля увінчує решітка з вертикальними планками на задній кришці. Не менш оригінальний вигляд мають і тривимірні задні габаритні ліхтарі та відбивачі, інтегровані в отвори для випуску повітря, а також здвоєні вихлопні патрубки.

Нове спортивне кермо GT створено на базі керма суперкара 918 Spyder.

Інформаційно-розважальні системи: Інноваційність<br><br>

Інформаційно-розважальні системи:

Інноваційність

Інформаційно-розважальні системи: Інноваційність<br><br>

Інформаційно-розважальні системи:

Інноваційність

За допомогою модуля Connect Plus ви маєте змогу підключити до системи Porsche Вашого смартфона, а також отримувати інформацію про ситуацію на дорозі в режимі реального часу.

До складу Connect Plus входить телефонний модуль, який є надзвичайно зручним у користуванні і забезпечує відмінний прийом та надзвичайну якість передачі голосу. Функції Apple® CarPlay уможливлюють користування додатками на iPhone® навіть під час їзди.

Ще один компонент модуля Connect Plus — додаток Porsche Connect для смартфону (можна безкоштовно завантажити в магазині Apple iTunes® або GOOGLE® Play), який дозволяє легко переносити до бази даних автомобіля інформацію про пункти призначення, збережену в адресній книзі або календарі вашого смартфону.

Характеристики

Ідея 911 Turbo

Ідея 911 Turbo

Перевагу неможливо пояснити словами. Але іноді досить одного погляду. Саме так сталося з 911 Turbo на Паризькому автосалоні 1974 року. Могутня зовнішність цього автомобіля стала сенсацією.

Екстер’єр

Екстер’єр

Ми ніколи не ставили собі за мету йти в ногу з модою. Натомість ми самі створювали моду, апелюючи не лише до вашого розуму, а й до ваших сердець. Ми протиставляли звичайне незвичайному і мінливе вічному.

Інтер’єр

Інтер’єр

Інтер’єр не поступається у динамічності екстер’єрові. Цього вдалося досягнути, насамперед, завдяки керму нового покоління, створеному на базі керма суперкара 918 Spyder.

Характер

Характер

911 і Turbo. Чи можна зробити це неперевершене поєднання ще більш привабливим? Можна, додавши всього одне слово.

Двигуни

Двигуни

Потужність вимагає надійної основи. У моделей 911 Turbo цією основою є шестициліндровий бітурбо двигун заднього розташування об’ємом 3,8 л.

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Які улюблені теми для обговорень серед наших інженерів? Швидкість та зручність перемикання передач! У коробці передач PDK ці показники доведено до досконалості.

Функція руху накатом та функція Auto Start Stop

Функція руху накатом та функція Auto Start Stop

Залежно від умов руху можливий так званий рух накатом. При цьому двигун відключається від трансмісії, що дозволяє уникнути його гальмуючого моменту.

Porsche Traction Management (PTM)

Porsche Traction Management (PTM)

Система Porsche Traction Managemen (PTM), що входить до стандартної комплектації, охоплює активний повний привод з електронно керованою багатодисковою муфтою.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) з електронно керованим блокуванням заднього диференціалу

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) з електронно керованим блокуванням заднього диференціалу

Входить до стандартної комплектації всіх моделей 911 Turbo.

Пакет Sport Chrono з перемикачем режимів руху

Пакет Sport Chrono з перемикачем режимів руху

Пакет Sport Chrono: порція адреналіну і мурашки по шкірі одним натисканням кнопки!

Динамічні опори двигуна

Динамічні опори двигуна

Ця оснащена електронним керуванням система зводить до мінімуму вібрації й коливання трансмісії й двигуна.

Ходова частина

Ходова частина

Ходова частина моделей 911 Turbo дозволяє плавно маневрувати навіть на великих швидкостях.

Система управління задніми колесами

Система управління задніми колесами

За допомогою системи управління задніми колесами підвищуються придатність до повсякденної експлуатації автомобіля та його спортивні якості.

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Active Suspension Management (PASM)

PASM — це електронна система управління амортизаторами.

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Система регулювання ходової частини PDCC входить до базової комплектації моделей 911 Turbo S.

Колеса

Колеса

20-дюймові колеса 911 Turbo

Ковані, з полірованими, шліфованими спицями — для зменшення ваги самого колеса і безпружинних мас.

Система підйому передньої частини кузова

Система підйому передньої частини кузова

Ця опційна система здійснює підйом передньої частини кузова на висоту до 40 мм за швидкості не більше 35 км/год.

Система Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Система Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Усі моделі 911 Turbo мають активну аеродинаміку, за якої передній спойлер і заднє антикрило з багатопозиційним регулюванням займають одне з трьох можливих положень.

Porsche Stability Management (PSM)

Porsche Stability Management (PSM)

PSM — це електронна система регулювання курсової стійкості автомобіля в гранично динамічному режимі.

Концепція освітлення

Концепція освітлення

Світлодіодні фари  
Світлодіодні фари, що поставляються у стандартній комплектації, усередині мають ступінчасту конструкцію з двох корпусів.

Гальма

Гальма

Висока гальмівна потужність має для нас не менше значення, ніж загальна потужність автомобіля.

Кузов

Кузов

Передові технології дозволяють цілеспрямовано застосовувати спеціальні матеріали у найбільш ефективний спосіб.

Подушки безпеки і система Porsche Side Impact Protection (POSIP)

Подушки безпеки і система Porsche Side Impact Protection (POSIP)

Повнорозмірні подушки безпеки для водія і переднього пасажира спрацьовують у два етапи залежно від інтенсивності та виду зіткнення.

Захист при перекиданні в моделях Cabriolet

Захист при перекиданні в моделях Cabriolet

Для захисту від перекидання 911 Turbo Cabriolet оснащено системою автоматичних дуг, що висуваються у разі небезпеки.

Інтер’єр

Інтер’єр

Спортивна зовнішність доповнюється інтер’єром без тіні легковажності — він виключно практичний та орієнтований на водія.

Сидіння

Сидіння

Спортивні сидіння з електроприводом

Висоту сидіння, кут нахилу спинки та довжину подушки можна змінювати за допомогою функції електрорегулювання.

Спортивне кермо GT

Спортивне кермо GT

Нове спортивне кермо GT має електрорегулювання висоти й вильоту, перемикач режимів руху з кнопкою SPORT Response і дві пелюстки перемикання передач.

Допоміжні системи

Допоміжні системи

Адаптивний круїз-контроль із системою Porsche Active Safe (PAS) 

Круїз-контроль — опційна система, що входить до стандартної комплектації всіх моделей 911 Turbo.

Porsche Entry & Drive

Porsche Entry & Drive

Ви можете залишати ключ від автомобіля в кишені, оскільки щойно ви торкнетеся ручки дверей або наблизитеся до багажника, опційна система Porsche Entry & Drive запросить код доступу, збережений у ключі.

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема Surround Sound від компанії BOSE® входить до стандартної комплектації та оптимально адаптована до специфічної акустики салону моделей 911 Turbo.

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Коли два видатні німецькі виробники об’єднують зусилля, результатом стає дещо особливе. Йдеться про Porsche та берлінську фірму Burmester® — одного з найавторитетніших виробників преміум-аудіотехніки у світі.

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Система Porsche Communication Management (PCM) є центральним блоком управління інформаційно-розважальними програмами і входить до стандартної комплектації на всіх моделях.

Connect Plus

Connect Plus

Модуль підключення Connect Plus забезпечує максимальні можливості зв’язку для вашого Porsche. Він оснащений телефонним модулем LTE зі зчитувачем SIM-карти, для зручності, відмінного прийому й оптимізованої якості голосу.

Послуги

Послуги

З Porsche Connect та модулем підключення Connect Plus ви матимете доступ до низки корисних сервісів, у т. ч. до таких, як інформація про затори на дорогах.

Connect Apps

Connect Apps

Окрім низки смарт-послуг Porsche Сonnect пропонує два додатки для смартфонів.

Porsche Exclusive

Porsche Exclusive

Кожен автомобіль Porsche неповторний, як відбитки пальців. Така унікальність забезпечується послугою від Porsche Exclusive.

Porsche Tequipment

Porsche Tequipment

Продукти Porsche Tequipment, розроблені спеціально для Вашого 911 Turbo, дозволять індивідуалізувати автомобіль відповідно до ваших уподобань.

Очищення відпрацьованих газів

Очищення відпрацьованих газів

Автомомбілі Porsche демонструють, що навіть потужні спортивні автомобілі можуть мати помірні показники витрати пального і токсичності відпрацьованих газів.

Витрата пального і вторинне перероблення

Витрата пального і вторинне перероблення

Раціонально полегшена конструкція є уособленням самосвідомості компанії Porsche.

Пальне

Пальне

Усі моделі Porsche, включаючи 911 Turbo, розраховані на пальне із вмістом етанолу до 10%.

Витрата пального/Викиди* 911 Turbo Cabriolet: міський цикл л/100 км 12,1; заміський цикл л/100 км 7,6; комбінований цикл л/100 км 9,3; викиди CO2, г/км 216.

Брошура

Брошура

Індивідуалізація і сервіс

Exclusive
Exclusive
Оригінальні аксесуари Tequipment
Оригінальні аксесуари Tequipment
Сервіс Porsche
Сервіс Porsche
Porsche Driver’s Selection
Porsche Driver’s Selection