Головна навігація

Ідея 911 Turbo 911 Turbo S

Характеристики

Ідея 911 Turbo

Перевагу неможливо пояснити словами. Але іноді досить одного погляду. Саме так сталося з 911 Turbo на Паризькому автосалоні 1974 року. Могутня зовнішність цього автомобіля стала сенсацією.

Під час нафтової кризи і спадання темпів автомобілебудування у світі компанія Porsche беззастережно та послідовно продемонструвала свою тверду позицію, створивши перший серійний автомобіль із турбонагнітачем, який працював на відпрацьованих газах. Світ затамував подих. Як і кожного разу при появі нового 911 Turbo відтоді. Без винятку і зараз.

Нашим інженерам вдалося створити дещо направду особливе. Залишаючись відданими концепції 911 Turbo і його динаміці розвитку, вони винайшли автомобіль заново.

Дизайн зберіг свою оригінальність, але його деталі стали виваженішими, стрімкішими, рішучішими. Неперевершена потужність 911 Turbo отримала додатковий імпульс, нові дороги в цифровому світі відкрилися перед ним за допомогою інноваційного модуля Connect Plus.

Справжній спортивний автомобіль. Такий же, як і багато інших? Ні, для нас він абсолютно особливий. Він ідеально уособлює бренд і філософію автомобілів Porsche – вражаючу продуктивність у поєднанні з виваженою ефективністю.

При цьому могутність 911 Turbo — не самоціль. Це ідея, головна якість якої – довговічність. Для нас важливо не тільки те, які потужні наші автомобілі сьогодні, а й те, який вигляд вони матимуть завтра.

Уособлюючи минуле, сьогодення і майбутнє, 911 Turbo має приголомшливу зовнішність, яка пришвидшує пульс самого часу. Без гонитви за зовнішніми ефектами. Не пнучись на передній план.

Адже посісти трон є багато охочих, та переможець буде тільки один.

Ідея 911 Turbo

Ідея 911 Turbo

Екстер’єр

Екстер’єр

Інтер’єр

Інтер’єр

Характер

Характер

Двигуни

Двигуни

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Функція руху накатом та функція Auto Start Stop

Функція руху накатом та функція Auto Start Stop

Porsche Traction Management (PTM)

Porsche Traction Management (PTM)

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) з електронно керованим блокуванням заднього диференціалу

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) з електронно керованим блокуванням заднього диференціалу

Пакет Sport Chrono з перемикачем режимів руху

Пакет Sport Chrono з перемикачем режимів руху

Динамічні опори двигуна

Динамічні опори двигуна

Ходова частина

Ходова частина

Система управління задніми колесами

Система управління задніми колесами

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Колеса

Колеса

Система підйому передньої частини кузова

Система підйому передньої частини кузова

Система Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Система Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Porsche Stability Management (PSM)

Porsche Stability Management (PSM)

Концепція освітлення

Концепція освітлення

Гальма

Гальма

Кузов

Кузов

Подушки безпеки і система Porsche Side Impact Protection (POSIP)

Подушки безпеки і система Porsche Side Impact Protection (POSIP)

Інтер’єр

Інтер’єр

Сидіння

Сидіння

Спортивне кермо GT

Спортивне кермо GT

Допоміжні системи

Допоміжні системи

Porsche Entry & Drive

Porsche Entry & Drive

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Connect Plus

Connect Plus

Послуги

Послуги

Connect Apps

Connect Apps

Porsche Exclusive

Porsche Exclusive

Porsche Tequipment

Porsche Tequipment

Очищення відпрацьованих газів

Очищення відпрацьованих газів

Витрата пального і вторинне перероблення

Витрата пального і вторинне перероблення

Пальне

Пальне