Головна навігація

Двигуни 911 Turbo S

Характеристики

Двигуни

Потужність вимагає надійної основи. У моделей 911 Turbo цією основою є шестициліндровий бітурбо двигун заднього розташування об’ємом 3,8 л. Для моделей 911 типовим є горизонтальне та низьке розташування опозитного двигуна, що дозволяє покращити збалансованість, мінімізувати вібрації та домогтися низького центру ваги. 2 турбонагнітачі зі змінною геометрією турбіни (VTG) забезпечують чутливий відгук та високі показники крутного моменту й потужності.

Двигун представлено у двох варіантах потужності.  У моделях 911 Turbo та 911 Turbo Cabriolet вона становить 397 кВт (540 к. с.).

Моделі 911 Turbo S розвивають потужність 427 кВт (580 к. с.) завдяки збільшеним турбонагнітачам та електронному управлінню двигуном, що підвищує його продуктивність.

Попри збільшену потужність у порівнянні з попередніми моделями, витрата пального і викиди CO2 є відчутно нижчі. Це стало можливим завдяки застосуванню технологій ефективного використання палива, до яких належать технологія безпосереднього впорскування бензину, система VarioCam Plus, що керує положенням розподільних валів впускних клапанів та їхнім ходом, а також функції старт/стоп та рух накатом.

911 Turbo S має ще одну перевагу,— його двигун, попри високу потужність, має низьку масу, що дозволяє поліпшити маневреність і знизити витрату пального. Двигун має легку металеву конструкцію з інтегрованою системою змащування із сухим картером. Ковані шатуни і алюмінієві поршні ходять в циліндрах зі сплаву алюмінію і кремнію.

Все це дозволяє створити унікальне відчуття під час руху, властиве лише 911 Turbo. Ви можете насолодитися винятковою потужністю двигуна при надзвичайно низькій витраті пального, що робить їзду на 911 Turbo направду неповторною.

Ідея 911 Turbo

Ідея 911 Turbo

Екстер’єр

Екстер’єр

Інтер’єр

Інтер’єр

Характер

Характер

Двигуни

Двигуни

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Функція руху накатом та функція Auto Start Stop

Функція руху накатом та функція Auto Start Stop

Porsche Traction Management (PTM)

Porsche Traction Management (PTM)

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) з електронно керованим блокуванням заднього диференціалу

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) з електронно керованим блокуванням заднього диференціалу

Пакет Sport Chrono з перемикачем режимів руху

Пакет Sport Chrono з перемикачем режимів руху

Динамічні опори двигуна

Динамічні опори двигуна

Ходова частина

Ходова частина

Система управління задніми колесами

Система управління задніми колесами

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Колеса

Колеса

Система підйому передньої частини кузова

Система підйому передньої частини кузова

Система Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Система Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Porsche Stability Management (PSM)

Porsche Stability Management (PSM)

Концепція освітлення

Концепція освітлення

Гальма

Гальма

Кузов

Кузов

Подушки безпеки і система Porsche Side Impact Protection (POSIP)

Подушки безпеки і система Porsche Side Impact Protection (POSIP)

Інтер’єр

Інтер’єр

Сидіння

Сидіння

Спортивне кермо GT

Спортивне кермо GT

Допоміжні системи

Допоміжні системи

Porsche Entry & Drive

Porsche Entry & Drive

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Connect Plus

Connect Plus

Послуги

Послуги

Connect Apps

Connect Apps

Porsche Exclusive

Porsche Exclusive

Porsche Tequipment

Porsche Tequipment

Очищення відпрацьованих газів

Очищення відпрацьованих газів

Витрата пального і вторинне перероблення

Витрата пального і вторинне перероблення

Пальне

Пальне