Механічна КПП | PDK | |
---|---|---|
Вартість з ПДВ від, грн. | 4 401 740.00 | 4 537 302.00 |
Потужніcть | 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв | 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв |
Прискорення 0-100 км/год: | 4,7 с | 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) |
Максимальна швидкість | 289 км/год | 287 км/год |
Споживання пального/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км | 8,9 | 7,9 |
Викиди CO2, г/км | 206 г/км | 182 г/км |
Легенда повертається. І бере нову висоту. Ми говоримо про новий масштаб інженерного мистецтва. Про спортивний автомобіль, який не має аналогів. Яким захоплюються цілі покоління. В який ми вкладаємо нашу душу.
Легенда повертається. І бере нову висоту. Ми говоримо про новий масштаб інженерного мистецтва. Про спортивний автомобіль, який не має аналогів. Яким захоплюються цілі покоління. В який ми вкладаємо нашу душу. Йдеться про новий 911.
Ми дивимося лише вперед. Неможливо йти вперед, якщо жити минулим. Ми не спочиваємо на лаврах, незважаючи на те, наскільки славним було минуле.
Перемоги в гонках, мрії, наші вболівальники, тисячі ідей, — все це залишається в наших серцях.
Але зараз ми починаємо все заново, віддаємо все, що маємо, і вирушаємо вперед, щоб винайти щось ще краще. Ми захищатимемо своє лідерство. З однією-єдиною метою — створити наступний 911, який стане ще досконалішим та потужнішим, і при цьому настільки економічним, як ніколи раніше. Спортивний автомобіль, так само прекрасний, як колись його легендарний попередник.
Це наша традиція та наше майбутнє, заради якого ми готові на все. Заради найкращого «дев’ятсот одинадцятого» за всі часи — нового 911.
Двигун, ходова частина, кузов — за кожною деталлю 911 стоять роки досвіду, тисячі ідей і незліченні години досліджень. Навіть найменша інновація гідна написання цілої книги.
Двигун, ходова частина, кузов — за кожною деталлю 911 стоять роки досвіду, тисячі ідей і незліченні години досліджень. Навіть найменша інновація гідна написання цілої книги. Але тільки плідна взаємодія всіх складових дозволяє створити цілісну гармонійну концепцію, або — як кажуть іноді наші інженери — унікальну технічну компоновку моделі 911.
Завдяки цьому принципу ще з 1963 року кожен «дев’ятсот одинадцятий» готовий до зустрічі з майбутнім. Схема сидінь 2+2 ідеально підходить для чистокровного компактного спортивного автомобіля, забезпечуючи на диво багато місця в салоні.
Компактний двигун розташовано в задній частині автомобіля, що найкращим чином відповідає концепції 911. Адже таке розташування силового агрегату сприяє високій тязі двигуна та отриманню унікальних вражень від водіння.
Логічно, що багажник у спортивного автомобіля із заднім розташуванням двигуна знаходиться спереду. Це зручно в дальніх поїздках, якнайкраще відповідає умовам повсякденної експлуатації та є яскравою ознакою справжнього спортивного автомобіля.
Раціональне розташування двигуна та багажника створює ідеальні умови для досягнення автомобілем вражаючих гоночних показників, якими ви зможете насолоджуватися щодня.
В змаганні за секунди та в боротьбі за потужність навіть найменша зайва дрібниця є неприпустимою розкішшю. Тому ще одним фундаментальним принципом 911 є полегшення конструкції.
В змаганні за секунди та в боротьбі за потужність навіть найменша зайва дрібниця є неприпустимою розкішшю. Тому ще одним фундаментальним принципом 911 є полегшення конструкції.
Але говорити про раціональність такого підходу можна тільки в тому випадку, якщо правильні матеріали застосовуються в правильному місці. Адже без достатньої жорсткості кузова неможливо домогтися високої маневреності, динаміки і комфорту руху. Тому в структурі кузова наші інженери використали сталеві листи, водночас тонкі та жорсткі. Крім того, широко застосовуються алюміній та магній, наприклад, для даху, днища, передньої та задньої частин, дверей, крил, кришок моторного відсіку і багажника.
Ефективне використання матеріалів дозволило знизити загальну масу, а значить, і витрати пального. Все це робить 911 найлегшим спортивним автомобілем свого класу. Ми пишаємося цим досягненням не менше, ніж нашими легендарними перемогами в гонках.
Легендарний 911, класика, спортивний автомобіль мрії - модель Targa завжди займала особливе місце у модельному ряді Porsche.
Легендарний 911, класика, спортивний автомобіль мрії - модель Targa завжди займала особливе місце у модельному ряді Porsche. Створений 50 років тому як безпечний кабріолет, цей автомобіль зі стильною дугою став справжньою іконою стилю. Створивши інноваційний автоматичний привід даху 7-го покоління, наші інженери довели ідею Targa до технічної досконалості.
Дуга з написом "targa" під бічними "зябрами" та елегантно зігнуте заднє скло надають новим моделям 911 Targa 4 непідвладну часу елегантність. Серед основних технічних особливостей - наявність повного приводу в базовый комплектації. Він забезпечує додаткову стійкість, що також знаходить своє відображення в дизайні: кузов автомобіля на 44 мм ширше звичайного, а в задній частині знаходиться суцільна смуга, що світиться.
Із закритим дахом новий 911 Targa має типовий профіль 911, а в салоні панує комфорт купе. Якщо ж відкрити дах, то 911 Targa демонструє свій справжній характер: це яскравий кабріолет, ікона стилю, яка не підвладна віянням моди.
Інтер’єр Porsche — це результат нашого 60-річного досвіду в області спортивного автомобілебудування. Цей досвід можна відчути на дотик, адже його втілено у матеріалах, завдяки яким автомобіль є комфортним та вишуканим.
Інтер’єр Porsche — це результат нашого 60-річного досвіду в області спортивного автомобілебудування. Цей досвід можна відчути на дотик, адже його втілено у матеріалах, завдяки яким автомобіль є комфортним та вишуканим. Цей досвід можна побачити — у спортивному дизайні автомобілів. І цей досвід проявляється кожної миті, проведеної за кермом Porsche.
Це —спортивний автомобіль, придатний до для щоденного використання. Ви це зрозумієте, щойно потрапите до салону, що має великий простір для ніг та над головою.
Нове спортивне кермо всім своїм виглядом викликає асоціацію з автоспортом. Його дизайн запозичений у керма моделі 918 Spyder, поєднуючи стильність, лаконічність і функціональність.
Вперше до стандартної комплектації моделей 911 Carrera та 911 Targa включено систему Porsche Communication Management (PCM). До її складу входять удосконалений навігаційний модуль, який працює он-лайн та отримує інформацію про дорожній рух в режимі реального часу, система голосового управління, модуль Bluetooth® для під’єднання мобільних телефонів та модуль Connect Plus.
Традиції поєднуються з інноваціями. Що отримуємо в результаті? Майбутнє у стилі Porsche.
911 створювався як чистокровний спортивний автомобіль. Потужність першого 911 становила 130 к.с.
911 створювався як чистокровний спортивний автомобіль. Потужність першого 911 становила 130 к. с. Вже в 1966 році з’явилася перша модель S із двигуном зі збільшеним ступенем стиснення. Своєю потужністю модель 911 S 2.0 Coupé була зобов’язана двигуну з шістьма горизонтально розташованими опозитними циліндрами потужністю 160 к. с). Саме він став основою для двигунів численних гоночних версій 911.
В цій традиції виконано і двигун нового 911 з шістьома циліндрами і трьома літрами робочого об’єму. Він має два варіанти: базовий потужністю 370 к. с. та версію S потужністю 420 к. с.
Обидва двигуни відповідають всім вимогам сучасності. Завдяки турбонаддуву вони розвивають більше потужності при меншому робочому об’ємі та меншій витраті пального.
Моделі 911 Carrera та 911 Targa 4 в першу чергу відрізняються неймовірно спортивним характером. Адже турбонаддув забезпечує не тільки економічність, але й потужність їх двигунів. Що ж говорять цифри? 370 кінських сил та максимальний крутний момент 450 Нм, що досягається за вражаючі низьких 1700 обертах за хвилину. Щойно водій сідає за кермо, він відчуває весь потенціал двигуна.
Вперше до стандартної комплектації всіх моделей входить електронна система управління активною підвіскою Porsche Active Suspension Management (PASM), що регулює жорсткість амортизаторів. Ще один доказ того, що все в 911 орієнтоване на досягнення максимальних результатів зі збереженням якнайбільшого комфорту.
Базові моделі комплектуються 19-дюймовими легкосплавними дисками. Нові одинарні вихлопні патрубки виглядають дуже ефектно, а їх звучання відрізняється винятковою насиченістю й силою.
Для Porsche не існує умовностей. Жити минулим? Ні в якому разі. Єдине, що має значення — це відповідь на питання: як стати ще краще? Інакше кажучи, чи можемо ми здвинути межі технічних можливостей?
Для Porsche не існує умовностей. Жити минулим? Ні в якому разі. Єдине, що має значення — це відповідь на питання: як стати ще краще? Інакше кажучи, чи можемо ми здвинути межі технічних можливостей? Чи можемо узгодити протиріччя? Так, можемо. Завдяки концепції інтелектуальної продуктивності, Intelligent Performance.
Роблячи величезний крок у своїй еволюції, новий 911 дає відповідь на питання про майбутнє спортивного автомобіля. Нові технології дозволяють скоротити витрати пального, але в жодному разі не зменшують задоволення від водіння. І все це завдяки принципу, який свого часу змінив усе. Це сталося 1974 року, коли з’явився перший 911 Turbo.
6-циліндрові опозитні двигуни з двома турбінами для моделей 911 Carrera й Targa 4 з робочим об’ємом 3 літри розроблено з нуля з урахуванням цього принципу. Власне, у них його доведено до досконалості. Точніше кажучи, стрімкий розгін вже при низьких обертах доповнюється великим діапазоном високих обертів, типовим для спортивних автомобілів, в тому числі 911 Carrera. Високий ступінь стиснення та високі оберти на фоні відмінній дозованій потужності двигуна та на подив низькій витраті пального забезпечуються зниженням робочого об’єму.
Говорять цифри: потужність збільшено на 20 к. с., крутний момент — на 60 Нм, частота обертання — до 7500 об/хв. Крім того, значно зменшено витрату пального — до 13%.
Двигун моделей 911 Carrera та 911 Targa 4 має 370 к. с., а максимальний крутний момент у 450 Нм він досягає при 1700 об/хв. У разі комплектації коробкою передач Porsche PDK 911 Carrera розганяється до 100 км/год лише за 4,4 с, а максимальна швидкість сягає 293 км/год.
Потужність двигуна моделей S зі збільшеними турбонагнітачами та незалежною спортивною вихлопною системою ще більш вражаюча. Характеристики двигуна говорять самі за себе: 420 к. с. і максимальний крутний момент 500 Нм, який досягається вже при 1700 об/хв. 911 Carrera S з коробкою Porsche PDK і системою Launch Control розганяється до 100 км/год лише за 3,9 с. Розгін припиняється тільки після досягнення швидкості у 306 км/год.
Цифри насправді переконливі, але що неможливо виразити в цифрах? Легендарне звучання 6-циліндрового опозитного двигуна Porsche 911, яке стало ще більш вражаючим.
До видатних якостей нових двигунів з двома турбінами можна віднести надзвичайно високу чутливість двигуна, широкий профіль крутного моменту, який досягається вже на малих оборотах, великий діапазон високих обертів та, звичайно, легендарне звучання. І цю неперевершену потужність водій відчуває з першої ж секунди за кермом.
Задній чи повний привід? Для прихильників 911 це питання віри, а для знавців техніки — питання фактів.
Відповідь для кожної зі сторін своя, але будь-яка відповідь вірна.
Задній чи повний привід? Для прихильників 911 це питання віри, а для знавців техніки — питання фактів.
Відповідь для кожної зі сторін своя, але будь-яка відповідь вірна. Ті, хто вважає задньоприводний 911 єдиним справжнім «дев’ятсот одинадцятим», не повинні забувати про легендарне ралі Париж–Дакар 1984 року, коли повноприводний Porsche 953 на базі 911 відкрив нову еру в історії спорту і техніки. До речі, задоволення при доланні поворотів гарантують обидва варіанти приводу.
Чи можуть ці дві філософії примиритися? Давайте поговоримо про третю філософію — дизайн автомобіля. Кузов повноприводних 911 розширений на 44 мм, що дозволяє цим авто ще більш впевнено триматися дороги. Враження від широкого кузова підсилюється — особливо в темну частину доби — новою світовою смугою.
Ще однією відмінною ознакою повноприводних моделей є абсолютний контроль над ситуацією. На будь-якому повороті та в будь-яку пору року. Система активного повного приводу Porsche Traction Management (PTM) перерозподіляє крутний момент між усіма чотирьма колесами в залежності від ситуації на дорозі. Тим самим система сприяє кращому зчепленню коліс із дорогою та поліпшує ходові якості автомобіля. Звичайно, одночасно. У повсякденній експлуатації, в тому числі взимку.
Автомобіль для гарної погоди? Про нові моделі 911 Targa 4 можна сказати багато, але не це. Тут повний привід ідеально поєднується з відмінним тяговим зусиллям та естетичним виглядом.
Отже, задній чи повний привід? Який би вибір ви не зробили, найбільш захоплюючою є та завжди буде філософія, яка може бути застосована на практиці. І така практична філософія Porsche вже понад 60 років присвячена дорозі.
Робочий об’єм нових моделей 911 було значно зменшено з метою зниження витрати пального. Адже виробник спортивних автомобілів несе величезну відповідальність за охорону навколишнього середовища.
Робочий об’єм нових моделей 911 було значно зменшено з метою зниження витрати пального. Адже виробник спортивних автомобілів несе величезну відповідальність за охорону навколишнього середовища.
Незважаючи на зменшення робочого об’єму двигунів, їх потужність значно зросла. Це стало можливим завдяки новим турбонагнітачам, розробленим спеціально для моделей 911. Силовий агрегат створено за концепцією TwinTurbo. Він має два турбонагнітачі з охолоджувачами — по одному на кожен ряд циліндрів. При цьому нагнітачі, що функціонують на відпрацьованих газах, мають особливо компактну конструкцію, оптимізовану під робочий об’єм і потужність двигуна. Подібна конструкція зводить до мінімуму моменти інерції мас і покращує чутливість двигуна. Нові турбонагнітачі залишають скептиків без аргументів та встановлюють нову мету — ще не досягнуті рівні крутного моменту.
Високотехнологічне рішення, що зародилося в теорії, отримало на практиці глибоке та ні з чим не зрівняне звучання. Звучання двигуна 911. А також неперевершену потужність, яку водій відчуває з першої секунди за кермом. Особливо під час стрімкого прискорення, коли ніби відчуваєш поштовх у спину, щойно двигун проявляє всю свою неприборкану міць.
Лаконічна, зручна, точна. Короткі ходи важеля та оптимальний підбір передатних чисел. 7-ступінчаста механічна КПП поєднує високі спортивні показники зі швидкістю перемикання.
Лаконічна, зручна, точна. Короткі ходи важеля та оптимальний підбір передатних чисел. 7-ступінчаста механічна КПП поєднує високі спортивні показники зі швидкістю перемикання. При включеному режимі SPORT або SPORT PLUS функція динамічної перегазовки в поєднанні з опціональним пакетом Sport Chrono забезпечує оптимальну частоту обертів двигуна при перемиканнях на нижчу передачу, гарантуючи прекрасні враження від водіння і незабутній звук двигуна.
Індикатор на тахометрі інформує, яку передачу включено. Індикатор на приладовій панелі сигналізує про перемикання на вищу передачу та допомагає зменшити витрату пального.
Як опція пропонується оптимізована 7-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням PDK з ручним і автоматичним режимами перемикань.
Як опція пропонується оптимізована 7-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням PDK з ручним і автоматичним режимами перемикань. Вона забезпечує дуже швидке перемикання передач без переривання тягового зусилля, поліпшені показники розгону і зниження витрат пального.
Вперше в 911 перемикання передач в ручному режимі відбувається так само, як у гоночних автомобілях і моделях 911 GT3 — коли важель опускається, передача перемикається на вищу, а коли піднімається — на нижчу. Ви реально відчуєте себе гонщиком.
Передачі з першої по шосту мають спортивні передатні числа, а максимальна швидкість досягається на шостій передачі. Сьома призначена перш за все для скорочення витрат пального.
Фактично PDK складається з двох коробок передач, змонтованих в одному корпусі. Два зчеплення забезпечують нежорсткий зв’язок із двигуном навперемінно обох модулів коробки передач через два окремих вали. Щойно крутний момент прямує від двигуна до коліс через одне зчеплення першого модуля коробки, у другому модулі включається наступна передача. За мілісекунди виконується одночасне розмикання одного зчеплення і замикання іншого при зміні передач.
Вперше в опозитних двигунах Porsche з турбонаддувом застосовано технічну інновацію — спортивну випускну систему, що пропонується на замовлення для нових 911.
Вперше в опозитних двигунах Porsche з турбонаддувом застосовано технічну інновацію — спортивну випускну систему, що пропонується на замовлення для нових 911. Систему оснащено двома каталітичними нейтралізаторами відпрацьованих газів і одним крайовим глушником, з якого виходять два вихлопних патрубки, розташованих по центру. Дизайн вихлопних патрубків не залишиться непомітним навіть на гоночному треку. Вражаючий резонанс у патрубках та потужне звучання двигуна спортивного автомобіля — типові ознаки моделей 911. Це — сама суть Porsche, що пробуджує хвилюючі емоції одним натисканням кнопки.
Функція старт/стоп вимикає двигун при швидкості менше 7 км/год та помірному гальмуванні, наприклад, при наближенні до світлофора з червоним світлом.
Функція старт/стоп вимикає двигун при швидкості менше 7 км/год та помірному гальмуванні, наприклад, при наближенні до світлофора з червоним світлом. Щойно водій відпускає зчеплення або — за наявності PDK — натискає на педаль акселератора, двигун запускається швидко і плавно.
Також за наявності PDK доступна функція руху накатом. При цьому двигун від’єднується від трансмісії для уникнення впливу його гальмового зусилля. Автомобіль оптимально використовує свою кінетичну енергію і може вільно котитися досить тривалий час.
Активні повітряні заслінки передніх повітрозабірників сприяють скороченню витрат пального у повсякденній експлуатації та досягненню максимальних результатів при динамічному водінні.
Активні повітряні заслінки передніх повітрозабірників сприяють скороченню витрат пального у повсякденній експлуатації та досягненню максимальних результатів при динамічному водінні. Ці заслінки вже довели свою ефективність у 918 Spyder. Вони автоматично закриваються під час руху автомобіля, тим самим знижуючи коефіцієнт аеродинамічного опору.
За вимогою або в режимах SPORT чи SPORT PLUS заслінки відкриваються, сприяючи охолодженню двигуна.
Таким чином охолоджуюче повітря подається виключно в необхідному об’ємі. Це насправді ефективне рішення. І до того ж розумне.
Характерною особливістю всіх повнопривідних моделей 911 є посилена антибуксувальна система Porsche Traction Management (PTM).
Характерною особливістю всіх повнопривідних моделей 911 є посилена антибуксувальна система Porsche Traction Management (PTM).
Електронно керована і електроннокерована багатодискова муфта, така як у моделі 911 Turbo, розподіляє крутний момент між повнопривідними передньою та задньою віссю ще швидше і точніше ніж будь-коли.
Постійно відстежуючи умови руху автомобіля, система реагує на різні ситуації на дорозі під час водіння. Датчики контролюють швидкість усіх чотирьох коліс, поперечне й поздовжнє прискорення та кут повороту керма.
Якщо, до прикладу, під час прискорення система фіксує ситуацію, за якої виникає імовірність пробуксовки задніх коліс, то багатодискова муфта перерозподіляє більше крутного моменту на передні колеса.
Таким чином PTM у взаємодії із системою Porsche Stability Management (PSM) забезпечує оптимальний розподіл крутного моменту для найпродуктивнішого прискорення та збалансованого управління автомобілем за екстремальних умов їзди та на різних покриттях.
PTV (для механічної коробки передач) та PTV Plus (для коробки передач з подвійним щепленням, PDK) доступні в стандартній комплектації в моделях серії S і в якості опції для моделей 911 Carrera 4 та 911 Targa 4.
Обидві системи активно підвищують динаміку руху та стійкість автомобіля. Працюючи в поєднанні з блокуванням заднього диференціалу, вони покращують керованість руху цілеспрямованим пригальмовуванням правого або лівого заднього колеса в залежності від ситуації.
Коли автомобіль входить у крутий поворот, внутрішнє щодо радіусу повороту колесо пригальмовується, а на заднє зовнішнє колесо припадає більше крутного моменту, що додає автомобілеві обертового руху в напрямі повороту. Відтак проходження повороту відбувається точно й стрімко.
У системі PTV блокування заднього диференціалу регулюється механічно, у той час як система PTV Plus оснащена електронним управлінням, яке забезпечує всережимний розподіл крутного моменту. У взаємодії з Porsche Stability Management (PSM) ця система підвищує стабільність руху в першу чергу на поверхнях із різним ступенем зчеплення з дорогою, а також за умов підвищеної вологості та снігу. Для водія це означає подолання дії дестабілізуючих бічних факторів під час руху, бездоганне зчеплення з дорогою та довершену маневреність за будь-якої швидкості з ювелірним проходженням поворотів і бездоганно збалансованим розподілом навантаження. Що ще? Неймовірне задоволення від швидкості на звивистих дорогах!
Вперше до стандартної комплектації всіх моделей 911 входить система Porsche Active Suspension Management (PASM).
Вперше до стандартної комплектації всіх моделей 911 входить система Porsche Active Suspension Management (PASM). Електронна система контролю жорсткості амортизаторів безперервно регулює зусилля амортизації на кожному колесі залежно від стану дороги і стилю водіння.
Система має два режими, які можна переключати кнопкою на центральній консолі: в нормальному режимі система встановлює помірну жорсткість амортизаторів, що забезпечує одночасно і динамічність, і комфорт водіння, а у спортивному режимі жорсткість амортизаторів значно вища.
Відчутний результат для вас — підвищена стійкість автомобіля та покращені комфорт і динаміка.
До стандартної комплектації всіх моделей 911 входить вдосконалена Porsche Stability Management (PSM).
До стандартної комплектації всіх моделей 911 входить вдосконалена Porsche Stability Management (PSM) - автоматична система управління, що забезпечує стабілізацію автомобіля в граничних динамічних режимах Датчики постійно відстежують напрямок і швидкість руху, швидкість повороту навколо вертикальної осі та поперечне прискорення автомобіля. Використовуючи ці дані, система розраховує фактичний напрямок руху та ініціює цілеспрямоване пригальмовування окремих коліс, якщо автомобіль відхиляється від бажаної траєкторії.
При прискоренні на дорогах з вологою поверхнею або поверхнею з різними коефіцієнтами зчеплення система PSM покращує тягове зусилля за допомогою системи автоматичного блокування міжколісних диференціалів (ABD) та системи проти буксування (ASR), забезпечуючи високий рівень стійкості та безпеки руху при неперевершеній маневреності.
Адреналін одним натисканням кнопки та емоції в надлишку можна отримати з опціональним пакетом Sport Chrono. Він забезпечує ще більш спортивні налаштування.
Адреналін одним натисканням кнопки та емоції в надлишку можна отримати з опціональним пакетом Sport Chrono. Він забезпечує ще більш спортивні налаштування ходової частини, двигуна і коробки передач та дозволяє водієві досягти нових рекордів спортивного водіння.
Новинкою є запозичений у 918 Spyder перемикач режимів руху, розташований на кермі. Отримайте відчуття, максимально наближені до відчуттів на гоночному треку! Не знімаючи руки з керма, можна вибрати один з чотирьох режимів: звичайний, спорт, спорт плюс та індивідуальний. Таким чином, можна адаптувати налаштування автомобіля до свого стилю водіння.
В режимі спорт плюс система PASM, а в моделях S — опційні системи Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) та система управління задніми колесами —пристосовуються до динамічного стилю водіння: переходять до більш жорстких налаштувань амортизаторів і забезпечують точніше входження в повороти.
В поєднанні з коробкою передач PDK пакет Sport Chrono отримує три додаткові функції. Перша — функція Launch Control, яка сприяє максимально швидкому розгону, так званому гоночному старту. Друга— гоночний алгоритм перемикань передач, завдяки якому передачі перемикаються ще на кілька секунд швидше, ще непомітніше, ще ефективніше. Коробка PDK забезпечує найкоротший час перемикань передач і вибирає для них оптимальні моменти для досягнення максимального прискорення.
Таке поєднання безкомпромісної та відчутної продуктивності ідеально пасує гоночному треку.
Третя функція — SPORT Response — абсолютна новинка для 911. Натискання кнопки, розташованої в центрі перемикача режимів руху, налаштовує двигун і коробку передач на максимальну віддачу. Інакше кажучи, продуктивність двигуна досягає максимальних показників приблизно на 20 секунд. Графічний таймер на панелі приладів показує час, який залишився до деактивації функції.
Ще одним компонентом пакета Sport Chrono є секундомір на приладовій панелі. При комплектації коробкою РСМ за допомогою спеціального екрану показників продуктивності Ви можете бачити, зберігати та аналізувати дані про час проходження гоночного треку та іншу інформацію, що стосується водіння. На екрані відображається загальний час водіння, пройдений відрізок поточного треку, кількість завершених на даний момент треків і досягнуті показники часу їх проходження.
До пакета Sport Chrono також входять динамічні опори двигуна. Ця система, оснащена електронним керуванням, зводить до мінімуму вібрації та коливання трансмісії та двигуна, поєднуючи переваги жорстких і м’яких опор. Таким чином покращується курсова стійкість і підвищується комфорт водіння.
PSM Sport
У разі комплектації опціональним пакетом Sport Chrono система PSM доповнюється режимом Sport. У цьому режимі водіння може бути набагато більш динамічним, причому система PSM не відключається, а працює у фоновому режимі. Враження від керування автомобілем будуть ще яскравішими!
Спортивна підвіска PASM
Спортивна підвіска PASM пропонується як опція для моделей S Coupe та виключно в поєднанні з 20-дюймовими колесами.
Порівняно з моделями зі звичайною підвіскою, кузов автомобіля, оснащеного спортивною підвіскою PASM, опущено ще на 10 мм. Пружини цієї підвіски тугіші та коротші, а поперечні стабілізатори на передній і задній осях жорсткіші. Передня кромка має форму, характерну для спортивних автомобілів, а задній спойлер висувається ще більше. Все це сприяє не тільки зменшенню підйомної сили на передній осі, але й підвищує притискну силу на задній. Поліпшення аеродинаміки зумовлює кращі ходові якості та напрочуд високий комфорт.
За допомогою кнопки SPORT можна налаштувати амортизатори або для динамічнішого, або для комфортнішого водіння.
За допомогою кнопки SPORT можна налаштувати амортизатори або для динамічнішого, або для комфортнішого водіння. Одне натискання кнопки — й електронна система управління налаштовує характеристики двигуна на підвищену чутливість та посилену динамічність.
На автомобілях з коробкою PDK перемикання на вищу передачу відбувається на високих обертах двигуна, а на нижчу передачу — раніше. Крім того, опціональна спортивна вихлопна система вмикається автоматично, якщо вимкнені певні функції, зокрема, функція старт/стоп.
Виключно зручна в умовах повсякденної експлуатації, ця система піднімає кузов на висоту до 40 мм та утримує його на цьому рівні, якщо швидкість не перебільшує 35 км/год.
Виключно зручна в умовах повсякденної експлуатації, ця система піднімає кузов на висоту до 40 мм та утримує його на цьому рівні, якщо швидкість не перебільшує 35 км/год. Завдяки новій системі бордюри, «лежачі поліцейські» і в’їзди на місця паркування перестають бути перешкодою.
За статистикою, автомобіль проходить по прямій до 90% шляху. Наші інженери побачили в цьому можливість зекономити енергію.
За статистикою, автомобіль проходить по прямій до 90% шляху. Наші інженери побачили в цьому можливість зекономити енергію. На відміну від звичайних систем з гідравлічними насосами електродвигун електромеханічного підсилювача витрачає енергію тільки тоді, коли кермо повертається.
Зайве й казати про те, що до решти 10% шляху ви будете прекрасно підготовлені. Адже ця рульова система є типовим продуктом Porsche. Вона має змінне передатне число, відрізняється високою чутливістю та забезпечує неперевершену маневреність, комфорт та точну реакцію на будь-які умови, що виникають на шляху. Саме так ми бачимо ефективність.
Підсилювач рульового управління Plus
На замовлення пропонується підсилювач керма Plus, призначений забезпечити максимальний комфорт водіння. На низьких швидкостях він саморегулюється, значно полегшуючи маневрування та паркування.
Моделі 911 Carrera та 911 Targa 4 комплектуються 19-дюймовими колісними дисками, які виготовлені з легких сплавів та мають класичний спортивний дизайн.
Моделі 911 Carrera та 911 Targa 4 комплектуються 19-дюймовими колісними дисками, які виготовлені з легких сплавів та мають класичний спортивний дизайн.
Всі моделі S мають 20-дюймові легкосплавні колеса. Вони виглядають по-спортивному динамічно. Через збільшену потужність цих моделей їх шини стали ширшими.
Завдяки збільшеним колесам покращується тягова сила двигуна і показники проходження кола на треку. Опір коченню і маса шин порівняно невеликі, що сприяє зниженню витрати пального.
На замовлення за програмою аксесуарів пропонуються інші 20-дюймові диски.
Ми прагнемо до прискорення. В тому числі технологічного. В тому числі прискорення з від’ємним значенням. Тому навіть гальма є джерелом можливостей.
Ми прагнемо до прискорення. В тому числі технологічного. В тому числі прискорення з від’ємним значенням. Тому навіть гальма є джерелом можливостей. У нового 911 ми адаптували розміри гальмівної системи до збільшеної потужності.
В базових моделях 911 використовуються нові 4-поршневі алюмінієві моноблочні фіксовані супорти з чорним анодуванням. Діаметр передніх і задніх дисків —330 мм.
Моделі S комплектуються червоними 6-поршневими алюмінієвими моноблоковими фіксованими супортами спереду і 4-поршневими алюмінієвими моноблоковими фіксованими супортами ззаду. Маточини на передній осі тепер теж алюмінієві. Діаметр гальмівних дисків: спереду 350 мм, ззаду 330 мм. Диски мають високу гальмівну потужність та надійність.
У всіх моделей моноблочні гальмівні супорти мають закриту конструкцію. Переваги: висока формостійкість, швидший відгук навіть при екстремальних навантаженнях, низька маса. Хід педалі короткий, а гальмування точне. Гальмівні диски мають перехресну перфорацію для поліпшення спрацьовування та охолодження.
Керамічні гальма Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), які довели свою ефективність в екстремальних умовах автоспорту, доступні в якості опції.
Керамічні гальма Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), які довели свою ефективність в екстремальних умовах автоспорту, доступні в якості опції. В новому 911 перехресно перфоровані керамічні гальмівні диски PCCB мають на передніх колесах діаметр 410 мм, а на задніх — 390 мм, забезпечуючи поліпшену гальмівну потужність.
Гальма PCCB вперше застосовано в моделі 911 Turbo S. Використання забарвлених у жовтий колір 6-поршневих алюмінієвих моноблочних фіксованих супортів на передніх колесах і 4-поршневих алюмінієвих моноблочних фіксованих супортів на задніх колесах забезпечує дуже високе і — що найбільш важливо — стабільне гальмівне зусилля, гарантуючи короткий гальмівний шлях навіть при особливо високому навантаженні. Крім того, покращено безпеку при гальмуванні з високих швидкостей, оскільки гальма PCCB характеризуються високою стійкістю до втрати ефективності при перегріванні.
Іншою перевагою системи PCCB є низька маса гальмівних керамічних дисків — вони приблизно на 50% легші за стандартні гальмівні диски аналогічної конструкції та розміру. Це поліпшує зчеплення з дорогою, підвищує комфортабельність їзди, зокрема на нерівних дорогах, та забезпечує неперевершену маневреність і керованість.
В нових моделях 911 використано передову технологію для гарантування безпеки — повнорозмірні подушки безпеки для водія і переднього пасажира спрацьовують в два етапи.
В нових моделях 911 використано передову технологію для гарантування безпеки — повнорозмірні подушки безпеки для водія і переднього пасажира спрацьовують в два етапи залежно від тяжкості та виду зіткнення.
До стандартної комплектації всіх нових моделей 911 також входить система Porsche Side Impact Protection (POSIP) — бічні протиударні бруси в дверях і по дві подушки безпеки з кожного боку. До боковин сидінь інтегровано подушки безпеки для захисту грудної клітки, а у дверних панелях встановлено подушки для захисту голови, які розкриваються знизу вгору. Великий об’єм подушок для захисту грудної клітини (10 л) і голови (15 л) забезпечує високий рівень безпеки у випадку бічних ударів.
Моделі 911 Carrera Cabriolet оснащено системою дуг захисту, що висуваються автоматично та забезпечують необхідний рівень захисту при перекиданні.
Моделі 911 Carrera Cabriolet оснащено системою дуг захисту, що висуваються автоматично та забезпечують необхідний рівень захисту при перекиданні. Дві дуги розташовуються за задніми сидіннями. Датчик перекидання постійно контролює крен автомобіля, зчеплення коліс із дорогою і поперечне та поздовжнє прискорення. Щойно датчик фіксує загрозу перекидання, він дає команду на висування дуг безпеки. У моделях 911 Targa 4 та 911 Targa 4S додатковий захист при перекиданні забезпечує сталева дуга, розташована під алюмінієвою накладкою з написом Targa.
Новинкою біксенонових фар, які входять до стандартної комплектації, є денне світло у вигляді 4 світлодіодних точкових джерел.
Новинкою біксенонових фар, які входять до стандартної комплектації, є денне світло у вигляді 4 світлодіодних точкових джерел. Це не тільки інновація нових моделей 911, але також їх специфічна ознака. Завдяки характерному дизайну всієї системи освітлення 911 має неповторну зовнішність.
У задніх габаритних ліхтарях, які отримали нову форму, використано найсучаснішу світлодіодну технологію. Ці ліхтарі відрізняються швидким спрацьовуванням і яскравим світлом. Стоп-сигнали по аналогії з фарами денного світла також виконані у вигляді 4 світодіодів.
Система динамічного адаптивного освітлення Porsche Dynamic Light System (PDLS) пропонується на замовлення.
Система динамічного адаптивного освітлення Porsche Dynamic Light System (PDLS) пропонується на замовлення. Вона скеровує світло фар у бік повороту в залежності від кута повороту керма та швидкості автомобіля. Статична функція освітлення вмикає додаткову секцію фар для кращого освітлення дороги на крутих поворотах та віражах. Інакше кажучи, поворот освітлюється ще тільки при наближенні до нього. До системи PDLS входить функція управління ближнім світлом в залежності від швидкості, а також функція освітлення при поганих погодних умовах.
Високий рівень безпеки поєднується зі спортивним дизайном — на замовлення пропонуються світлодіодні фари з системою PDLS+.
Високий рівень безпеки поєднується зі спортивним дизайном — на замовлення пропонуються світлодіодні фари з системою PDLS+, яка не тільки ефективна та має довгий термін служби, але й знижує навантаження на очі водія, адже світло максимально наближене до денного.
Особливістю системи PDLS+ є функція динамічного управління дальнім світлом. Камера розпізнає світло автомобілів, що рухаються назустріч або в попутному напрямку. Відповідно до отриманих даних функція динамічного управління світлом плавно змінює його дальність. Це означає, що ви можете швидше розпізнати зміну напрямку дороги, помітити пішоходів або інші джерела небезпеки, не створюючи при цьому перешкод для інших учасників дорожнього руху.
Перед кожним виробником автомобілів постає питання, що він може зробити для запобігання шкоди навколишньому середовищу.
За часів глобальної зміни клімату, коли проблема викидів СО2 стає особливо гострою, перед кожним виробником автомобілів постає питання, що він може зробити для запобігання шкоди навколишньому середовищу. Тож якою буде наша відповідь? Висока продуктивність при високій екологічності.
Автомобілі Porsche демонструють, що навіть потужні спортивні автомобілі можуть мати помірні для свого класу показники витрати пального і токсичності відпрацьованих газів.
Автомобілі Porsche демонструють, що навіть потужні спортивні автомобілі можуть мати помірні для свого класу показники витрати пального і токсичності відпрацьованих газів.
З одного боку, це досягається завдяки ефективному використанню пального, що забезпечується такими рішеннями, як функція старт/стоп, управління температурним режимом, рекуперація енергії для бортової мережі, активні повітряні заслінки та, у автомобілів з коробкою передач Porsche Doppelkupplung (PDK), режим руху накатом. З іншого боку, нейтралізатори із системою двостороннього лямбда-регулювання забезпечують ефективне очищення відпрацьованих газів.
Раціонально полегшена конструкція є відображенням філософії Porsche. Це проявляється в широкому використанні алюмінію, магнію, пластмас і листової сталі підвищеної міцності.
Раціонально полегшена конструкція є відображенням філософії Porsche. Це проявляється в широкому використанні алюмінію, магнію, пластмас і листової сталі підвищеної міцності. Всі матеріали вибираються відповідно до мети їх застосування, а для фарбування використовуються переважно екологічно чисті фарби на водяній основі. Все полегшені конструкції дуже добре піддаються вторинній переробці. Пластикові деталі мають маркування для подальшої вторинної переробки по сортах. Інакше кажучи, до 95% всіх компонентів моделей 911 можуть використовуватися вдруге.
Всі моделі Porsche, включаючи 911 Turbo, розраховані на пальне із вмістом етанолу до 10%.
Всі моделі Porsche, включаючи 911 Turbo, розраховані на пальне із вмістом етанолу до 10%. Етанол покращує баланс СО2, оскільки біопаливо отримують з рослин, що поглинають СО2 з атмосфери.
Водій завжди повинен знати, що його чекає попереду, та не відволікатися від того, що відбувається ззовні автомобіля.
Водій завжди повинен знати, що його чекає попереду, та не відволікатися від того, що відбувається ззовні автомобіля. Тому в салоні все орієнтоване на водія, який може без перешкод стежити за ситуацією на дорозі і готуватися до наступного маневру.
Але це можливо, тільки якщо технології та дизайн, динамічність і комфорт утворюють неподільне ціле. Прекрасним прикладом такого єднання є нове спортивне кермо з лаконічним дизайном і високою ергономікою. Ще один приклад — похила центральна консоль. Вони розроблені по одному принципу: водій — це головне. За тим же принципом створені системи регулювання підвіски та двозонного кондиціонування повітря. Немає потреби витрачати час на пошуки серед пунктів меню. Ви можете сконцентруватися безпосередньо на головному — задоволенні від водіння.
Спортивну атмосферу в салоні створюють п’ять круглих приладів. Вони призначені надавати інформацію. Швидко і точно. Прилади виконано у типовому для Porsche стилі, а тахометр розташовано на його традиційному місці — посередині приладової панелі.
У стандартній комплектації новий центр Porsche Communication Management (PCM) оснащено удосконаленою онлайн-навігацією та 7-дюймовим мультисенсорним дисплеєм. Завдяки модулю Connect Plus центр PCM забезпечує зв’язок із цифровим світом.
Панель приладів із 4,6-дюймовим кольоровим дисплеєм надає дані бортового комп’ютера, інформуючи, наприклад, про пробіг у поточній поїздці, час руху або середню витрату пального. На дисплей також виводяться дані про дорожній рух у режимі реального часу, карта навігаційної систем, різноманітні попередження та нагадування, а також обрані Вами налаштування комунікаційної та аудіосистем.
Від сучасної техніки до спортивного комфорту. Ретельно відібрані матеріали відрізняються високою якістю. Широко використовуються шкіра та алькантара.
На вибір пропонуються різні кольори салону*, а також широкі можливості індивідуалізації салону: за допомогою двох кольорів, із застосуванням таких матеріалів, як карбон, алюміній та високоякісне дерево.
* При виборі кольору Luxor Beige для приладової панелі в залежності від кута падіння світла на вітровому склі зсередини можуть з’являтися відблиски. За підтримки вашого дилера Porsche пройдіть тест-драйв, щоб зробити найкращий вибір.
До стандартної комплектації авто входить легке та функціональне спортивне кермо з виразним дизайном.
До стандартної комплектації авто входить легке та функціональне спортивне кермо з виразним дизайном. Створене на основі керма 918 Spyder, це кермо має спортивний вигляд, який підкреслюється невеликою захисною накладкою і гербом Porsche всередині хромованого кільця.
У разі комплектації коробкою передач PDK спортивне кермо має два легкосплавні пелюстки перемикання передач, завдяки яким все виконується швидко і чітко. Нове спортивне кермо GT меншого діаметру пропонується як опція. Декоративне кільце і пелюстки перемикання передач мають сріблясте гальванізоване покриття, а накладки на спиці зафіксовано гвинтами. Справжній гоночний вигляд? Безумовно. Але головна задача цього керма — забезпечити максимально реальні гоночні відчуття.
Для всіх видів керма на замовлення пропонуються кнопки управління обігрівом та системами автомобіля. За допомогою такого керма можна зручно управляти багатьма функціями аудіосистеми, телефону і навігаційної системи, а також кольоровим дисплеєм і бортовим комп’ютером.
Спеціальний функціональний та естетичний дизайн системи освітлення пропонується на замовлення.
Спеціальний функціональний та естетичний дизайн системи освітлення пропонується на замовлення. До нього входять регульовані за яскравістю світлодіодні світильники, розташовані у стельовій консолі, поруч із дверними ручками, у кишенях дверей, в зоні ніг водія та переднього пасажира, а також в області задніх сидінь.
Завдяки опціональній системі Porsche Entry & Drive Ви можете залишати ключ від автомобіля в кишені.
Завдяки опціональній системі Porsche Entry & Drive Ви можете залишати ключ від автомобіля в кишені. Щойно Ви торкнетеся ручки дверей або наблизитися до багажника, система автоматично запросить код доступу, збережений у ключі. Якщо код вірний, двері або кришка багажника відмикаються. Для запуску або вимкнення двигуна автомобіля служить електричний вимикач запалювання.
Спортивні сидіння відрізняються зручністю та забезпечують прекрасну підтримку, в тому числі при динамічному водінні.
Спортивні сидіння
Спортивні сидіння відрізняються зручністю та забезпечують прекрасну підтримку, в тому числі при динамічному водінні. Вони оснащені електрорегулюванням висоти подушки і кута нахилу спинки, а також механічним регулюванням у поздовжньому напрямку.
На замовлення пропонуються спортивні сидіння з повним набором електрорегулювань. Наприклад, для налаштування положення поперекової опори або кута нахилу і глибини подушки сидіння. До комплекту також входять функція пам’яті та електрорегулювання керма.
Спортивні сидіння Plus
На вибір можна замовити спортивні сидіння Plus з електрорегулюванням висоти сидіння і кута нахилу спинки, а також із механічним регулюванням у поздовжньому напрямку. Чітко виражені бічні валики подушки і спинки мають жорстку спортивну набивку і забезпечують неперевершену бічну підтримку.
Адаптивні спортивні сидіння Plus із шкіряною оббивкою доступні на замовлення. Вони мають 18-позиційне регулювання, в тому числі бічних валиків, функцію пам’яті та електрорегулювання рульової колонки.
Спортивні ковшеподібні сидіння*
В якості опції пропонуються спортивні ковшеподібні сидіння зі складаною спинкою, вбудованою подушкою безпеки для захисту грудної клітки та ручним регулюванням в поздовжньому напрямку. Корпус сидінь виготовлено з армованого стекло- та вуглепластика та покрито карбоном.
Обігрів і вентиляція сидінь
Для всіх сидінь на замовлення пропонується система обігріву, яка нагріває подушку і спинку всіх сидінь, а також бічні валики передніх сидінь. Система вентиляції сидінь дозволяє створити приємний мікроклімат у салоні навіть під час сильної спеки. Пропонується як опція для всіх сидінь за винятком спортивних ковшеподібних моделей.
Задні сидіння
Враховуючи спортивне призначення цих автомобілів, їх задні сидіння є напрочуд зручними. Простір за ними може використовуватися для багажу. Завдяки складним спинкам сидінь 911 Carrera простір для багажу в задній частини салону збільшено до 260 літрів. Моделі 911 Carrera Cabriolet та 911 Targa мають 160 л об’єму заднього простору, також пропонуючи достатньо місця для багажу.
Кріплення для дитячих крісел*
Кріплення для установки дитячих крісел на задньому сидінні з кронштейном ISOFIX та якірним ременем (тільки для моделей Coupé) входить до стандартної комплектації. Можна також замовити кріплення ISOFIX для сидіння переднього пасажира і функцією відключення подушки безпеки.
*Дитячі крісла заборонено встановлювати на спортивні ковшеподібні сидіння.
Об’єм багажного відділення у моделей 911 становить 145 л, у повноприводних —125 л.
Об’єм багажного відділення у моделей 911 становить 145 л, у повноприводних —125 л. Багажне відділення оздоблено стійкими до подряпин матеріалами.
На замовлення для моделей 911 Coupe пропонується підйомно-зсувний люк. Відкриваючись, кришка висувається назовні, отже, простір над головою водія не зменшується.
На замовлення для моделей 911 Coupe пропонується підйомно-зсувний люк. Відкриваючись, кришка висувається назовні, отже, простір над головою водія не зменшується. Ще однією перевагою є нова конструкція люка, за допомогою якої створюється особливо великий отвір, що гарантує водієві велике задоволення від поїздки під відкритим небом. Сітчастий вітрозахисний дефлектор захищає від протягів і знижує аеродинамічні шуми.
Підйомно-зсувний скляний люк
На замовлення пропонується електроприводна підйомно-зсувна кришка з тонованого багатошарового безпечного скла. Вбудована сонцезахисна шторка захищає від занадто яскравого світла. Конструкція кришки, запас простору над головою і площа люка такі ж, як і у стандартної кришки.
До стандартної комплектації всіх моделей входить двозонна система кондиціонування з розширеною зоною вентиляції та роздільним регулюванням температури для водія і переднього пасажира.
До стандартної комплектації всіх моделей входить двозонна система кондиціонування з розширеною зоною вентиляції та роздільним регулюванням температури для водія і переднього пасажира.
Фільтр з активованого вугілля затримує дрібні частинки, пилок і неприємні запахи, а автоматична система постійно стежить за якістю повітря, знижує його вологість та за необхідності припиняє надходження зовнішнього повітря, перемикаючись в режим рециркуляції. У холодну пору року функція обдува запобігає запотіванню скла. У сонячну погоду спеціальний датчик дозволяє системі розпізнати підвищену активність сонця та автоматично нейтралізувати її для водія і переднього пасажира.
При комплектації коробкою передач PDK на замовлення пропонується адаптивний круїз-контроль, який активно регулює швидкість в залежності від відстані до автомобіля, що їде попереду.
При комплектації коробкою передач PDK на замовлення пропонується адаптивний круїз-контроль, який активно регулює швидкість в залежності від відстані до автомобіля, що їде попереду. Радарний датчик контролює зону до 200 м на смузі руху перед автомобілем.
При занадто швидкому наближенні до автомобіля попереду система Porsche Active Safe (PAS) подає звуковий та візуальний попереджувальні сигнали. За необхідності короткочасно збільшується тиск у гальмівному приводі та проводиться гальмування. При цьому розпочате водієм гальмування може бути посилено до максимального рівня, дозволеного системою.
При активованій функції адаптивного круїз-контролю нові моделі 911 тепер можуть використовувати режим руху накатом.
На замовлення пропонується система допомоги при перестроюванні, яка за допомогою радарних датчиків контролює зону позаду автомобіля та «мертві» зони з усіх боків.
На замовлення пропонується система допомоги при перестроюванні, яка за допомогою радарних датчиків контролює зону позаду автомобіля та «мертві» зони з усіх боків. Починаючи зі швидкості 15 км/год, система інформує водія візуальним сигналом у трикутнику дзеркала заднього виду про автомобілі, що швидко наближаються ззаду або знаходяться у «мертвій» зоні. Так система допомоги при перестроюванні підвищує комфорт і безпеку, зокрема, під час руху автомагістраллю. Однак система активно не втручається у процес управління автомобілем та може бути відключена за бажанням водія.
Використовуючи чотири непомітні датчики, розташовані у задній частині автомобіля, система Park Assist звуковим сигналом попереджає водія про наявність перешкод, виявлених позаду.
Використовуючи чотири непомітні датчики, розташовані у задній частині автомобіля, система Park Assist звуковим сигналом попереджає водія про наявність перешкод, виявлених позаду. Частота подачі звукових сигналів дозволяє оцінити відстань до перешкоди.
Функції системи Park Assist можна розширити на замовлення, додавши контроль передньої частини за допомогою чотирьох додаткових датчиків. Одночасно зі звуковим попередженням на центральний дисплей виводиться схематичне зображення автомобіля зверху.
Камера заднього виду, що пропонується як опція, покращує точність паркування і маневрування заднім ходом. На екран РСМ виводиться зображення з камери, а також динамічні напрямні лінії, які відображають траєкторію руху автомобіля при обраному куті повороту коліс.
Індикатор обмежень швидкості на основі даних, отриманих з відеокамери, інформує про обмеження швидкості та початок і кінець зон, де заборонені обгони.
Індикатор обмежень швидкості на основі даних, отриманих з відеокамери, інформує про обмеження швидкості та початок і кінець зон, де заборонені обгони. Повідомлення виводяться на екрани приладової панелі та центру PCM.
Автоматична система даху нових моделей 911 Targa 4 є інноваційним і надзвичайною надійним технічним вирішенням. Дах відкривається і закривається автоматично за 20 секунд у нерухомому автомобілі.
Автоматична система даху нових моделей 911 Targa 4 є інноваційним і надзвичайною надійним технічним вирішенням. Дах відкривається і закривається автоматично за 20 секунд у нерухомому автомобілі й елегантно складається за задніми сидіннями.
Як і концепція системи даху, матеріали, з яких його створено, також є інноваційними. Два елементи магнієвого каркасу забезпечують оптимальний натяг тканинного тенту. Заднє скло з підігрівом виготовлено з триплекса. Зсередини тент оздоблено звукоізолюючим матеріалом, що дозволяє відчутно знизити рівень аеродинамічних шумів під час руху. У капот біля лобового скла вбудовано висувний дефлектор.
Захист від перекидання забезпечують дуги Targa, які відповідають найжорсткішим вимогам безпеки. Не менш вражаючим є дизайн автомобіля, який продовжує традиції класичної форми Targa з алюмінієвими «зябрами» з обох боків і логотипом «Targa» під ними.
Тепер Вваш хід: втішатися їздою із закритим дахом у поєднанні з комфортом 911 Coupé чи відкрити дах і насолоджуватися водінням спортивного кабріолета? Вибір за Вами!
Пакет Sound Plus забезпечує найвищу якість звуку завдяки восьми динамікам загальною потужністю 150 Вт.
Пакет Sound Plus забезпечує найвищу якість звуку завдяки восьми динамікам загальною потужністю 150 Вт. Підсилювач, інтегрований в центр РСМ, адаптує звучання до особливостей салону, орієнтуючись на водія та переднього пасажира.
Опціональна аудіосистема BOSE® Surround Sound розроблялася спеціально для моделей 911 та адаптована до особливостей акустики їх салону.
Опціональна аудіосистема BOSE® Surround Sound розроблялася спеціально для моделей 911 та адаптована до особливостей акустики їх салону. До складу аудіосистеми входять 12 активних динаміків і каналів підсилення, а також запатентований вбудований у кузов 100-ватний сабвуфер. Активна система дозволяє оптимально адаптувати кожен динамік до умов салону і перетворює 911 у справжній концертний зал на колесах загальною потужністю 555 Вт.
Ви отримаєте найвищу якість звучання, спеціально пристосованого до Вашого 911.
Можливо, дорога — це останнє місце в світі, де можна насолодитися музикою, не відволікаючись. Чим не підстава підвищити це задоволення у стилі Porsche — за допомогою одного з провідних німецьких виробників аудіосистем преміум-класу?
Ви отримаєте найвищу якість звучання, спеціально пристосованого до Вашого 911. Систему оснащено 12-канальним підсилювачем загальною потужністю 821 Вт, 12 динаміками, включаючи активний сабвуфер із 300-ваттним підсилювачем класу D із загальною площею мембран більше 1340 см² та діапазоном частот від 35 Гц до 20 кГц.
При цьому до системи Burmester® входить запатентований вбудований у каркас кузова сабвуфер, який замінює традиційні окремі сабвуфери та низькочастотні динаміки інших систем. Аналогові та цифрові фільтри оптимально підібрано та налаштовано відповідно до місця їх установки. Для досягнення незрівнянної м’якості, чистоти і природності звуку на високих частотах використовуються стрічкові високочастотні динаміки (Air Motion Transformer, AMT).
Корпуси всіх динаміків точно підігнані один до одного і забезпечують природний і насичений об’ємний звук навіть за максимальної гучності.
Система Porsche Communication Management (PCM) є центральним блоком управління інформаційно-розважальними програмами і входить до стандартної комплектації на всіх моделях.
Удосконалена інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM) є центральним блоком управління інформаційно-розважальними програмами і входить до стандартної комплектації на всіх моделях. PCM оснащена сенсорним дисплеєм з високою роздільною здатністю та інтегрованим датчиком наближення, які роблять користування системою простою і зручною.
Інформаційно-розважальні системи вмикаються тієї миті, коли ви під’єднуєте свій iPhone® чи будь-який інший пристрій до PCM. Ви можете підключати свої пристрої через USB-порт або лінійний вхід AUX. Для вашої колекції музики CD/DVD-привод доповнено внутрішнім жорстким диском („Jukebox“) та двома зчитувачами SD-карт. Щойно ви вставили носій з аудіофайлами, ви можете відтворювати їх за допомогою музичного програвача в центрі PCM.
Bluetooth®-з’єднання автоматично встановлюється з телефонами, що підтримують профіль Handsfree Profile (HFP), тому ви можете навіть не виймати телефону з кишені.
Для отримання інформації про наявність у вашому регіоні всіх функцій та послуг, зазначених вище та у розділі "Porsche Connect", будь-ласка, скористайтеся конфігуратором або зверніться до дилерського центру Porsche.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
Модуль підключення Connect Plus забезпечує максимальні можливості зв’язку для вашого Porsche. Він оснащений телефонним модулем LTE зі зчитувачем SIM-карти, для зручності, відмінного прийому й оптимізованої якості голосу.
Модуль підключення Connect Plus забезпечує максимальні можливості зв’язку для вашого Porsche. Він оснащений телефонним модулем LTE зі зчитувачем SIM-карти, для зручності, відмінного прийому й оптимізованої якості голосу. Бездротова точка доступу в Інтернет надає доступ до мережі з клієнтських пристроїв, що мають увімкнений WLAN (ноутбуки, планшети, смартфони).
Відсік для смартфону на центральній консолі пересилає сигнал вашого мобільного телефону до зовнішньої антени автомобіля, заощаджуючи енергію акумулятора і забезпечуючи оптимальний прийом. Ви можете також підключити ваш смартфон для відтворення його медіа-контенту або поставити його на зарядження.
Модуль підключення Connect Plus дозволяє користуватися широким діапазоном сервісів Porsche Connect.
Вивільніть більше дозвілля з буденності й делегуйте невирішені питання вашому спортивному автомобілю, щоб проводити більше часу за кермом свого Porsche.
На сторінці www.porsche.com/connect ви можете знайти додаткову інформацію про доступні додатки і сервіси.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
З Porsche Connect та модулем підключення Connect Plus ви матимете доступ до низки корисних сервісів, у т. ч. до таких, як інформація про затори на дорогах.
З Porsche Connect та модулем підключення Connect Plus ви матимете доступ до низки корисних сервісів, у т. ч. до таких, як інформація про затори на дорогах. Відтак ви можете бути впевнені, що рухаєтеся найшвидшим маршрутом до місця призначення. Протягом усього шляху вам надходитиме оновлена інформація про чинну ситуацію на дорозі.
Поки ви в дорозі, сервіси GOOGLE® Street View та GOOGLE® Earth нададуть вам 360-градусну панораму незнайомого місця призначення та його супутникові фотографії на карті PCM.
На сторінці www.porsche.com/connect ви можете знайти додаткову інформацію про доступні додатки і сервіси.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
Окрім низки смарт-послуг Porsche Сonnect пропонує два додатки для смартфонів.
Окрім низки смарт-послуг Porsche Сonnect пропонує два додатки для смартфонів. Перший додаток, Porsche Car Connect, дає змогу використовувати смартфон або Apple Watch® для отримання даних про транспортний засіб і віддаленого контролю функцій автомобіля. Система відстеження Porsche Vehicle Tracking System (PVTS), яка є одним із компонентів цього додатка, дозволяє віддалено визначити місце перебування викраденого автомобіля майже на всій території Європи.
Другим додатком є Porsche Сonnect. З його допомогою ви можете надсилати заплановані місця призначення до вашого Porsche перш ніж вирушити в дорогу. Щойно ваш смартфон підключився до PCM, ви можете переносити в його пам’ять пункти призначення і передавати їх безпосередньо до навігаційної системи. Тепер ви можете переглядати в PCM записи в календарі та використовувати пункти призначення для навігації. Функція потокового відтворення музики в додатку Porsche Connect забезпечить доступ до розмаїття музичних композицій.
На сторінці www.porsche.com/connect ви можете знайти додаткову інформацію про доступні додатки і сервіси.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
Кожен автомобіль Porsche неповторний, як відбитки пальців. Така унікальність забезпечується послугою від Porsche Exclusive.
Кожен автомобіль Porsche неповторний, як відбитки пальців. Така унікальність забезпечується послугою від Porsche Exclusive.
Наша задача — створити саме такий автомобіль, який відповідає Вашим побажанням як з візуальної, так і технологічної точки зору. Зсередини та ззовні. Ми допоможемо змінити Ваш Porsche, незалежно від масштабу змін. Лише скажіть нам, чого ви бажаєте, — і ми докладемо всіх зусиль, щоб задовольнити Ваші вимоги, якщо це можна виконати з технічної точки зору. Ми зробимо Ваш автомобіль ще спортивнішим, зручнішим та, звичайно, абсолютно неповторним.
Що ж ми пропонуємо? Оригінальність, натхнення та ентузіазм, які відчуваються вже з першого моменту консультування нашим співробітником. Запорука унікальності — у ваших побажаннях. Це ж стосується і вибору матеріалів. Що б Ви не обрали — високоякісну шкіру, алькантару, дерево, алюміній або карбон, — ми приділимо увагу кожній деталі.
Представлені у нас зразки автомобілів можуть стати для Вас джерелом натхнення. Дайте волю фантазії і створіть автомобіль своєї мрії у Вашого дилера Porsche або за допомогою онлайн-конфігуратора.
Співробітники Porsche Exclusive в наших центрах підтримки клієнтів у Цуффенхаузене та Лейпцігу також будуть раді допомогти.
© 2016 Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. *Правова інформація
* Вартість автомобіля вказана для базової комплектації без урахування вартості додаткового обладнання. Вартість розрахована станом на 23.04.2018 року за курсом, розміщеним на сайті winner.ua. Наданий розрахунок є попереднім та вимагає уточнення у офіціних дилерів Porsche в Україні. Остаточна вартість автомобіля вказується у договорі купівлі-продажу на дату підписання договору про придбання автомобіля.