Головна навігація
Меню

Прес-релізи

50 років Porsche 917 – кольори швидкості

 

 

Штутгарт. Цього року, можливо, найкращий гоночний автомобіль за всю історію автомобільних перегонів Porsche – Porsche 917 – святкує свій 50-ий ювілей. У рамках святкування 50-тої річниці ікони автомобільних перегонів, музей Porsche, з 14 травня до 15 вересня 2019 року, проводитиме спеціальну виставку під назвою «50 років Porsche 917 – кольори швидкості». Загалом, на виставці представлено 14 експонатів, серед яких десять моделей Porsche 917, загальна потужність яких становить 7 490 к.с.

Porsche 917-001, відновлений до свого початкового вигляду 1969 року

Спортивний автомобіль Групи 4, розроблений щоб вибороти перемогу у 24-х часових перегонах Ле-Мана та у Міжнародному Чемпіонаті Автовиробників, був виготовлений у 1969 році та став першим з 25 автомобілів, які використовувалися для затвердження типового зразка. Ця модель знаменувала початок надзвичайної історії успіху гоночного автомобіля Porsche 917. Саме тому, вона стане головною гордістю виставки. Більше року механіки музею, колишній інженерно-технічний персонал заводів у містах Цуффенхаузен і Вайссах, робітники історичного архіву компанії Porsche AG, а також компанії-партнери працювали над відновленням першої моделі Porsche 917. Зараз вона знаходиться в тому самому вигляді, в якому була представлена на Женевському автосалоні 12 березня 1969 року.

 

Porsche 917 Short-Tail – переможець перегонів 24 години Ле-Мана у 1970 та 1971 роках

Обидва наступні експонати спеціальної виставки ставали переможцями перегонів на витривалість у Ле-Мані у 1970 та 1971 роках. У 1970 році пілоти Ганс Герман та Річард Атвуд керували Porsche 917 (short-tail) зі стартовим номером 23 у біло-червоному кольорі. Це була перша з 19 перемог компанії Porsche на трасі Сарт. Наступного року Хельмут Марко та Гейс Ван Леппен змогли здобути ще одну перемогу. Проїхавши відстань 5 335 км із середньою швидкістю 222,3 км/год, вони встановили два рекорди, які ніхто не міг побити протягом наступних 39 років.

Детальний погляд на технології Porsche 917

Разом із сімома іншими моделями 917 – включаючи Porsche 917 Spyder, який став тестовим автомобілем для 16-циліндрового двигуна, а також його подовжену версію та модифікацію Turbo – спеціальна виставка також зможе надати відвідувачам глибоке розуміння технології цих автомобілів. Майстерно виконаний 12-циліндровий двигун, розроблений Гансом Мецгером, демонстується у вигляді багатьох елементів, серед яких колінчасті вали, набори гільз циліндра та поршнів, кулачкові вали та турбонагнітачі. Компоненти зі скловолокна, які використовувалися для відновлення Porsche 917-001, демонструють тогочасні високі стандарти конструкції корпусу.

Porsche 911 Turbo демонструє як гоночні технології увійшли у серійне виробництво разом із такими компонентами, як турбонагнітачі та системи гальмування. Крім цієї моделі, система турбонадуву раніше успішно використовувалася на моделях 917/10 і 917/30, а у 1974 році її почали використовуватися у виробництві спорткарів Porsche. Через деякий час Porsche 911 Turbo 1978 модельного року також отримав гальмівну систему, яка була раніше розроблялась та встановлювалась на Porsche 917. Фіксовані гальмівні супорти вироблялися з матеріалів із легкого сплаву, так само, як і в гоночних автомобілях, та мали чотири поршні.

 

Porsche 917 - натхнення для інженерів і дизайнерів Porsche

Два наступних експонати демонструють масштаб Porsche 917, який існував у розумі інженерів і дизайнерів Porsche протягом десятирічь. У 1970 році була створена масштабна модель 1:4, оригіналом якої став один із ескізів, зроблений під час розробки Porsche 917/20 Pink Pig. Ця масштабна модель  була створена командою під керівництвом Анатоля Лапіна, який в той час був керівником проекту. Вони перетворили його на автомобіль майбутнього, який, на додаток до обтічної форми, мав комп'ютерний блок.

Більше ніж 40 років потому, дизайнери знов обрали Porsche 917, але цього разу для концептуального проекту 2013 року під назвою «Porsche 917 – жива легенда». Музей Porsche вперше представляє його публіці в рамках спеціальної виставки. Цей макет масштабом 1:1 був створений із промислової глини на честь повернення компанії Porsche до перегонів на витривалість 24 години Ле-Мана елітного класу LMP1. Його метою було асоціювання всіх наступних перемог в перегонах з цим автомобілем. Невеличка команда дизайнерів, експертів з аеродинаміки, спеціалістів з комплектації, техніків по роботі з шасі розробила цей макет лише за півроку, як данину поваги легендарному Porsche 917 зі стартовим номером 23 у біло-червоному кольорі.

 

Історія та технологія Porsche 917

Відвідувачі зможуть побачити «гоночний автомобіль століття» із шести ракурсів: окрім дивовижної технології Porsche 917 вони зможуть поринути у гоночний світ того часу, спонсорські заходи бренду, а також прослідкувати за тим, як технологія Porsche 917 була перейнята наступними гоночними автомобілями Porsche і серійними моделями. Інтерактивні стенди яскравіше передають історію Porsche 917, використовуючи мультимедійні презентації із захоплюючими відео з перегонів тих часів.

 

Атмосфера справжніх перегонів та ювілейна книга

Спеціальна виставка, яка має найбільшу до цього часу сумарну потужність всіх автомобілів-експонатів, завершується показом чисельних гоночних постерів та маленьких експонатів. З приводу 50-ої річниці Porsche 917 сувенірна лавка музею продаватиме спеціальну лінійку продуктів, пов’язану з Porsche 917. Вона представить ювілейну книгу під назвою «Кольори швидкості – 50 років Porsche 917» власного видання музею, а також фартух для барбекю, присвячений моделі Porsche 917/20 Pink Pig.

 

Музей Porsche працює з вівторка по неділю з 9:00 до 18:00. Всю необхідну інформацію можна знайти на сторінціі www.porsche.de/museum.

12.06.2019