Головна навігація
Меню

Прес-релізи

Концепт Porsche Taycan з’явився у фіналі Формулі Е

 

Штутгарт/Нью-Йорк: Porsche відвідав Велике Яблуко: електромобіль Porsche проїхав декілька швидких кіл по кільцевій гоночній трасі у фіналі Формули Е, який проходив у Нью-Йорку. «У Формулі Е рекуперація енергії є важливою частиною стратегії перегонів. У серійному автомобілі розумне зберігання та відновлення енергії може допомогти досягти значних переваг з точки зору запасу ходу», – пояснює пілот Porsche Ніл Джані. – «Навіть на недовгій трасі я був здивований настільки довгим запасом ходу нового Taycan. Саме завдяки акумулятору і вдосконаленій системі зберігання енергії автомобіль отримав визначну продуктивність».

Демонстраційне коло трасою Гранд Фіналу Формули Е стало останньою з трьох демонстраційних поїздок Porsche. Протягом трьох тижнів прототип Taycan з’явився на трьох континентах, відвідавши Китай, Велику Британію і США. Всі ці країни є важливими ринками для нового електричного спорткара від Porsche. Малюнок на даху кожного прототипу став відображенням тієї країни, яку він відвідав: у Нью-Йорку на даху прототипу були нанесені  зірки та смуги.  Лі Чао, пілот перегонів Porsche Carrera Cup, які проходять в Азії, був за кермом прототипу Porsche Taycan на трасі з важкими умовами прохідності у центрі випробування автомобілів Porsche у Шанхаї. Колишній пілот Формули 1 та поточний посол бренду Porsche Марк Веббер підіймався на пагорб на Фестивалі швидкості у Гудвуді.

Електромобіль: Porsche Taycan

Porsche Taycan буде представлений у вересні 2019, а в Україні електромобіль з’явиться на початку 2020 року. По всьому світі більше ніж 20 000 ентузіастів Porsche та любителів електрокарів оформили попередні замовлення на Taycan.

Разом із динамічними показниками, комплексна зарядна інфраструктура Taycan є ключовим елементом довгострокового успіху електромобільності. Porsche пропонує розумні рішення для заряджання як вдома, так і у дорозі. Цифрова платформа систем заряджання Porsche забезпечує доступ до приблизно 70 000 зарядних станцій різних постачальників по всій Європі, а тарифікація буде встановлюватися Porsche на центральному рівні. До того ж водії Porsche матимуть доступ до двох станцій швидкого заряджання Porsche, а також до станцій, встановлених у партнерстві з компанією Ionity в Європі або Electrify America у США.

Пілот: Ніл Джані

Швейцарець Ніл Джані став пілотом Porsche у 2013 році. Його кандидатура підтверджена для участі в команді Porsche в чемпіонаті Формули Е у листопаді 2019 року. У 2016 році за кермом Porsche 919 Hybrid він переміг у перегонах Ле-Мана і чемпіонаті світу на витривалість. З 2014 року по кінець сезону 2017 Джані здобув чотири перемоги для бренду, 9 поул-позицій та 4 рази за найкоротший час пройшов траси за кермом 919. У 2018 році він за рекордний час проїхав трасу Спа-Франкоршам за кермом 919 Hybrid Evo, побивши попередній рекорд треку Формули 1. Джані почав свою кар’єру як пілот Формули, а потім став тест-драйвером Формули 1.

Серія перегонів: Формула Е

До дебюту компанії Porsche у перегонах електрокарів залишилося вже небагато часу, але перші успішні кроки вже зроблені: випробування силової установки, збірка боліда Porsche для участі у Формулі Е, його тестування на треку для випробувань у Вайссаху, а також тестові 1000 кілометрів, які він пройшов на трасі Калафат в Іспанії. Команда Porsche братиме участь у шостому сезоні Формули Е (2019/2020 роки). До особливостей цих перегонів входять спеціально розроблені траси на вулицях різних міст, відсутність звичних піт-стопів, а також можливість в рамках он-лайн голосування отримати від фанатів додаткову кількість очок, яка зможе надати перевагу у критичній ситуації.

31.07.2019