Головна навігація
Меню

Прес-релізи

Porsche 911 GT3 святкує 20 років

 

Штутгарт. Перший Porsche 911 GT3 був представлений у березні 1999 року на Женевському Автосалоні, що стало початком нової ери спорткарів. Porsche 911 GT3, як жоден інший автомобіль, уособлює досконалість та відмінні риси спорткара, створеного підрозділом Porsche Motorsport. Він був розроблений двократним переможцем Чемпіонату світу з ралі Вальтером Рорлем, гоночним інженером Роландом Куссмаулом і спеціалістами Porsche Motorsport у Вайсаху. З Porsche 911 GT3 маневреність, яка була раніше доступна лише на гоночному треку, стала доступна й на дорозі. З кожним новим поколінням цей автомобіль ставав тільки швидшим, яскравішим і динамічнішим. Сьогодні, атмосферний двигун, механічна коробка передач і задній привод – забезпечують Porsche 911 GT3 найбільшу популярність серед спорткарів.

Версії Porsche 911 GT3, які беруть участь у перегонах, тепер вписані в історію гоночного спорту. Окрім численних перемог у своєму класі, Porsche 911 GT3 отримав 7 перемог у перегонах на витривалість, таких як 24 години Ле-Мана, 24 години Дейтону і 24 години Нюрбургрингу. Однією зі складових рецепту успіху Porsche 911 GT3 є те, що всі інновації, розроблені для гоночних авто, завжди втілювалися і в автомобілях серійного виробництва. Не дивно, що приблизно 80% всіх випущених автомобілів Porsche 911 GT3 регулярно беруть участь у перегонах.

Наступник 911 Carrera RS 2.7: дебют першого Porsche 911 GT3

Вихід інноваційного Porsche 911 GT3 продовжив традицію, яка розпочалася ще у 1970-х роках із випуском легендарного Porsche 911 Carrera RS 2.7. Вперше модель отримала позначку не RS (спортивний автомобіль), а GT3. 3,6-літровий шестициліндровий опозитний двигун із рідинним охолодженням забезпечував потужність 265 кВт (360 к.с.). Тому не дивно, що Porsche 911 GT3 отримав визнання ще до свого дебюту у Женеві: із Вальтером Рорлем за кермом, автомобіль проїхав коло траси Нюрбургринг менше ніж за 8 хвилин. Цей час став новою ціллю та відправною точкою для спортивних автомобілів серійного виробництва.

Така швидкість проходження кола стала можливою не тільки завдяки перевіреному у перегонах опозитному двигуну, а також, завдяки доведеним до досконалості технологіям.  Покращені гальма, опущений на 30 мм кліренс, шестиступенева механічна коробка передач,  що використовувалась на Porsche 911 GT2, геометрія осі, стабілізатори, легка конструкція кузову. Основною ознакою спортивного походження Porsche 911 GT3 стало фіксоване заднє крило.

Porsche 911 GT3 ліг у основу таких гоночних модифікацій, як Porsche 911 GT3 Cup, Porsche 911 GT3 R та Porsche GT3 RSR, які протягом десятиліть демонстрували визначні результати у перегонах монокласу та у категорії GT.

Покоління за поколінням

Після неймовірного успіху першого автомобіля 911 GT3, компанія Porsche кожні 3-4 роки випускала все нові покоління серійних спортивних автомобілів. У 2003 році потужність опозитного двигуна зросла до 280 кВт (381 к.с.) завдяки використанню системи VarioCam. Ще через три роки Porsche 911 GT3 отримав активну підвіску. У 2009 році інженери збільшили робочий об’єм шестициліндрового опозитного двигуна до 3,8 літра, а його потужність зросла до 320 кВт (435 к.с.). З новим заднім крилом і нижніми кузовними панелями притискна сила автомобіля вдвічі перевищила показник його попередника.

На п’ятдесяту річницю Porsche 911, у 2013 році, п’яте покоління Porsche 911 GT3 було представлено на Женевському Автосалоні. Двигун, коробка передач, кузов і шасі – все було абсолютно новим. Новий 3,8-літровий атмосферний двигун досягнув потужності у 350 кВт (475 к.с.). Вперше було представлене рульове управління заднього моста. Після дебюту новий 911 GT3 проїхав коло траси Нюрбургринг за 7:25 хвилин, на півхвилини швидше рекорду встановленого 911 GT3 у 1999 році.

Остання версія Porsche 911 GT3 була представлена у 2017 році. Основну увагу інженери приділили шестициліндровому опозитному двигуну: його робочий об’єм збільшився до 4,0 літрів, а потужність зросла до 368 кВт (500 к.с.). Саме у цьому поколінні Porsche 911 GT3 була представлена комплектація Touring, у якій фіксоване заднє крило замінювалося на спойлер, що автоматично висувається.

16.08.2019