Споживання пального/рівень викидів* 718 Cayman S змішаний цикл 8,1-7,3 л/100 км; викиди CO2 184-167 г/км.
Збільшення потужності - не найскладніша задача. Але зовсім непросто зробити це в стилі Porsche — при одночасному значному зниженні витрат пального. В результаті ми домоглися збільшення потужності на 25 кВт (35 к. с.) і крутного моменту на 100 Н·м при зменшенні рівня витрати пального і шкідливих викидів на 14 %. Але це ще далеко не всі наші досягнення.
Нові 4-циліндрові двигуни з турбонаддувом і типовою для Porsche опозитною конструкцією свідчать не тільки про наше відповідальне ставлення до навколишнього середовища, але й турботу про яскраві враження водія від керування автомобілем. Прискорення неймовірне — вже при низькій частоті обертання. Плюс типова для спортивних автомобілів здатність розвивати високі обороти. У підсумку: прекрасні технічні характеристики при точному дозуванні потужності. При цьому кожна поїздка перетворюється в спортивне змагання — неважливо, на якій швидкості.
Зрозуміло, ми зберегли характерно низький і зведений до середини автомобіля центр ваги, що вже з давніх пір сприяє високій маневреності середньомоторних моделей Porsche. Типово потужний звук Porsche притаманний і новим моделям 718. Він створює відповідний звуковий супровід на шляху до нових рекордів.
Моделі базової комплектації оснащені 2,0-літровий опозитним двигуном з турбонаддувом з безпосереднім уприскуванням бензину (DFI), VarioCam Plus і вбудованою системою змащення із сухим картером. Двигун розвиває потужність до 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв. Максимальний крутний момент становить 380 Н·м. Завдяки турбонаддуву він досягається вже при 1 950 об/хв і зберігається до 4 500 об/хв. З Porsche Doppelkupplung (PDK) нові 718 Boxster і Cayman 718 розганяються до 100 км/год за 4,9 с і досягають максимальної швидкості 275 км/год.
Робочий об’єм двигуна моделей S становить 2,5 літра. У підсумку він розвиває 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв. Максимальний крутний момент 420 Н·м досягається у вражаючому діапазоні від 1 900 до 4 500 об/хв. Крім того, цей двигун — як і двигун 911 Turbo — оснащений турбіною із змінною геометрією (VTG). Ця система сприяє ще більш рівномірному розподілу потужності і тим самим більшому задоволенню від керування. А що ж можна сказати про максимальну швидкість? Вона складає 285 км/год. Модель S з PDK і Launch Control досягає відмітки у 100 км/год всього за 4,2 с.