Механічна КПП | PDK | |
---|---|---|
Вартість з ПДВ від, гривень | 2 291 325.00 | 2 291 325.00 |
Потужніcть (кВт) | 220 кВт | 220 кВт |
Потужність (к. с.) | 300 к. с. | 300 к. с. |
Споживання пального/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км | 7,4 | 6,9 |
Викиди CO2, г/км | 168 г/км | 158 г/км |
Новий Boxster і новий Cayman продовжують еру 718. В їх 4-циліндрових опозитних двигунах з турбонаддувом б’ється серце справжнього борця, який здобув безліч перемог.
Споживання пального * 718 Cayman: Змішаний цикл 7,4 л/100 км-6,9 л/100 км; Викид CO2 168 г/км-158 г/км.
Новий Boxster і новий Cayman продовжують еру 718. В їх 4-циліндрових опозитних двигунах з турбонаддувом б’ється серце справжнього борця, який здобув безліч перемог. Вони прагнуть уникати стандартів та справити неабияке враження. Тож не дивно, що в назву цих автомобілів входять три відомі цифри, які дозволяють продовжити історію легендарної моделі 718.
Нові моделі 718 створені для життя в спортивному стилі. Середньомоторні родстери поєднують в собі спортивний дух легендарного Porsche 718 та спортивний автомобіль майбутнього, рухаючись дорогою сьогодення. Вони переслідують єдину мету: кожного дня дарувати своїм власникам максимум задоволення.
У порівнянні з попередніми моделями цей автомобіль з більш виразним дизайном та новими налаштуваннями спортивного шасі вирізняється високим рівнем потужності, комфорту та вражає своїми системами допомоги водію. Він також оснащений двигуном с турбонаддувом, який розвиває 350 к. с. (257 кВт). Крім цього, автомобіль також споживає значно менше пального ніж його попередники. Залишається одне питання: чого ж ви чекаєте?
Новий 718 Boxster та новий 718 Cayman. Спортивні автомобілі у своєму найкращому прояві.
Завдяки чому моделі 718 такі особливі? Завдяки своїй потужності, динамічним характеристикам, дизайну та просторому салону з двома багажними відділеннями.
Завдяки чому моделі 718 такі особливі? Завдяки своїй потужності, динамічним характеристикам, дизайну та просторому салону з двома багажними відділеннями. Але насамперед — середньомоторна концепція, яка дозволяє реалізувати всі вище вказані переваги.
Двигун розташований позаду водія, на відстані не більше 30 см. У результаті ви отримуєте — по-перше: потужний звук у задній частині автомобіля. По-друге: неймовірну динамічність при проходженні поворотів, завдяки низькому і зведеному до середини автомобіля центру тяжіння. Горизонтальне опозитне розташування циліндрів сприяє скороченню вібрацій і тим самим більш рівномірній роботі двигуна. Ще одна перевага для динаміки: вся сила двигуна передається на задню вісь.
Як використати цю силу по максимуму? Систематично зменшувати масу транспортного засобу. Оптимально розподіляти масу, яка залишилась. Компактна конструкція двомісного автомобіля створює для цього необхідні передумови. Без шкоди комфорту і придатності до повсякденної експлуатації.
Як тільки ви запускаєте розташований в межах колісної бази двигун, для вас існує лише світ з його мільйонами поворотів. А ви знаходитесь у центрі цього світу.
За новий 718 Cayman говорять його ходові якості. Ходові якості спортивного автомобіля. Це автомобіль з кузовом купе, який призначений для підкорення поворотів.
За новий 718 Cayman говорять його ходові якості. Ходові якості спортивного автомобіля. Це автомобіль з кузовом купе, який призначений для підкорення поворотів. Він найкраще почувається подалі від світу модних тенденції та магістралей з чотирма смугами руху. Звичайно таким автомобілем приємно керувати у місті. А також на гоночній трасі. Але завжди у центрі спортивного життя.
Тож не дивно, що новий 718 Cayman не просто прийняв естафету від купе 718 GTR 1963 року випуску. Він прагне стати легендою. Самостійно. У дусі спортивної боротьби. На кожному повороті.
Яскравий. Енергійний. Низький, широкий, стрімкий. Дизайн нових моделей 718 зі спортивними своєрідними кантами і чіткими формами започатковує нову еру модельного ряду Boxster та Cayman.
Яскравий. Енергійний. Низький, широкий, стрімкий. Дизайн нових моделей 718 зі спортивними своєрідними кантами і чіткими формами започатковує нову еру модельного ряду Boxster та Cayman.
Горизонтальні лінії повітрозабірників роблять передню частину авто візуально ще більш широкою, що надає автомобілю додаткову енергійність. Крила? Як і у інших автомобілях Porsche, вони розташовуються вище капота і підкреслюють своїми формами дизайн нових фар зі світлодіодним денним світлом.
Бічна лінія підкреслює середньомоторну концепцію автомобіля. Колісні арки великі — для коліс розміром до 20 дюймів. Очевидно: нові моделі 718 створені не для того, щоб стояти в гаражі. Ви повинні отримувати насолоду від керування ними. Тож не дивно, що особлива форма дверних панелей сприяє напрямку зустрічного потоку повітря до великих бічних повітрозабірників. Для оптимального «дихання» нових двигунів з турбонаддувом і тим самим для потужної тяги.
Ще одна спортивна деталь: нові зовнішні дзеркала заднього виду з V-подібними ніжками.
Задня частина нових моделей 718 свідчить не тільки про чудову потужність спортивного автомобіля, але і про надзвичайний талант наших дизайнерів. Вона вирізняється чіткими та лаконічними формами і виглядає абсолютно індивідуально. Напрочуд привабливі пласкі задні ліхтарі вирізняються тривимірним дизайном. Горизонтальні задні фари оточені 4-точковими світлодіодними стоп-сигналами. Виразне оздоблення між двома задніми ліхтарями візуально розширює задню частину автомобіля.
Заднє антикрило автоматично розкривається на швидкості 120 км/год. Воно дозволяє зменшити підйомну силу та покращити зчеплення коліс з дорогою.
Інтуїтивне керування, досконала ергономіка, точний дизайн. Інтер’єр нових моделей 718 цілком відповідає надзвичайно потужним спортивним автомобілям.
Інтуїтивне керування, досконала ергономіка, точний дизайн. Інтер’єр нових моделей 718 цілком відповідає надзвичайно потужним спортивним автомобілям.
Яскраво виражені горизонтальні лінії надають новій передній панелі моделей 718 ефектний вигляд при типовій для Porsche надзвичайній ергономіці. Центральна консоль з нахилом дозволяє швидко переносити руку з рульового колеса до важеля коробки передач. А чітке розташування всіх функціональних кнопок дозволяє економити час.
Стиль гоночного автомобіля в чистому вигляді: нове спортивне рульове колесо в стилі 918 Spyder. Додаткове спортивне рульове колесо GT з меншим діаметром ще більше сприяє створенню відчуття гоночного кокпіта.
Три круглі прилади з розташованим по центру тахометром і 4,6-дюймовим кольоровим дисплеєм — характерні риси нових моделей Porsche.
Нова оновлена версія мультимедійного комплексу Porsche Communication Management (PCM) оснащена 7-дюймовим мультисенсорним екраном. Екран ідеально вписується у дизайн центральної консолі завдяки своїй поверхні із високоякісного скла.
Найкращі передумови для активного спортивного способу життя. Деталі? Обирайте самі. З широкого спектру індивідуальних пропозицій, нової палітри кольорів та переліку матеріалів.
Основні елементи базової комплектації: нові моделі 718.
Основні елементи базової комплектації: нові моделі 718.
718 Boxster та 718 Cayman |
---|
2,0-літровий опозитний двигун з турбонаддувом; потужність 220 кВт (300 к. с.) та 380 Н•м |
18-дюймові диски Boxster або Cayman |
4-поршневі алюмінієві моноблочні нерухомі супорти чорного кольору, спереду та ззаду |
Біксенонові головні фари |
Розташована по центру вихлопна труба |
Кнопка SPORT |
Комплекс Porsche Communication Management (PCM), у тому числі налаштування мобільного телефону та пакет Sound Plus |
Сітчастий вітровий дефлектор |
718 Boxster S та 718 Cayman S |
---|
2,5-літровий опозитний двигун з турбонаддувом; потужність 257 кВт (350 к. с.) та 420 Н•м |
Змінна геометрія турбіни (VTG) |
19-дюймові диски Boxster S або Cayman S |
4-поршневі алюмінієві моноблочні нерухомі супорти червоного кольору, спереду та ззаду |
Біксенонові головні фари |
Розташована по центру подвійна вихлопна труба |
Кнопка SPORT |
Комплекс Porsche Communication Management (PCM), у тому числі налаштування мобільного телефону та пакет Sound Plus |
Сітчастий вітровий дефлектор |
Спортивні педалі та опора для лівої ноги |
Збільшення потужності - не найскладніша задача. Але зовсім непросто зробити це в стилі Porsche — при одночасному значному зниженні витрат пального.
Збільшення потужності - не найскладніша задача. Але зовсім непросто зробити це в стилі Porsche — при одночасному значному зниженні витрат пального. В результаті ми домоглися збільшення потужності на 25 кВт (35 к. с.) і крутного моменту на 100 Н·м при зменшенні рівня витрати пального і шкідливих викидів на 14 %. Але це ще далеко не всі наші досягнення.
Нові 4-циліндрові двигуни з турбонаддувом і типовою для Porsche опозитною конструкцією свідчать не тільки про наше відповідальне ставлення до навколишнього середовища, але й турботу про яскраві враження водія від керування автомобілем. Прискорення неймовірне — вже при низькій частоті обертання. Плюс типова для спортивних автомобілів здатність розвивати високі обороти. У підсумку: прекрасні технічні характеристики при точному дозуванні потужності. При цьому кожна поїздка перетворюється в спортивне змагання — неважливо, на якій швидкості.
Зрозуміло, ми зберегли характерно низький і зведений до середини автомобіля центр ваги, що вже з давніх пір сприяє високій маневреності середньомоторних моделей Porsche. Типово потужний звук Porsche притаманний і новим моделям 718. Він створює відповідний звуковий супровід на шляху до нових рекордів.
Моделі базової комплектації оснащені 2,0-літровий опозитним двигуном з турбонаддувом з безпосереднім уприскуванням бензину (DFI), VarioCam Plus і вбудованою системою змащення із сухим картером. Двигун розвиває потужність до 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв. Максимальний крутний момент становить 380 Н·м. Завдяки турбонаддуву він досягається вже при 1 950 об/хв і зберігається до 4 500 об/хв. З Porsche Doppelkupplung (PDK) нові 718 Boxster і Cayman 718 розганяються до 100 км/год за 4,9 с і досягають максимальної швидкості 275 км/год.
Робочий об’єм двигуна моделей S становить 2,5 літра. У підсумку він розвиває 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв. Максимальний крутний момент 420 Н·м досягається у вражаючому діапазоні від 1 900 до 4 500 об/хв. Крім того, цей двигун — як і двигун 911 Turbo — оснащений турбіною із змінною геометрією (VTG). Ця система сприяє ще більш рівномірному розподілу потужності і тим самим більшому задоволенню від керування. А що ж можна сказати про максимальну швидкість? Вона складає 285 км/год. Модель S з PDK і Launch Control досягає відмітки у 100 км/год всього за 4,2 с.
Робочий об’єм двигунів нових моделей 718 Boxster і Cayman був значно скорочений з метою зниження витрати палива. Проте потужність нових силових агрегатів значно зросла.
Робочий об’єм двигунів нових моделей 718 Boxster і Cayman був значно скорочений з метою зниження витрати палива. Проте потужність нових силових агрегатів значно зросла. Цього вдалося досягти завдяки абсолютно новому турбонаддуву у двигунах моделей 718. При цьому турбонаддув, що працює на відпрацьованих газах, має особливо компактну конструкцію і оптимально відповідає робочому об’єму і потужності двигуна.
Результат говорить сам за себе: широкий діапазон крутного моменту відчувається при кожному натисненні на педаль акселератора — адже двигун знаходиться менш ніж в 30 см від вашої спини. І все це при значно скороченій витраті палива і викидів СО2. Адже яке значення має сила без «розумних» технологій?
Автоматична функція СТАРТ/СТОП вимикає двигун при швидкості менше 7 км/год. Наприклад, коли ви під’їжджаєте до світлофора.
Автоматична функція СТАРТ/СТОП вимикає двигун при швидкості менше 7 км/год. Наприклад, коли ви під’їжджаєте до світлофора. Як тільки ви витиснете педаль зчеплення або натиснете педаль акселератора, двигун знову запускається — це швидко і зручно.
У поєднанні з Porsche Doppelkupplung (PDK) в певних ситуаціях можливий так званий рух накатом. При цьому силовий агрегат від’єднується від трансмісії і тим самим виключається ефект гальмування двигуном. У подібних випадках автомобіль оптимально використовує свою кінетичну енергію і може тривалий час котитися, не задіюючи привод.
На замовлення пропонується спортивна випускна система, яка робить і без того потужний вихлоп двигуна ще більш гучним — досить одного натискання кнопки.
На замовлення пропонується спортивна випускна система, яка робить і без того потужний вихлоп двигуна ще більш гучним — досить одного натискання кнопки. При цьому спортивна випускна система надає автомобілю ефектний вигляд завдяки розташованим по центру спортивним вихлопним трубам. Вони виготовлені з хромованої нержавіючої сталі і пропонуються у чорному та срібному кольорі з глянцевим оздобленням.
Передачу крутного моменту до коліс моделей 718 забезпечує легка в роботі і оптимально адаптована до характеристик двигуна 6-ступінчаста ручна трансмісія.
Передачу крутного моменту до коліс моделей 718 забезпечує легка в роботі і оптимально адаптована до характеристик двигуна 6-ступінчаста ручна трансмісія. Ходи важеля по-спортивному короткі — зусилля при перемиканні незначні. Як наслідок — швидка зміна передач і тим самим яскраві відчуття при керуванні. Поїздка стає ще більш азартною, якщо автомобіль оснащений опціональним пакетом Sport Chrono: у режимах SPORT і SPORT PLUS функція різкого короткочасного відкривання дросельної заслінки забезпечує оптимальну швидкість двигуна при кожному зниженні передачі. У результаті ви отримуєте справжнє задоволення від водіння, а ваш автомобіль видає вражаючий звук.
7-ступінчаста PDK з ручним і автоматичним режимами перемикання передач пропонується додатково. Вона забезпечує дуже швидкі перемикання передач без переривання тягового зусилля.
7-ступінчаста PDK з ручним і автоматичним режимами перемикання передач пропонується додатково. Вона забезпечує дуже швидкі перемикання передач без переривання тягового зусилля. При цьому покращуються показники розгону, а витрати палива знижуються.
Новинка для моделей 718: в ручному режимі перемикання передач виконуються так, як це відбувається у гоночних моделях - якщо важіль потягнути назад, виконується перемикання «вгору», а якщо штовхнути його вперед, то проводиться перемикання «вниз» - для відчуттів, як на гоночному треку.
PTV — це додаткова система, що підвищує динаміку і стійкість. Вона працює зі змінним розподілом крутного моменту між задніми колесами спільно з механічним пристроєм блокування диференціала.
PTV — це додаткова система, що підвищує динаміку і стійкість. Вона працює зі змінним розподілом крутного моменту між задніми колесами спільно з механічним пристроєм блокування диференціала.
При повороті внутрішнє, по відношенню до повороту, заднє колесо злегка пригальмовує. У результаті більше тягового зусилля припадає на зовнішнє заднє колесо, яке в свою чергу спрямовує більший крутний момент і забезпечує (додатковий імпульс обертання) на вертикальну вісь. Це дозволяє більш впевнено та точно керувати і проходити повороти.
На низьких і середніх швидкостях PTV підвищує маневреність і чутливість автомобіля до повороту рульового колеса. На високих швидкостях, а також при прискоренні на виході з поворотів механічне блокування заднього диференціала забезпечує більшу стійкість і тягу.
Результат для водія? Висока поперечна стійкість і значна тяга. Зразкова маневреність на будь-яких швидкостях і при цьому збалансована реакція на зміну навантаження і точна керованість. А що ще? Максимум задоволення при проходженні поворотів.
По прямій може їздити кожен. І тільки при проходженні поворотів проявляється справжня майстерність водія. Саме повороти визначають досконалість спортивного автомобіля.
По прямій може їздити кожен. І тільки при проходженні поворотів проявляється справжня майстерність водія. Саме повороти визначають досконалість спортивного автомобіля. Тому так важливо мати ходову частину, яка здатна вирішувати найскладніші завдання спортивного автомобіля і яка відповідає можливостям двигуна.
Компоненти підвіски здебільшого виготовлені з алюмінію — це дозволяє домогтися зниження маси автомобіля і безпружинних мас. Широка колія, велика колісна база і специфічна конструкція ходової частини забезпечують особливо точну керованість і високу маневреність.
Рульове управління моделей 718 стало значно «гострішим» ніж у попередніх моделях. Саме це дозволяє більш точно входити в поворот і отримувати ще яскравіші відчуття — при звично високому рівні комфорту.
На замовлення пропонується підсилювач керма Plus, який покликаний підвищити комфорт водія. На високих швидкостях рульове управління звично туге. На низьких швидкостях передаточне число рульового керування регулюється для легкості управління при маневруванні та паркуванні.
Опціональна електронна система регулювання жорсткості амортизаторів (PASM) безперервно регулює зусилля амортизації на кожному колесі залежно від стану дороги і стиля водіння.
Опціональна електронна система регулювання жорсткості амортизаторів (PASM) безперервно регулює зусилля амортизації на кожному колесі залежно від стану дороги і стиля водіння. Висота кузова над дорогою додатково зменшена на 10 мм.
PASM має два положення, які можна вибрати кнопкою на центральній консолі: у нормальному режимі система встановлює спортивно-комфортне налаштування амортизаторів, а в спортивному режимі – жорсткіше. У результаті Ви відчуваєте: більше стійкості, комфорту і динаміки.
Нові 718 Boxster та 718 Cayman оснащені оновленою системою регулювання курсової стійкості (PSM) — автоматичною системою стабілізації автомобіля в граничних динамічних режимах.
Нові 718 Boxster та 718 Cayman оснащені оновленою системою регулювання курсової стійкості (PSM) — автоматичною системою стабілізації автомобіля в граничних динамічних режимах.
При прискоренні на дорогах з різними коефіцієнтами зчеплення PSM підвищує тягове зусилля. У результаті ми отримуємо високий рівень стабільності та безпеки, а також виняткову маневреність.
У поєднанні з додатковим пакетом Sport Chrono система регулювання курсової стійкості може працювати у режимі SPORT. Система сприяє більш динамічному стилю водіння, допомагаючи вам. З її допомогою ви отримаєте максимальне задоволення від керування автомобілем.
Нові моделі 718 Boxster і 718 Cayman комплектуються 18-дюймовими колесами особливого дизайну. Для моделей S пропонуються 19-дюймові колеса з 2 новими варіантами дизайну дисків.
Нові моделі 718 Boxster і 718 Cayman комплектуються 18-дюймовими колесами особливого дизайну. Для моделей S пропонуються 19-дюймові колеса з 2 новими варіантами дизайну дисків.
Всі моделі 718 оснащуються легкосплавними дисками, що дуже типово для спортивних автомобілів. Задні колеса були збільшені по ширині на півдюйма. Це дозволяє забезпечити більшу стабільність і більш точне проходження поворотів.
Опір коченню і маса шин порівняно невеликі, що сприяє зниженню витрат палива. Система контролю тиску у шинах (TPM) підвищує рівень безпеки.
На замовлення за програмою аксесуарів пропонуються 20-дюймові диски.
Кнопка SPORT дозволяє вибрати, у якому режимі ви бажаєте рухатись: у комфортному чи спортивному. Після натискання кнопки відгуки двигуна стають ще більш динамічними.
Кнопка SPORT дозволяє вибрати, у якому режимі ви бажаєте рухатись: у комфортному чи спортивному. Після натискання кнопки відгуки двигуна стають ще більш динамічними. Крім того, автоматично вмикається додаткова спортивна випускна система.
У автомобілях з коробкою передач Porsche Doppelkupplung (PDK) перемикання «вгору» відбуваються пізніше, а «вниз» — раніше.
Отримайте масу адреналіну та емоцій, натиснувши всього одну кнопку. Додатковий пакет Sport Chrono дозволяє зробити налаштування автомобіля ще більш спортивними і дає вам можливість вирушити до підкорення нових рубежів.
Отримайте масу адреналіну та емоцій, натиснувши всього одну кнопку. Додатковий пакет Sport Chrono дозволяє зробити налаштування автомобіля ще більш спортивними і дає вам можливість вирушити до підкорення нових рубежів.
Новинкою є запозичений у 918 Spyder перемикач режимів руху на рульовому колесі. Все для того, щоб вам здавалося, що ви рухаєтесь по гоночному треку. Не знімаючи рук з керма, ви можете обрати одне з 4 налаштувань: Normal, SPORT, SPORT PLUS або Individual. Тепер ви зможете адаптувати налаштування автомобіля до свого індивідуального стилю водіння.
У поєднанні з PDK в пакет Sport Chrono 3 включені додаткові функції. Перша функція: Launch Control. Вона сприяє максимально швидкому розгону, так званому гоночному старту.
Друга функція: гоночний алгоритм перемикань. У цьому режимі PDK перемикає передачі в найкоротший час і в найоптимальніші моменти часу заради максимального прискорення, для безкомпромісних відчуттів під час руху по гоночному треку і активної зміни передач.
Третя функція — SPORT Response — це абсолютна новинка у нових 718 Boxster Cayman і 718. Натиснувши кнопку посередині перемикача режимів руху, ви налаштовуєте двигун і коробку передач на роботу при максимальній потужності. Тобто відгуки двигуна стають різкими і відбуваються приблизно кожні 20 секунд. Графічний таймер на панелі приладів показує час, який залишається до чергового відгуку системи.
В пакет Sport Chrono входить також секундомір на панелі приладів. Для індикації, збереження і аналізу даних проходження кіл, а також альтернативних ділянок, ми пропонуємо оновлений комплекс РСМ.
В якості ще однієї складової частини пакета Sport Chrono ви отримуєте динамічні опори коробки передач. Це електронна система, яка зводить до мінімуму відчутні коливання і вібрації всього приводу. Вона тим самим поєднує переваги жорстких і м’яких опор, полегшуючи проходження поворотів. Інакше кажучи, вона підвищує стабільність та забезпечує комфорт під час керування автомобілем.
У автоспорті важливий результат. Тому важливо, щоб автомобіль був оснащений не лише потужним двигуном, але й ефективною гальмівною системою.
У автоспорті важливий результат. Тому важливо, щоб автомобіль був оснащений не лише потужним двигуном, але й ефективною гальмівною системою. Саме тому, нові моделі 718 оснащені 4-поршневими алюмінієвими моноблочними нерухомими супортами.
Нові 718 Boxster та 718 Cayman оснащені гальмівними супортами чорного кольору, а моделі S — червоного. Діаметр передніх гальмівних дисків складає 330 мм, а задніх — 299 мм.
Щоб зробити їх одночасно міцними та легкими, та покращити їх реакцію, навіть при надзвичайному навантаженні, ми створили гальмівні супорти з моноблочною конструкцією.
Хід педалі короткий, а момент схопу точний. Наші гальмівні диски перфоровані та оснащені внутрішньою вентиляцією, і тому вони забезпечують покращене гальмування на мокрій дорозі та оптимальне охолодження.
Випробувана в автоспорті: додаткова композитна керамічна гальмівна система Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). У нових моделей 718 перфоровані керамічні гальмівні диски PCCB мають діаметр 350 мм на передніх і задніх колесах — для ще вищої гальмівної потужності.
До складу PCCB входять жовті 6-поршневі алюмінієві моноблочні фіксовані супорти на передній осі і 4-поршневі алюмінієві моноблочні фіксовані супорти на задній. Вони забезпечують більш високий і перш за все постійний тиск в системі при уповільненні.
PCCB забезпечує короткий гальмівний шлях особливо при значному навантаженні на гальмівну систему. Крім того, при гальмуванні на високих швидкостях підвищується рівень безпеки, оскільки PCCB забезпечує високу стійкість до втрати ефективності при перегріванні.
Ще одна перевага керамічної гальмівної системи — низька маса гальмівних дисків. Вони приблизно на 50 % легше чавунних дисків аналогічного дизайну та розмірів. Результат: покращена стійкість на дорозі, а також підвищена комфортабельність їзди і плавність кочення шин насамперед на нерівних дорогах. Крім цього - більше маневреності і поліпшена керованість.
Прогресивна технологія подушок безпеки для нових моделей 718.
Прогресивна технологія подушок безпеки для нових моделей 718: повнорозмірні подушки безпеки для водія і пасажира на передньому сидінні, які в залежності від тяжкості та виду зіткнення спрацьовують в одному з двох ступенів.
Крім того, всі моделі 718 оснащуються системою захисту від бокових ударів (Porsche Side Impact Protection, POSIP). Вона включає в себе вбудовані у двері елементи захисту від бокових ударів і 2 подушки безпеки на кожній стороні. У боковини сидінь вбудовані подушки для захисту грудної клітки, а в дверних панелях встановлені подушки для захисту голови, які розкриваються від низу до верху.
Дощ. Туман. Темрява. Справжнього спортсмена цим не злякати. Тому всі моделі 718 оснащуються біксеноновими головними фарами зі світлодіодними денними ходовими вогнями.
Дощ. Туман. Темрява. Справжнього спортсмена цим не злякати. Тому всі моделі 718 оснащуються біксеноновими головними фарами зі світлодіодними денними ходовими вогнями.
У задній частині автомобіля яскраве враження справляє тривимірний дизайн задніх ліхтарів з 4-точковими стоп-сигналами. Щоб забезпечити оптимально яскраве освітлення, всі ліхтарі, якими оснащено автомобіль, є світлодіодними.
На замовлення пропонується система динамічного адаптивного освітлення (Porsche Dynamic Light System, PDLS) з виразним 4-точковим денними ходовими вогнями, омивачами фар і динамічним перемикачем. Система динамічного адаптивного освітлення в залежності від кута повороту керма і швидкості автомобіля направляє світло головних фар в поворот, щоб забезпечити кращу освітленість дороги попереду. Інакше кажучи, ви тільки входите в поворот, а головні фари вашого автомобіля вже освітлюють вам дорогу.
Високий рівень безпеки в поєднанні з дизайном спортивного автомобіля. Ми пропонуємо світлодіодні головні фари, у тому числі систему динамічного адаптивного освітлення Plus (Porsche Dynamic Light System Plus, PDLS Plus). Ефективна cвітлодіодна технологія, яка вирізняється значним терміном служби, завдяки кольоровості світла, близькою до денного, додатково знижує навантаження на водія. Оптимальну видимість забезпечують 4-точкові денні ходові вогні, омивачі фар і динамічний перемикач.
Особливістю PDLS Plus є динамічна система керування фарами дальнього світла. Камера розпізнає світло автомобілів, що рухаються назустріч або в попутному напрямку. Відповідно до цього система динамічного керування фарами дальнього світла постійно і плавно змінює діапазон їх дальності. Це означає, що ви можете швидше розпізнати напрямок руху, пішоходів або будь-які джерела небезпеки і при цьому не створите проблем для інших учасників дорожнього руху.
Нові моделі 718 демонструють, що навіть потужні спортивні автомобілі можуть похвалитися помірними для свого класу показниками витрат пального і токсичності вихлопних газів.
Нові моделі 718 демонструють, що навіть потужні спортивні автомобілі можуть похвалитися помірними для свого класу показниками витрат пального і токсичності вихлопних газів. Неабиякою мірою цьому сприяють нові двигуни з турбонаддувом. У порівнянні з попередніми моделями вони забезпечують зниження витрат пального і шкідливих викидів приблизно на 14 %. І все це незважаючи на значний приріст потужності.
Зрозуміло, ефективному використанню пального сприяють також такі системи і функції, як СТАРТ/СТОП, управління тепловим режимом, рекуперація енергії гальмування, VarioCam Plus і рух накатом автомобілів з Porsche Doppelkupplung (PDK). Нейтралізатори з подвійним лямбда-регулюванням забезпечують ефективну очистку відпрацьованих газів.
У технологічних рішеннях компанії Porsche важливу роль відіграє використання раціонально полегшених конструкцій.
У технологічних рішеннях компанії Porsche важливу роль відіграє використання раціонально полегшених конструкцій. Це проявляється в широкому використанні алюмінію, магнію, пластмас і листової сталі підвищеної міцності. Всі матеріали вибираються відповідно до мети їх застосування, а для фарбування використовуються переважно екологічно чисті лаки на водній основі. Всі полегшені конструкції дуже добре піддаються вторинній переробці. Пластикові деталі мають маркування для подальшої вторинної переробки по сортам. Інакше кажучи, новий 718 Boxster і новий Cayman 718 можуть бути утилізовані на 95%.
Всі моделі автомобілів Porsche, у тому числі і нові моделі 718, розраховані на роботу на пальному з часткою змісту етанолу до 10%.
Всі моделі автомобілів Porsche, у тому числі і нові моделі 718, розраховані на роботу на пальному з часткою змісту етанолу до 10%. Етанол покращує баланс СО2, оскільки біопальне виробляється з рослин, які поглинають вуглекислий газ з атмосфери.
Нове спортивне рульове колесо лаконічного дизайну, центральна консоль з нахилом, три круглі прилади з розташованим по центру тахометром — у салоні все орієнтовано на водія.
Нове спортивне рульове колесо лаконічного дизайну, центральна консоль з нахилом, три круглі прилади з розташованим по центру тахометром — у салоні все орієнтовано на водія. Управління кнопками і функціями здійснюється абсолютно інтуїтивно, а важлива інформація завжди знаходиться під рукою.
Все це заради ергономіки, яка не тільки дозволяє економити час, але і є основою гарного зовнішнього вигляду. Адже для Porsche функціональність і дизайн нерозривно пов’язані один з одним.
Новий мультимедійний комплекс Porsche Communication Management (PCM) з 7-дюймовим мультисенсорним дисплеєм і додатковим навігаційним модулем доповнює форму і функціональність ще одним компонентом: практично безмежними можливостями. Адже завдяки додатковому модулю Connect або Connect Plus він дозволяє забезпечити надійний зв’язок водія з цифровим світом.
Комбінація приладів має 4,6-дюймовий кольоровий дисплей, який постійно надає дані бортового комп’ютера. На нього також виводиться карта додаткової навігаційної системи, відображаються попередження або налаштування комунікаційної та аудіосистеми.
Матеріали в повній мірі відповідають стилю спортивного автомобіля. Шкіра та матеріал Race-Tex із мікрофіброю — найбільш зручні для оздоблення салону, а спортивні сидіння з тугою оббивкою забезпечують підтримку при динамічному проходженні поворотів.
Легке та функціональне спортивне рульове колесо з трьома спицями . Створене на основі рульового колеса моделі 918 Spyder, воно володіє спортивним характером.
Легке та функціональне спортивне рульове колесо з трьома спицями . Створене на основі рульового колеса моделі 918 Spyder, воно володіє спортивним характером, який підкреслюють невелика накладка для захисту від травм і хромоване кільце навколо емблеми Porsche.
Якщо автомобіль укомплектований PDK, то спортивне рульове колесо має 2 пелюстки перемикання передач, які виготовлені з легкого металу і відрізняються дуже короткими ходами.
Діаметр нового додаткового спортивного рульового колеса GT став менше. Його спиці виконані у чорному кольорі, а накладки у сріблястому. Все це для створення стилю гоночного автомобіля? Без сумніву. Але перш за все для відчуттів, які здатен подарувати лише автоспорт.
Додатково для всіх рульових коліс пропонуються кнопки керування різними системами і функція обігріву. Тим самим можна зручно управляти багатьма функціями аудіосистеми, телефону і навігаційної системи, а також 4,6-дюймовим кольоровим дисплеєм і бортовим комп’ютером.
Додатковий пакет дизайну освітлення — практичний та має естетичний вигляд. До його складу входить регульована по яскравості світлодіодна підсвітка різних частин салону.
Додатковий пакет дизайну освітлення — практичний та має естетичний вигляд. До його складу входить регульована по яскравості світлодіодна підсвітка різних частин салону.
Завдяки додатковій системі Porsche Entry & Drive ви можете не користуватися ключем від автомобіля.
Завдяки додатковій системі Porsche Entry & Drive ви можете не користуватися ключем від автомобіля. Як тільки ви візьметеся за ручку дверей або наблизите свою руку до емблеми на кришці переднього багажного відділення або до написів на задній частині автомобіля, система Porsche Entry & Drive запросить збережений в пам’яті ключа код доступу. Якщо код вірний, двері або кришка багажного відділення відмикаються. Для запуску або відключення двигуна автомобіля служить електричний ключ запалювання.
Спортивні сидіння зручні і надають прекрасну підтримку, в тому числі і при динамічному водінні.
Спортивні сидіння зручні і надають прекрасну підтримку, в тому числі і при динамічному водінні. Вони мають електропривод регулювання нахилу спинки, а також механічне регулювання в поздовжньому напрямку і по висоті. Центральна частина сидінь оздоблена матеріалом Race-Tex із мікрофіброю.
Ви не повинні йти на компроміси щодо комфорту. А також відмовлятися від відчуттів, які ви отримуєте за кермом спортивного автомобіля. Спортивні сидіння з електроприводом дозволяють змінювати висоту сидінь, нахил спинки, а також нахил і глибину подушки. Сидіння оснащені функцією регулювання в поздовжньому напрямку і 4-позиційною поперековою опорою. Рульова колонка регулюється електроприводом. Пакет пам’яті дозволяє запам’ятати положення обох зовнішніх дзеркал заднього виду і всі налаштування рульового колеса і сидіння водія.
Додатково пропонуються спортивні сидіння Plus з електрорегулюванням спинки, а також механічним регулюванням в поздовжньому напрямку і по висоті. Бічні валики подушки і спинки мають жорстку набивку і забезпечують кращу бокову підтримку.
Відмінне сполучення спортивного стилю і комфорту: адаптивні спортивні сидіння Plus, які доступні на замовлення. Це оновлена версія спортивних сидінь Plus, які доповнені електроприводом і регулюванням валиків подушки і спинки.
Додатково пропонуються спортивні ковшоподібні сидіння зі складною спинкою, вбудованою подушкою безпеки для захисту грудей і ручним регулюванням в повздовжньому напрямку. Ковш сидіння складається зі скло- і вуглепластика, а поверхня оздоблена карбоном.
Додатково для всіх сидінь пропонується функція обігріву. Можна замовити і систему вентиляції (не для спортивних ковшоподібних сидінь, сидінь з центральною частиною з Race-Tex із мікрофіброю і Sport-Tex) для створення приємного мікроклімату у сильну спеку.
Ви можете також замовити ISOFIX кріплення для встановлення дитячого сидіння на передньому сидінні пасажира. Кріплення ISOFIX передбачає функцію вимкнення подушки безпеки. Ви можете придбати дитячі сидіння Porsche, скориставшись програмою аксесуарів Porsche Tequipment. Вони були випробувані та схвалені до використання у автомобілях Porsche.
* Дитячі сидіння не сумісні зі спортивними ковшоподібними сидіннями.
На замовлення можна отримати двозонний клімат-контроль з роздільним регулюванням температури для водія і пасажира, а також 3 варіантами роботи.
На замовлення можна отримати двозонний клімат-контроль з роздільним регулюванням температури для водія і пасажира, а також 3 варіантами роботи.
Від справжнього спортивного автомобіля можна очікувати багато чого. Середньомоторні моделі 718 відрізняються не тільки своєю високою динамікою, але і наявністю двох багажних відділень.
Від справжнього спортивного автомобіля можна очікувати багато чого. Середньомоторні моделі 718 відрізняються не тільки своєю високою динамікою, але і наявністю двох багажних відділень.
У обох моделей місткість переднього багажника становить 150 літрів. У нового 718 Boxster місткість заднього багажника дорівнює 125 літрам — незалежно від того, відкритий чи закритий м’який верх. У нового 718 Cayman, місткість багажного відділення становить 275 літрів. Завдяки полиці над кришкою двигуна ви можете розмістити на ній досить довгі предмети.
Салон також потішить вас різними продуманими рішеннями для зберігання речей. У відділенні під підлокітником може бути встановлений додатковий модуль Connect або Connect Plus. Там також можна зберігати ваш смартфон, адже відділення оснащене модулем для підключення вашого смартфону до системи автомобіля 718. Ви також можете зберігати речі в двох кишенях в кожних дверях, повісити їх на гачки на спинках сидінь або скористатися двома практичними підстаканниками над бардачком.
З Porsche Doppelkupplung (PDK) адаптивний круїз-контроль, який пропонується на замовлення, активно регулює швидкість в залежності від відстані до автомобіля, що їде попереду вашого транспортного засобу.
З Porsche Doppelkupplung (PDK) адаптивний круїз-контроль, який пропонується на замовлення, активно регулює швидкість в залежності від відстані до автомобіля, що їде попереду вашого транспортного засобу. Радарний датчик контролює зону на відстані до 200 м перед автомобілем. Крім того, з активованим адаптивним круїз-контролем тепер можна використовуватися режим руху накатом.
При занадто швидкому наближенні до автомобілю, що рухається попереду, про необхідність втручання з боку водія нагадує система Porsche Active Safe (ССА). Вона видає звуковий або візуальний сигнал. При необхідності також збільшується тиск у гальмівному приводі і проводиться гальмування. При цьому, якщо водій починає тиснути на гальма, система може спровокувати екстрене гальмування.
Оновлена система допомоги при зміні смуги руху доступна додатково. Вона використовує радарні датчики, щоб контролювати зону позаду автомобіля, в тому числі «сліпі» зони. Починаючи зі швидкості 15 км/год, за допомогою візуального сигналу на зовнішніх дзеркалах заднього виду система інформує водія про автомобілі, які швидко наближаються ззаду або знаходяться в одній з «сліпих» зон. Система підвищує рівень комфорту і безпеки, в першу чергу під час руху по автомагістралі. Однак система не втручається в процес керування автомобілем, і її можна відключити у будь-який момент.
Додатково доступна система допомоги при паркуванні, яка оснащена 4 непомітними датчиками у задній частині автомобіля, попереджає водія про перешкоди, виявлені позаду автомобіля. Система буде регулярно подавати звуковий сигнал, збільшуючи гучність у ті моменти, коли автомобіль наближається до перешкоди.
Додаткова можливість: ви можете оновити систему допомоги при паркуванні для стеження за простором попереду автомобіля. Ваш транспортний засіб отримує 4 додаткові датчики. Звукове попередження буде доповнене візуальним, яке виводиться на центральний екран. Ви побачите графічне зображення вашого автомобіля спереду.
Додаткова камера заднього виду полегшує процес паркування заднім ходом та маневрування. Зображення з камери та допоміжні динамічні напрямні лінії на екрані РСМ ілюструють траєкторію руху автомобіля при поточному розташуванні рульового колеса.
Додаткова камера з індикатором обмеження швидкості інформує вас про обмеження швидкості і про зони, в яких заборонено обгін (про їх початок та закінчення). Повідомлення відображаються на кольоровому екрані, розташованому на панелі приладів, та на екрані PCM.
Пакет Sound Plus забезпечує високу якість звуку. До його складу входять 6 динаміків загальною потужністю у 100 Вт (у нового 718 Boxster) та 8 динаміків потужністю 150 Вт (у нового 718 Cayman).
Пакет Sound Plus забезпечує високу якість звуку. До його складу входять 6 динаміків загальною потужністю у 100 Вт (у нового 718 Boxster) та 8 динаміків потужністю 150 Вт (у нового 718 Cayman). Інтегрований в РСМ підсилювач оптимально адаптує звучання до особливостей салону. Звук не будете заважати ні водію, ні пасажиру на передньому сидінні.
Спеціально для Porsche була розроблена додаткова система BOSE® Surround Sound, адаптована до специфічних особливостей салону нових 718 Boxster і 718 Cayman. Аудіосистема з 10 каналами посилення і 10 динаміками, включаючи запатентований, вбудований в кузов високоефективний 100 ватний сабвуфер, має потужність у 505 Вт. Налаштування системи дозволяє оптимально адаптувати кожен окремий динамік до вимог салону автомобіля. Інакше кажучи, моделі 718 гарантують вам якісний звук. Завжди.
Можливо, дорога — це єдине місце в світі, де ви можете спокійно слухати музику. А якщо це так, то чому б не скористатися тими перевагами, які пропонує, мабуть, найвідоміша німецька компанія, що спеціалізується на системах об’ємного звуку. Результат: звук найвищого рівня, спеціально адаптований до вашого 718 Boxster або 718 Cayman.
До складу системи входять 12-канальний підсилювач загальною потужністю понад 821 Вт, 12 динаміків, включаючи активний сабвуфер з 300-ватним підсилювачем класу D, загальна площа мембран понад 1 340 см2, діапазон частот від 35 Гц до 20 кГц.
У системі Burmester® використовується запатентований сабвуфер, інтегрований у структуру кузову автомобіля. Аналогові і цифрові фільтри оптимально підібрані відповідно до місця встановлення.
Для досягнення незрівнянної м’якості, чистоти і природності звуку на високих частотах використовуються стрічкові твітери (air motion transformers, AMT).
Шасі всіх динаміків точно адаптовані один до одного і забезпечують природне і насичене просторове звучання навіть при найвищій гучності.
Система Porsche Communication Management (PCM) є центральним блоком управління інформаційно-розважальними програмами і входить до стандартної комплектації на всіх моделях.
Удосконалена інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM) є центральним блоком управління інформаційно-розважальними програмами і входить до стандартної комплектації на всіх моделях. PCM оснащена сенсорним дисплеєм з високою роздільною здатністю та інтегрованим датчиком наближення, які роблять користування системою простою і зручною.
Інформаційно-розважальні системи вмикаються тієї миті, коли ви під’єднуєте свій iPhone® чи будь-який інший пристрій до PCM. Ви можете підключати свої пристрої через USB-порт або лінійний вхід AUX. Для вашої колекції музики CD/DVD-привод доповнено внутрішнім жорстким диском („Jukebox“) та двома зчитувачами SD-карт. Щойно ви вставили носій з аудіофайлами, ви можете відтворювати їх за допомогою музичного програвача в центрі PCM.
Bluetooth®-з’єднання автоматично встановлюється з телефонами, що підтримують профіль Handsfree Profile (HFP), тому ви можете навіть не виймати телефону з кишені.
Для отримання інформації про наявність у вашому регіоні всіх функцій та послуг, зазначених вище та у розділі "Porsche Connect", будь-ласка, скористайтеся конфігуратором або зверніться до дилерського центру Porsche.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
Пропонований у якості опції модуль підключення Connect налаштовує оптимальне з’єднання між вашим смартфоном та автомобілем Porsche.
Пропонований у якості опції модуль підключення Connect налаштовує оптимальне з’єднання між вашим смартфоном та автомобілем Porsche. Центральна консоль містить спеціальний лоток для смартфону, який пересилає сигнал вашого мобільного телефону до зовнішньої антени автомобіля, заощаджуючи енергію акумулятора і забезпечуючи оптимальний прийом.
На сторінці www.porsche.com/connect ви можете знайти додаткову інформацію про підключення модуля.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
Модуль підключення Connect Plus забезпечує максимальні можливості зв’язку для вашого Porsche. Він оснащений телефонним модулем LTE зі зчитувачем SIM-карти, для зручності, відмінного прийому й оптимізованої якості голосу.
Модуль підключення Connect Plus забезпечує максимальні можливості зв’язку для вашого Porsche. Він оснащений телефонним модулем LTE зі зчитувачем SIM-карти, для зручності, відмінного прийому й оптимізованої якості голосу. Бездротова точка доступу в Інтернет надає доступ до мережі з клієнтських пристроїв, що мають увімкнений WLAN (ноутбуки, планшети, смартфони).
Відсік для смартфону на центральній консолі пересилає сигнал вашого мобільного телефону до зовнішньої антени автомобіля, заощаджуючи енергію акумулятора і забезпечуючи оптимальний прийом. Ви можете також підключити ваш смартфон для відтворення його медіа-контенту або поставити його на зарядження.
Модуль підключення Connect Plus дозволяє користуватися широким діапазоном сервісів Porsche Connect.
Вивільніть більше дозвілля з буденності й делегуйте невирішені питання вашому спортивному автомобілю, щоб проводити більше часу за кермом свого Porsche.
На сторінці www.porsche.com/connect ви можете знайти додаткову інформацію про доступні додатки і сервіси.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
З Porsche Connect та модулем підключення Connect Plus ви матимете доступ до низки корисних сервісів, у т. ч. до таких, як інформація про затори на дорогах.
З Porsche Connect та модулем підключення Connect Plus ви матимете доступ до низки корисних сервісів, у т. ч. до таких, як інформація про затори на дорогах. Відтак ви можете бути впевнені, що рухаєтеся найшвидшим маршрутом до місця призначення. Протягом усього шляху вам надходитиме оновлена інформація про чинну ситуацію на дорозі.
Поки ви в дорозі, сервіси GOOGLE® Street View та GOOGLE® Earth нададуть вам 360-градусну панораму незнайомого місця призначення та його супутникові фотографії на карті PCM.
На сторінці www.porsche.com/connect ви можете знайти додаткову інформацію про доступні додатки і сервіси.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
Окрім низки смарт-послуг Porsche Сonnect пропонує два додатки для смартфонів.
Окрім низки смарт-послуг Porsche Сonnect пропонує два додатки для смартфонів. Перший додаток, Porsche Car Connect, дає змогу використовувати смартфон або Apple Watch® для отримання даних про транспортний засіб і віддаленого контролю функцій автомобіля. Система відстеження Porsche Vehicle Tracking System (PVTS), яка є одним із компонентів цього додатка, дозволяє віддалено визначити місце перебування викраденого автомобіля майже на всій території Європи.
Другим додатком є Porsche Сonnect. З його допомогою ви можете надсилати заплановані місця призначення до вашого Porsche перш ніж вирушити в дорогу. Щойно ваш смартфон підключився до PCM, ви можете переносити в його пам’ять пункти призначення і передавати їх безпосередньо до навігаційної системи. Тепер ви можете переглядати в PCM записи в календарі та використовувати пункти призначення для навігації. Функція потокового відтворення музики в додатку Porsche Connect забезпечить доступ до розмаїття музичних композицій.
На сторінці www.porsche.com/connect ви можете знайти додаткову інформацію про доступні додатки і сервіси.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
Ми накопичували наш багатий досвід багато років. Адже з самого початку компанія Porsche займалася реалізацією побажань клієнтів. Це було частиною нашого сервісу виконання особливих побажань.
Ми накопичували наш багатий досвід багато років. Адже з самого початку компанія Porsche займалася реалізацією побажань клієнтів. Це було частиною нашого сервісу виконання особливих побажань. До 1986 року ми називали це «Програмою особливих побажань», а сьогодні — мануфактура Porsche Exclusive. Але філософія залишилася незмінною. Це ми гарантуємо.
Ми любимо свою справу. Ми любимо свою роботу. Ми однаково віддано працюємо над кожним швом, кожним квадратним сантиметром шкіри, кожної найменшої деталлю. Так ми реалізуємо мрії. І так ми створюємо унікальні автомобілі. Прямо у нашій мануфактурі.
Це можливо тільки завдяки автентичності, натхненню і захопленості — якостям, які ми демонструємо вам вже під час першої зустрічі. Адже ми орієнтуємося насамперед на ваші побажання та вимоги. Вони для нас на першому місці. Ми реалізуємо їх спокійно і ретельно завдяки точній ручній роботі з високоякісними матеріалами, такими як шкіра, матеріал Race-Tex із мікрофіброю, вуглепластик, червоне дерево або алюміній.
Самовідданість та витонченість додають нашим продуктам додаткової цінності. Інакше кажучи, ми створюємо продукти, які поєднують у собі потужність спортивного автомобіля, комфорт, стиль і ваш особистий смак. Ваш індивідуальний автомобіль Porsche.
Перелік аксесуарів Porsche Tequipment був спеціально розроблений для моделей 718. Ці аксесуари дозволять вам доповнити свій автомобіль за власними побажаннями.
Перелік аксесуарів Porsche Tequipment був спеціально розроблений для моделей 718. Ці аксесуари дозволять вам доповнити свій автомобіль за власними побажаннями. При цьому для продуктів Porsche Tequipment діють ті ж самі правила, що і для наших автомобілів: вони розробляються, випробовуються і контролюються у Центрі розробок у місті Вайссах. Тими ж інженерами і дизайнерами, які створювали наші автомобілі. Всі продукти призначені для конкретних моделей і точно відповідають вашому автомобілю Porsche.
А гарантія? Вона повністю зберігається. При цьому абсолютно неважливо, які продукти Tequipment ви оберете у офіційного дилера Porsche.
Всі продукти, які доступні за програмою Tequipment, можна знайти з допомогою спеціального функціоналу пошуку «Аксесуари Tequipment».
© 2016 Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. *Правова інформація
* Вартість автомобіля вказана для базової комплектації без урахування вартості додаткового обладнання. Вартість розрахована станом на 27.01.2021 року за курсом, розміщеним на сайті winner.ua. Наданий розрахунок є попереднім та вимагає уточнення у офіціних дилерів Porsche в Україні. Остаточна вартість автомобіля вказується у договорі купівлі-продажу на дату підписання договору про придбання автомобіля.