Porsche Stability ManagementSport (PSM Sport)
Porsche Stability Management (PSM) автоматично підтримує стійкість, навіть коли автомобіль працює на межі своїх динамічних можливостей. У нових моделях 911 GTS розширену версію системи PSM доповнює режим Sport. Коло його ввімкнено, манера водіння стає значно спортивнішною, а PSM продовжує працювати у фоновому режимі. Це робить враження від водіння яскравішими та приємнішими.
Porsche Torque Vectoring (PTV) і Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
PTV (у комбінації з механічною коробкою передач) чи PTV Plus (у комбінації з Porsche Doppelkupplung, PDK) установлюється як стандартне обладнання. Ці системи працюють спільно з блокуванням заднього диференціала, продумано пригальмовуючи задні колеса, коли цього потребує ситуація.
Коли автомобіль починає різко виконувати поворот, до внутрішнього заднього колеса докладається помірний гальмівний тиск. Це викликає додаткове обертання навколо вертикальної осі автомобіля, завдяки чому вхід у поворот відбувається по-спортивному чітко.
Якщо встановлено PTV, блокування заднього диференціала здійснюється механічно, тоді як PTV Plus застосовує електронне керування та пропонує повністю регульований розподіл крутного моменту. Взаємодіючи з Porsche Stability Management (PSM), система забезпечує надійніше зчеплення та кращу стійкість, зокрема на дорожній поверхні зі змінними зчіпними якостями, а також під час дощу та снігу.
Система підйому переднього моста
Надзвичайно практично: ця система, що пропонується як опція для 911 GTS, піднімає передню частину автомобіля приблизно на 40 мм та утримує її в цьому положенні, якщо швидкість руху не перевищує 35 км/год. Завдяки цій новинці бордюри, рампи та заїзди на стоянку вже не є проблемою.