Споживання палива/Викиди* 911 Carrera 4 GTS: 10,9–13,0 л/100 км у місті; 7,1–7,4 л/100 км за містом; 8,5–9,5 л/100 км у мішаному циклі; викиди CO2 – 192–216 г/км.
Подвійний турбонаддув «twin-turbo». Саме так ми задовольняємо ваші вимоги до потужності та швидкості. Ми даємо вам максимальний крутний момент навіть на низьких обертах двигуна. Він доповнюється характерно високою максимальною частотою обертів 911, а в нових моделях GTS ще й додатковими 22 кВт (30 к. с.) порівняно з 911 S.
Таке збільшення потужності стало можливим завдяки двигунам «twin-turbo» із шістьма горизонтальними опозитними циліндрами, безпосереднім впорскуванням палива (DFI) і системою VarioCam Plus. Вони розвивають вражаючу потужність – 331 кВт (450 к. с.) при частоті 6500 об/хв. Максимальний крутний момент 550 Нм доступний у напрочуд широкому діапазоні обертів, від 2150 до 5000 об/хв.
Якщо в 911 Carrera GTS установлено коробку передач Porsche Doppelkupplung (PDK) та активовано функцію Launch Control, цей автомобіль розганяється від 0 до 100 км/год за якісь 3,7 секунди. Максимальна швидкість становить 310 км/год.
Ще один викид адреналіну вам забезпечить легендарний звук опозитного двигуна. Навіть коли двигун просто працює вхолосту, достатньо вибрати кнопку SPORT або SPORT PLUS, щоб по спині забігали мурашки.
Турбокомпресори
Система приводу нових моделей 911 GTS має конфігурацію «twin-turbo». Вона включає два турбокомпресори з охолодженням наддувного повітря – по одному на кожний ряд циліндрів. Обидва турбокомпресори було оптимізовано під робочий об’єм і потужність двигуна. Ця конструкція мінімізує інерцію трансмісії та в поєднанні зі швидким регулюванням тиску наддуву допомагає забезпечити миттєву реакцію двигуна. Нові турбокомпресори залишають скептиків далеко за бортом та мчать до нової мети – неймовірно високого крутного моменту та фантастично швидкого розгону. Вони дають негайне прискорення, сильну тягу та наповнюють ваше тіло адреналіном.