911 створювався як чистокровний спортивний автомобіль. Потужність першого 911 становила 130 к. с. Вже в 1966 році з’явилася перша модель S із двигуном зі збільшеним ступенем стиснення. Своєю потужністю модель 911 S 2.0 Coupé була зобов’язана двигуну з шістьма горизонтально розташованими опозитними циліндрами потужністю 160 к. с). Саме він став основою для двигунів численних гоночних версій 911.
В цій традиції виконано і двигун нового 911 з шістьома циліндрами і трьома літрами робочого об’єму. Він має два варіанти: базовий потужністю 370 к. с. та версію S потужністю 420 к. с.
Обидва двигуни відповідають всім вимогам сучасності. Завдяки турбонаддуву вони розвивають більше потужності при меншому робочому об’ємі та меншій витраті пального.
Моделі 911 Carrera та 911 Targa 4 в першу чергу відрізняються неймовірно спортивним характером. Адже турбонаддув забезпечує не тільки економічність, але й потужність їх двигунів. Що ж говорять цифри? 370 кінських сил та максимальний крутний момент 450 Нм, що досягається за вражаючі низьких 1700 обертах за хвилину. Щойно водій сідає за кермо, він відчуває весь потенціал двигуна.
Вперше до стандартної комплектації всіх моделей входить електронна система управління активною підвіскою Porsche Active Suspension Management (PASM), що регулює жорсткість амортизаторів. Ще один доказ того, що все в 911 орієнтоване на досягнення максимальних результатів зі збереженням якнайбільшого комфорту.
Базові моделі комплектуються 19-дюймовими легкосплавними дисками. Нові одинарні вихлопні патрубки виглядають дуже ефектно, а їх звучання відрізняється винятковою насиченістю й силою.