Робочий об’єм нових моделей 911 було значно зменшено з метою зниження витрати пального. Адже виробник спортивних автомобілів несе величезну відповідальність за охорону навколишнього середовища.
Незважаючи на зменшення робочого об’єму двигунів, їх потужність значно зросла. Це стало можливим завдяки новим турбонагнітачам, розробленим спеціально для моделей 911. Силовий агрегат створено за концепцією TwinTurbo. Він має два турбонагнітачі з охолоджувачами — по одному на кожен ряд циліндрів. При цьому нагнітачі, що функціонують на відпрацьованих газах, мають особливо компактну конструкцію, оптимізовану під робочий об’єм і потужність двигуна. Подібна конструкція зводить до мінімуму моменти інерції мас і покращує чутливість двигуна. Нові турбонагнітачі залишають скептиків без аргументів та встановлюють нову мету — ще не досягнуті рівні крутного моменту.
Високотехнологічне рішення, що зародилося в теорії, отримало на практиці глибоке та ні з чим не зрівняне звучання. Звучання двигуна 911. А також неперевершену потужність, яку водій відчуває з першої секунди за кермом. Особливо під час стрімкого прискорення, коли ніби відчуваєш поштовх у спину, щойно двигун проявляє всю свою неприборкану міць.