У дизайні нового 911 втілено ідею спадкоємності поколінь Porsche та наше бачення майбутнього.
Форми, пропорції та лінії силуету відповідають традиції 911 — крила вище капота, круглі випуклі фари, низхідна лінія даху та вікон, що утворюють гострий кут. Як описати зовнішність нового 911? Низький, широкий, стрімкий спортивний автомобіль з родоводом, що почався на гоночному треку.
Легенда? Безумовно. Але тільки тому, що ми не припиняємо її розвивати. Наші дизайнери зробили форми нового 911 ще виразнішими, відкриваючи перед автомобілем нові перспективи. Новий дизайн отримала й система освітлення, зокрема, типові денні ходові вогні з чотирма світлодіодами інтегровано в стандартні біксенонові фари, а поворотні вогні стали ще вужчими. В результаті маємо Porsche, в якому безпомилково розпізнається 911.
Вигляд зміненої передньої частини став ще більш спортивним. Повітрозабірники стали більшими та виразнішими. Аеродинаміка та охолодження регулюються активними повітряними заслінками бічних повітрозабірників.
Дивлячись на новий 911 спереду, стає очевидним, що він має неабиякий апетит до вабливого майбутнього.
Двигун має заднє розташування. Саме в задній частині автомобіля його серце б’ється з 1963 року. І воно стало ще потужнішим завдяки новій конструкції. Змінилися не тільки його параметри, але і вигляд.
Але спочатку поговоримо про функціональність, а потім про форму. Двигун внутрішнього згоряння не може обійтися без повітря. Це закон фізики. Двигуну Porsche потрібно багато повітря. Це закон автоспорту. Двигун з турбонаддувом нових моделей 911 Carrera та 911 Targa 4 може вдихати більше повітря через вертикальні ламелі решітки в задній кришці.
Тривимірні світлодіодні задні габаритні ліхтарі звертають на себе увагу. Вони мають виразну випуклу форму, яка також є типовою для 918 Spyder. Це — дизайн майбутнього в поєднанні з сучасними технологіями.
Характерною ознакою повноприводних моделей є світлова смуга в задній частині автомобіля. В нових моделях 911 її було оновлено — вона стала вужчою, і здається, що вона перетікає в задні габаритні ліхтарі, які відрізняються ще більш рівним світлом. Світлова смуга стає ефектним акцентом в розширеній на 44 мм задній частині повноприводних моделей.
Новий дизайн отримали й одинарні вихлопні патрубки з нержавіючої сталі. У моделей S вони двопоточні. За зразком 911 GT3 патрубки опціональної спортивної вихлопної системи розташовано по центру. Тут форма, функціональність і звук зливаються в гармонійне ціле.
Дизайн яскравий, спортивний, не підвладний часу. Задня частина отримала ще більш чіткі контури, вона виглядає ширше і потужніше. Так ми розуміємо еволюцію легендарного дизайну.