Для Porsche не існує умовностей. Жити минулим? Ні в якому разі. Єдине, що має значення — це відповідь на питання: як стати ще краще? Інакше кажучи, чи можемо ми здвинути межі технічних можливостей? Чи можемо узгодити протиріччя? Так, можемо. Завдяки концепції інтелектуальної продуктивності, Intelligent Performance.
Роблячи величезний крок у своїй еволюції, новий 911 дає відповідь на питання про майбутнє спортивного автомобіля. Нові технології дозволяють скоротити витрати пального, але в жодному разі не зменшують задоволення від водіння. І все це завдяки принципу, який свого часу змінив усе. Це сталося 1974 року, коли з’явився перший 911 Turbo.
6-циліндрові опозитні двигуни з двома турбінами для моделей 911 Carrera й Targa 4 з робочим об’ємом 3 літри розроблено з нуля з урахуванням цього принципу. Власне, у них його доведено до досконалості. Точніше кажучи, стрімкий розгін вже при низьких обертах доповнюється великим діапазоном високих обертів, типовим для спортивних автомобілів, в тому числі 911 Carrera. Високий ступінь стиснення та високі оберти на фоні відмінній дозованій потужності двигуна та на подив низькій витраті пального забезпечуються зниженням робочого об’єму.
Говорять цифри: потужність збільшено на 20 к. с., крутний момент — на 60 Нм, частота обертання — до 7500 об/хв. Крім того, значно зменшено витрату пального — до 13%.
Двигун моделей 911 Carrera та 911 Targa 4 має 370 к. с., а максимальний крутний момент у 450 Нм він досягає при 1700 об/хв. У разі комплектації коробкою передач Porsche PDK 911 Carrera розганяється до 100 км/год лише за 4,4 с, а максимальна швидкість сягає 293 км/год.
Потужність двигуна моделей S зі збільшеними турбонагнітачами та незалежною спортивною вихлопною системою ще більш вражаюча. Характеристики двигуна говорять самі за себе: 420 к. с. і максимальний крутний момент 500 Нм, який досягається вже при 1700 об/хв. 911 Carrera S з коробкою Porsche PDK і системою Launch Control розганяється до 100 км/год лише за 3,9 с. Розгін припиняється тільки після досягнення швидкості у 306 км/год.
Цифри насправді переконливі, але що неможливо виразити в цифрах? Легендарне звучання 6-циліндрового опозитного двигуна Porsche 911, яке стало ще більш вражаючим.
До видатних якостей нових двигунів з двома турбінами можна віднести надзвичайно високу чутливість двигуна, широкий профіль крутного моменту, який досягається вже на малих оборотах, великий діапазон високих обертів та, звичайно, легендарне звучання. І цю неперевершену потужність водій відчуває з першої ж секунди за кермом.