Усі моделі 911 Turbo мають активну аеродинаміку, за якої передній спойлер і заднє антикрило з багатопозиційним регулюванням займають одне з трьох можливих положень. У першому положенні (Start) передній спойлер і заднє антикрило повністю прибрано. Це підвищує придатність автомобіля до умов повсякденної експлуатації, оскільки знижується небезпека зачепити бордюр, «лежачого поліцейського» чи іншу перешкоду. Крайка спойлера добре захищена.
У другому положенні (Speed), за швидкості понад 120 км/год, спойлер і антикрило висуваються частково, забезпечуючи високий рівень стійкості, зниження аеродинамічного опору і дозволяючи досягнути максимального прискорення.
Третє положення (Performance) активується кнопкою спойлера або увімкненням режиму SPORT PLUS.
Передній спойлер і заднє антикрило висунуті повністю. На крайці переднього спойлера стає видно логотип turbo або turbo S. Окрім того, заднє антикрило стає під кутом 15 градусів. Завдяки значній притискній силі на передній і задній осях автомобіль може повністю проявити свій швидкісний потенціал, наприклад, на гоночній трасі. Велика притискна сила покращує гальмування на високих швидкостях.
Porsche Active Aerodynamics (PAA) – система, яка ідеально поєднує в собі придатність до повсякденної експлуатації, ефективність і спортивні якості.