За допомогою системи управління задніми колесами підвищуються придатність до повсякденної експлуатації автомобіля та його спортивні якості.
На швидкості до 50 км/год система повертає задні колеса у протилежний відносно передніх коліс бік. Це дозволяє фактично скоротити колісну базу. Радіус повороту зменшується, входження в нього стає значно динамічнішим, а процес паркування відчутно полегшується.
На швидкості понад 80 км/год система повертає задні колеса у той самий бік, що й передні. У результаті колісна база збільшується, а стійкість автомобіля при швидкісному маневруванні на автомагістралі підвищується.
На швидкості 50–80 км/год, у залежності від умов руху, відбувається постійна зміна напрямів повороту задніх коліс. Завдяки високим стабілізуючим якостям системи вдалося звести передатне число керованості на передніх колесах до навколонульового діапазону. Перевага — вища маневреність без втрати стійкості на високих швидкостях.