Головна навігація
Меню

Сидіння 911 Turbo S Cabriolet

Характеристики
Adaptive Sports seat Plus, Sports bucket seat

Сидіння

Спортивні сидіння з електроприводом

Висоту сидіння, кут нахилу спинки та довжину подушки можна змінювати за допомогою функції електрорегулювання. Сидіння також мають поздовжнє регулювання і 4-позіційну поперекову опору.

Інтегрований пакет пам’яті опрацьовує дані про положення зовнішніх дзеркал заднього виду і всі положення сидіння водія, а також налаштування керма, світлотехніки, склоочисників, системи кондиціонування, центрального замка, системи PCM та панелі приладів.

Адаптивні спортивні сидіння Plus

Адаптивні спортивні сидіння Plus входять до стандартної комплектації 911 Turbo S та 911 Turbo S Cabriolet. Завдяки тугій оббивці бічних валиків і додатковій опорі для плечей ці сидіння забезпечують ідеальну підтримку водієві й пасажирам.

Бічні валики подушки і спинки можуть індивідуально регулюватися для підвищення комфорту в далеких поїздках або для надійної бічної підтримки на звивистих дорогах. В адаптивних спортивних сидіннях Plus також доступна функція пам’яті для всіх положень сидіння водія (крім бічних валиків).

Спортивні сидіння Plus*

На вибір без додаткової плати можна замовити спортивні сидіння Plus з електрорегулюванням висоти сидіння і кута нахилу спинки, а також з поздовжнім механічним регулюванням. Чітко виражені бічні валики подушки і спинки мають жорстку спортивну набивку і забезпечують бездоганну бічну підтримку. Як і в адаптивних аналогах спортивних сидінь Plus, тильний бік спинки виконано в сріблясто-сірому кольорі (моделі 911 Turbo) або обтягнуто шкірою (моделі 911 Turbo S).

Спортивні ковшоподібні сидіння**

Опція в гоночному стилі: спортивні ковшоподібні сидіння зі складаною спинкою, вбудованою подушкою безпеки для захисту грудної клітки і ручним регулюванням у поздовжньому напрямі. «Ківш» сидіння виготовлено з армованого скло- та вуглепластику, а поверхня оброблена карбоном, що імітує тканинне покриття.

Шарніри спинки кріпляться високо в бічних валиках, гарантуючи характерну для гоночних «ковшів» підтримку нижньої частини тулуба.

Задні сидіння

Задні сидіння цього спортивного автомобіля надзвичайно зручні, а простір за ними може використовуватися як додаткове місце для багажу.

Завдяки складним спинкам сидінь моделі 911 Turbo Coupé мають достатньо простору в задній частини салону для багажу об’ємом 260 л, а в моделях 911 Turbo Cabriolet — 160 л.

Дитячі крісла**

Кріплення для установки дитячого крісла із системою ISOFIX та якірним ременем входять до стандартної комплектації задніх сидінь. Можна також замовити кріплення під ISOFIX для переднього сидіння з деактивацією подушки безпеки.

Обігрів і вентиляція сидінь

Для всіх сидінь на замовлення без додаткової плати пропонується триступенева система обігріву подушок і спинок усіх сидінь, а також бічних валиків передніх сидінь. На замовлення ми також оснащуємо сидіння (за винятком спортивних «ковшів») системою вентиляції. Активна вентиляція перфорованої центральної частини подушки і спинки, а також пасивна вентиляція бічних валиків сприяють активному відведенню повітря, чим забезпечується приємний сухий мікроклімат навіть за  сильної спеки.

*До цієї опції не входить стандартний пакет пам’яті. 

** Дитячі крісла заборонено встановлювати на спортивні ковшоподібні сидіння.

Ідея 911 Turbo

Ідея 911 Turbo

Екстер’єр

Екстер’єр

Інтер’єр

Інтер’єр

Характер

Характер

Двигуни

Двигуни

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Функція руху накатом та функція Auto Start Stop

Функція руху накатом та функція Auto Start Stop

Porsche Traction Management (PTM)

Porsche Traction Management (PTM)

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) з електронно керованим блокуванням заднього диференціалу

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) з електронно керованим блокуванням заднього диференціалу

Пакет Sport Chrono з перемикачем режимів руху

Пакет Sport Chrono з перемикачем режимів руху

Динамічні опори двигуна

Динамічні опори двигуна

Ходова частина

Ходова частина

Система управління задніми колесами

Система управління задніми колесами

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Колеса

Колеса

Система підйому передньої частини кузова

Система підйому передньої частини кузова

Система Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Система Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Porsche Stability Management (PSM)

Porsche Stability Management (PSM)

Концепція освітлення

Концепція освітлення

Гальма

Гальма

Кузов

Кузов

Подушки безпеки і система Porsche Side Impact Protection (POSIP)

Подушки безпеки і система Porsche Side Impact Protection (POSIP)

Захист при перекиданні в моделях Cabriolet

Захист при перекиданні в моделях Cabriolet

Інтер’єр

Інтер’єр

Сидіння

Сидіння

Спортивне кермо GT

Спортивне кермо GT

Допоміжні системи

Допоміжні системи

Porsche Entry & Drive

Porsche Entry & Drive

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Connect Plus

Connect Plus

Послуги

Послуги

Connect Apps

Connect Apps

Porsche Exclusive

Porsche Exclusive

Porsche Tequipment

Porsche Tequipment

Очищення відпрацьованих газів

Очищення відпрацьованих газів

Витрата пального і вторинне перероблення

Витрата пального і вторинне перероблення

Пальне

Пальне