Потужність вимагає надійної основи. У моделей 911 Turbo цією основою є шестициліндровий бітурбо двигун заднього розташування об’ємом 3,8 л. Для моделей 911 типовим є горизонтальне та низьке розташування опозитного двигуна, що дозволяє покращити збалансованість, мінімізувати вібрації та домогтися низького центру ваги. 2 турбонагнітачі зі змінною геометрією турбіни (VTG) забезпечують чутливий відгук та високі показники крутного моменту й потужності.
Двигун представлено у двох варіантах потужності. У моделях 911 Turbo та 911 Turbo Cabriolet вона становить 397 кВт (540 к. с.).
Моделі 911 Turbo S розвивають потужність 427 кВт (580 к. с.) завдяки збільшеним турбонагнітачам та електронному управлінню двигуном, що підвищує його продуктивність.
Попри збільшену потужність у порівнянні з попередніми моделями, витрата пального і викиди CO2 є відчутно нижчі. Це стало можливим завдяки застосуванню технологій ефективного використання палива, до яких належать технологія безпосереднього впорскування бензину, система VarioCam Plus, що керує положенням розподільних валів впускних клапанів та їхнім ходом, а також функції старт/стоп та рух накатом.
911 Turbo S має ще одну перевагу,— його двигун, попри високу потужність, має низьку масу, що дозволяє поліпшити маневреність і знизити витрату пального. Двигун має легку металеву конструкцію з інтегрованою системою змащування із сухим картером. Ковані шатуни і алюмінієві поршні ходять в циліндрах зі сплаву алюмінію і кремнію.
Все це дозволяє створити унікальне відчуття під час руху, властиве лише 911 Turbo. Ви можете насолодитися винятковою потужністю двигуна при надзвичайно низькій витраті пального, що робить їзду на 911 Turbo направду неповторною.