Головна навігація
Меню

Гальма 911 Turbo S Cabriolet

Характеристики

Гальма

Висока гальмівна потужність має для нас не менше значення, ніж загальна потужність автомобіля. У моделей 911 Turbo гальма мають 6-поршневі алюмінієві моноблочні фіксовані супорти на передніх колесах і 4-поршневі алюмінієві моноблочні фіксовані супорти на задніх. Діаметр передніх і задніх гальмівних дисків становить 380 мм.

Моноблочні гальмівні супорти мають закриту конструкцію. Переваги: знижена маса за підвищеної формостійкості та надзвичайна чіткість функціонування навіть за екстремальних навантажень. Хід педалі короткий, а гальмування точне. Гальмівні диски мають перехресну перфорацію для поліпшення характеристик спрацьовування за умов підвищеної вологості.

До стандартної комплектації моделей 911 Turbo S входять керамічні гальма Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Перехресно перфоровані керамічні гальмівні диски PCCB мають на передніх колесах діаметр 410 мм, а на задніх 390 мм, забезпечуючи поліпшену гальмівну потужність.

Застосування 6-поршневих алюмінієвих моноблочних фіксованих супортів на передніх колесах і аналогічних 4-поршневих супортів на задніх колесах забезпечує дуже високе і, що найбільш важливо, стабільне гальмівне зусилля.

Головною перевагою керамічної гальмівної системи є низька маса гальмівних дисків — вони приблизно на 50% легші за стандартні диски аналогічної конструкції та розміру. Це знижує безпружинні та обертові маси, забезпечуючи поліпшене зчеплення з дорогою, високий рівень комфорту під час їзди, зокрема на нерівних дорогах, та неперевершену маневреність і керованість.

Ідея 911 Turbo

Ідея 911 Turbo

Екстер’єр

Екстер’єр

Інтер’єр

Інтер’єр

Характер

Характер

Двигуни

Двигуни

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Функція руху накатом та функція Auto Start Stop

Функція руху накатом та функція Auto Start Stop

Porsche Traction Management (PTM)

Porsche Traction Management (PTM)

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) з електронно керованим блокуванням заднього диференціалу

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) з електронно керованим блокуванням заднього диференціалу

Пакет Sport Chrono з перемикачем режимів руху

Пакет Sport Chrono з перемикачем режимів руху

Динамічні опори двигуна

Динамічні опори двигуна

Ходова частина

Ходова частина

Система управління задніми колесами

Система управління задніми колесами

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

Колеса

Колеса

Система підйому передньої частини кузова

Система підйому передньої частини кузова

Система Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Система Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Porsche Stability Management (PSM)

Porsche Stability Management (PSM)

Концепція освітлення

Концепція освітлення

Гальма

Гальма

Кузов

Кузов

Подушки безпеки і система Porsche Side Impact Protection (POSIP)

Подушки безпеки і система Porsche Side Impact Protection (POSIP)

Захист при перекиданні в моделях Cabriolet

Захист при перекиданні в моделях Cabriolet

Інтер’єр

Інтер’єр

Сидіння

Сидіння

Спортивне кермо GT

Спортивне кермо GT

Допоміжні системи

Допоміжні системи

Porsche Entry & Drive

Porsche Entry & Drive

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Нова інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM)

Connect Plus

Connect Plus

Послуги

Послуги

Connect Apps

Connect Apps

Porsche Exclusive

Porsche Exclusive

Porsche Tequipment

Porsche Tequipment

Очищення відпрацьованих газів

Очищення відпрацьованих газів

Витрата пального і вторинне перероблення

Витрата пального і вторинне перероблення

Пальне

Пальне