Яке б місце Ви не вибрали — за кермом або на передньому чи на задньому пасажирському сидінні — поїздка в Porsche буде відчуватися як спортивне змагання, а не просто переміщення з точки А в точку Б. З комфортом, але без зайвої м’якості підвіски.
Завдяки системам керування підвіскою, які встановлюються за замовленням, ходова частина нових моделей Panamera легко знаходить баланс між спортивною і комфортною їздою. Приклади — адаптивна пневматична трикамерна підвіска зі збільшеним на 60% об’ємом повітря в порівнянні з попередньою моделлю, нова система активної стабілізації крену Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) і рульове управління заднім мостом. Інтегрована система управління ходовою частиною Porsche 4D Chassis Control централізовано аналізує переміщення автомобіля в трьох вимірах — нахил в поздовжньої осі, крен і курсову стійкість, розраховує оптимальні значення параметрів підвіски і синхронізує роботу всіх систем ходової частини в реальному часі. Мета — поліпшити ходові характеристики і знайти золоту середину між комфортом і спортивним водінням.