«Так ми робили це завжди». Це речення навряд чи надихне на зміни. Але не в Porsche. Адже ми завжди робили кожне нове покоління двигунів потужнішим, динамічнішим та економічнішим за попереднє.
Турбодвигун V6 у Panamera 4 Sport Turismo, двигуни V6 «twin-turbo» у Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo та Panamera 4S Sport Turismo, а також двигун V8 «twin-turbo» у Panamera Turbo Sport Turismo оснащено системою VarioCam Plus, що регулює розподільні вали та підйом клапанів. Їхні турбокомпресори розміщено між рядами циліндрів. Завдяки цьому потік вихлопних газів долає меншу відстань на шляху до відповідної турбіни та турбонаддув спрацьовує швидше.
Двигун V8 «twin-turbo» на Panamera Turbo Sport Turismo оснащено турбінами типу «twin-scroll». Потоки вихлопних газів потрапляють на турбінне колесо крізь різні фізичні канали, що оптимізує газові цикли. Результат – високий крутний момент навіть у діапазоні малих обертів.
Адаптивне керування циліндрами двигуна V8 «twin-turbo» забезпечує активацію циліндрів на вимогу. Наприклад: ви їдете містом, і вам не дуже потрібна потужність, тож двигун активує лише чотири циліндри. Як тільки вам знову знадобиться висока потужність, усі циліндри миттєво запрацюють знову.
Безпосереднє впорскування пального реалізується через центральну форсунку всередині камери згоряння. Це оптимізує впорскування суміші та процесу згоряння, знижуючи витрату пального та збільшуючи потужність.
У Panamera 4S Diesel Sport Turismo дизельний двигун V8 «twin-turbo» з безпосереднім впорскуванням пального та змінюваною геометрією турбіни забезпечує швидку реакцію та вищу потужність в усьому діапазоні обертів двигуна, а також вирізняється надзвичайною паливною економічністю.
До речі, про високу економічність: усі двигуни продумано обладнані рекуперацією для електричної системи, терморегулюванням, системою Auto Start/Stop з функцією руху накатом та активними повітрозабірними заслінками. А що із задоволенням від водіння? Його більше, ніж будь-коли.