Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніcть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніcть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніcть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніcть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
911 Carrera
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
911 Carrera S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
911 Carrera GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 310 км/год - 312 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,3 - 9,4
Викиди CO2, г/км 188 г/км - 212 г/км
911 Carrera Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
911 Carrera S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
911 Carrera GTS Cabriolet
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с - 4,2 с
Максимальна швидкість 308 км/год - 310 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,4 - 9,4
Викиди CO2, г/км 190 г/км - 214 г/км
911 Carrera 4
Потужність 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
911 Carrera 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
911 Carrera 4 GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,6 с - 4,0 с
Максимальна швидкість 308 км/год - 310 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,5 - 9,5
Викиди CO2, г/км 192 - 216
911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,7 - 9,7
Викиди CO2, г/км 196 г/км - 220 г/км
911 Targa 4
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
911 Targa 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
911 Targa 4 GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,7 - 9,7
Викиди CO2, г/км 196 г/км - 220 г/км
911 Turbo
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
911 Turbo S
Потужніcть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
911 Turbo Cabriolet
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
911 GT3
Потужніcть 368 кВт (500 к. с.) при 8250 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,4 с - 3,9 с
Максимальна швидкість 318 км/год - 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 12,7 - 12,9
Викиди CO2, г/км 288 г/км - 290 г/км
911 GT2 RS
Потужніcть 515 кВт (700 к. с.) при 7000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,8 с
Максимальна швидкість 340 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 11,8
Викиди CO2, г/км 269 г/км
Panamera
Нова Panamera
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,7 с (5,5 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 264 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,6 - 7,5
Викиди CO2, г/км 173 - 171
Нова Panamera 4
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,5 с (5,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,8 - 7,7
Викиди CO2, г/км 177 - 175
Нова Panamera 4 Executive
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,6 с (5,4 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,9 - 7,8
Викиди CO2, г/км 180 - 178
Нова Panamera 4 Sport Turismo
Потужніcть 243 кВт (330 к.с.) на частоті обертів 5400-6400 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 5,5 с (5,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 259 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 7,9 - 7,8
Викиди CO2, г/км 180 - 178
Нова Panamera 4S
Потужніcть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera 4S Executive
Потужніcть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,5 с (4,3 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,3 - 8,2
Викиди CO2, г/км 189 - 187
Нова Panamera 4S Sport Turismo
Потужніcть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 286 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 8,3-8,2
Викиди CO2, г/км 189 - 187
Нова Panamera 4 E-Hybrid
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5250 - 6500 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 4,6 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 278 км/год
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Нова Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5250 - 6500 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 4,6 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 275 км/год
Викиди CO2, г/км 59
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,6
Нова Panamera 4 E-Hybrid Executive
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 243 кВт (330 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 340 кВт (462 к.с.)
Прискорення 0-100 км/год 4,7 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 278 км/год
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,5
Викиди CO2, г/км 56
Запас ходу на електродвигуні NEDC 51 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 15,9
Нова Panamera Turbo
Потужніcть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Нова Panamera Turbo Executive
Потужніcть 404 кВт (550 к.с.) на частоті обертів 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,9 с (3,7 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,5 - 9,4
Викиди CO2, г/км 217 - 215
Нова Panamera Turbo Sport Turismo
Потужніcть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 304 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,5–9,4
Викиди CO2, г/км 217 - 215
Нова Panamera Turbo S E-Hybrid
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 404 кВт (550 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 500 кВт (680 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5750 - 6000 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 5750 - 6000 об/хв
Максимальна швидкість 310 км/год
Прискорення 0-100 км/год 3,4 с опцією Sport Chrono
Викиди CO2, г/км 66
Запас ходу на електродвигуні NEDC 50 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 16,2
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,9
Нова Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Потужніcть Двигун внутрішнього згоряння: 404 кВт (550 к.с.) Електродвигун: 100 кВт (136 к.с.) Вся система: 500 кВт (680 к.с.) Двигун внутрішнього згоряння: 5750 - 6000 об/хв Електродвигун: 2800 об/хв Вся система: 5750 - 6000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,5 с опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 310 км/год
Викиди CO2, г/км 66
Запас ходу на електродвигуні NEDC 50 км
Споживання електроенергії (комбінований цикл) кВт·год/100 км 16,2
Витрата пального* Комбінований цикл, л/100 км 2,9
Macan
Porsche Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Porsche Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Porsche Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Porsche Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Porsche Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Porsche Macan Turbo з пакетом Performance
Потужність 324 кВт (440 к. с.) 6000 1/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,4 с
Максимальна швидкість 272 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,7–9,4
Викиди CO2 224 - 217
Новий Cayenne
Новий Cayenne
Спортивний автомобіль, що об'єднує людей.
Я хочу:
переглянути всі моделі
Porsche Новий Cayenne
Новий Cayenne
Від 2 589 145 грн*
Porsche Новий Cayenne S
Новий Cayenne S
Від 3 202 965 грн*
Porsche Новий Cayenne Turbo
Новий Cayenne Turbo
Від 5 135 845 грн*

Технічні характеристики

9,2 - 9,0
л/100 км
209 - 205
г/км

Потужність

250 кВт (340 к.с.)

Розгін з 0 - 100 км/год

6,2 с (5,9 с з Performance Start)

Максимальна швидкість

245 км/год

Висота

1 696 мм

Ширина

1 983 мм

Довжина

4 918 мм

Колісна база

2 895 мм

Двигун

Розташування двигуна

Передньомоторна компоновка

Кількість циліндрів

6

Робочий об’єм двигуна

2 995 см3

Потужність

250 кВт (340 к.с.)

при частоті об/хв

5 300 - 6 400

Максимальний крутний момент (Нм)

450 Нм при 1 340
- 5 300 об/хв

Витрати палива/Викиди*

Міський цикл, л/100 км

11,3 - 11,1

Заміський цикл, л/100 км

8,0 - 7,9

Комбінований цикл, л/100 км

9,2 - 9,0

Викиди CO2, г/км

209 - 205

Продуктивність

Максимальна швидкість

245 км/год

Розгін 0–100 км/год

6,2 с (5,9 с з Performance Start)

Розгін 0–160 км/год

14,1 с (13,8 с з Performance Start)

Еластичність (80-120 км/год)

4,1 с

Трансмісія

Привід

Повний привід

Автоматична трансмісія

Стандартна/8-ступінчаста

Кузов

Довжина

4 918 мм

Ширина

1 983 мм

Висота

1 696 мм

Колісна база

2 895 мм

Коефіцієнт аеродинамічного опору

0,34

Маса без навантаження (DIN)

1 985 кг

Маса без навантаження (EC)

2 060 кг

Максимальна допустима маса з навантаженням

2 830 кг

Здатності

Об’єм багажного відділення

до верхнього краю заднього сидіння: 770 л / до верхнього краю заднього сидіння в складеному 1 710 л

Об’єм паливного бака

75 л

Створити свій

Порівняти

Новий Cayenne

Спортивний автомобіль для п'ятьох

Porsche - The new Cayenne
Новий Cayenne

Спортивний автомобіль для п'ятьох

П'ять дверей, що відчинені для будь-якої пригоди. З новим динамічним дизайном і новим поколінням економічних турбодвигунів. Із вражаючими засобами цифрового зв'язку, що з'єднують кокпіт із цілим світом. З універсальністю, якістю та новими передовими системами допомоги водію, що пропонують надзвичайний комфорт як водію, так і пасажиру.

Саме так Cayenne робить враження від бренду Porsche ще більш хвилюючими та барвистими, залишаючись при цьому тим, чи він був завжди, – справжнім спортивним автомобілем.

Porsche Connect

Більше часу на важливі речі

Porsche - The new Cayenne
Porsche Connect

Більше часу на важливі речі

Низка нових корисних сервісів і мобільних додатків, що по-різному спрощують вам життя.

Приклади: новий мобільний додаток Porsche Connect, Apple® CarPlay, My Porsche чи Porsche Connect Store.

Porsche The new Cayenne - Services and smartphone apps*

Сервіси та мобільні додатки*

Завдяки Porsche Connect ви маєте доступ до корисних сервісів і функцій, що можуть допомогти вам до, під час і після поїздки на вашому Cayenne.

Легко керуйте ними за допомогою мобільного додатка Porsche Connect, PCM чи My Porsche. Окрім Navigation Plus чи нового додатка Porsche Connect, пропонується понад 20 інших сервісів і додатків.

Новий онлайн-сервіс голосового керування Voice Pilot є надійним помічником, завдяки якому ви можете не відводити очей від дороги. Просто скажіть, куди ви хочете приїхати. Наприклад, назвіть визначну пам'ятку біля вашого пункту призначення. і Voice Pilot зрозуміє навіть без точної адреси.

*Деяке обладнання пропонується лише за додаткову плату. Наявність моделей і додаткового обладнання може змінюватися залежно від ринку через місцеві обмеження, норми та закони.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Apple® CarPlay

Оскільки система Porsche Connect підтримує Apple® CarPlay, ви маєте можливість використовувати додатки свого iPhone® навіть у Porsche. Це значить, що такими додатками, як «Телефон», «Музика» чи «Новини», можна користуватися легко і безпечно: через PCM або через Siri® – інтерфейс розпізнавання голосових команд Apple.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

My Porsche

Ви можете задати конфігурацію кожного Porsche на свій смак, і те саме можна сказати про Porsche Connect. Тож My Porsche дає вам змогу персоналізувати та використовувати багато функцій Porsche Connect так, як вам потрібно. Прокладіть маршрут і відправте цю інформацію до свого Porsche. Подивіться, скільки залишилося пального, ознайомтеся зі статистичними даними своєї останньої поїздки або перевірте, чи ви не забули зачинити двері та вікна. Якщо хочете, ви можете також дати доступ до My Porsche і певних функцій свого Porsche своїй родині та друзям.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Porsche Connect Store

Бажаєте подовжити підписку? Чи придбати додаткові сервіси Porsche Connect? Відвідайте крамницю Porsche Connect Store та дізнайтеся більше про те, що пропонує Porsche Connect.

Усі можливості Porsche Connect: використовуючи цю систему, ви дізнаєтеся все, що вам потрібно знати про сервіси, мобільні додатки та наявні функції.

Дизайн

Динамічний стиль дизайну. Типово для Porsche

Porsche - The new Cayenne
Дизайн

Динамічний стиль дизайну. Типово для Porsche

Звичні відмінні риси негайно кидаються в очі: рельєфні передні крила, довга, полога лінія капота з потужним виступом та характерні трисекційні повітрозабірники, що стали ще більшими та ефектнішими.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Зовні

Передню частину кузова було оновлено, і вона справляє дуже сильне враження: навіть коли автомобіль стоїть на місці, цей елемент дизайну підказує, скільки міці та потужності приховано під капотом. Світлодіодні фари можна доповнити новим світлодіодним матричним модулем.

Збоку привертає увагу загострений контур даху, що елегантно спускається до задньої частини даху, де встановлено спойлер. Не менш цікавими є двері з новим дизайном, нові колісні диски розміром до 21 дюйма та те, що вперше для Cayenne задні колеса та шини (з максимальним типорозміром 315 мм) є більшими за передні. Усі ці додаткові деталі підсилюють загальний спортивний імідж автомобіля.

Дизайн задньої частини кузова було повністю змінено. Неможливо не звернути уваги на виразну світлову смугу, що тягнеться по всій ширині задньої частини та елегантно підкреслює зовнішність нового Cayenne. У задніх габаритних ліхтарях використано передову технологію світлодіодів та концепцію дизайну фар головного освітлення. Їхні окремі освітлювальні компоненти сприймаються як тривимірні елементи. Це ще одна важлива особливість дизайну автомобіля.

Загалом новий Cayenne здається більш «плечистим», ніж моделі попереднього покоління, що робить його форми більш мускулистими, атлетичними та динамічними.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Усередині

Вишуканий, спортивний, ергономічний… Не в останню чергу завдяки низькопрофільному, помітно широкому щитку приладів та центральній консолі, що піднімається під таким кутом, щоб водій міг швидко переміщувати руку з багатофункціонального спортивного керма на важіль коробки передач.

Ми родом з автоспорту. Там ми навчилися, наскільки важливо забезпечити максимально тісний зв'язок між автомобілем і водієм. Інтер'єр створювався з акцентом на потреби водія, і це відчувається в кожному елементі.

Те саме стосується сидінь: вони спортивні з великої літери С. Включаючи задні сидіння з оновленим дизайном, що викликають асоціації з гоночним болідом. При цьому комфорт не страждає.

Новинкою для всіх моделей Cayenne є концепція керування Porsche Advanced Cockpit. Центральна консоль з Direct Touch Control має поверхню, що зовні нагадує скло, із сенсорними кнопками для безпосереднього доступу до найважливіших функцій. Між ними розташовано компактний важіль коробки передач. Над центральною консоллю встановлено систему Porsche Communication Management (PCM) з 12-дюймовим сенсорним дисплеєм FullHD та модулем онлайн-навігації, що забезпечують інтуїтивно зрозуміле керування цією системою. За багатофункціональним спортивним кермом розміщено новий блок приладів. По обох боках звичного аналогового тахометра  Porsche (з класичним індикатором-стрілкою) встановлено два екрани високої роздільної здатності, що відображають віртуальні прилади, мапи та іншу потрібну інформацію.

Як опція пропонується кольорове підсвічення різних частин салону (новинка в Cayenne), що продумано підкреслює елементи інтер'єру за допомогою світла. Ви можете вибирати різноманітні кольори залежно від настрою та навіть змінювати яскравість підсвічення під свої потреби.

Усі моделі вражають сильними сторонами, типовими для кожного Cayenne: місткістю, універсальністю та розмаїттям ретельно відібраних матеріалів. Саме те, чого ви бажаєте, та навіть більше завдяки широкому асортименту опцій для персоналізації.

Гальма

Новий еталон ефективності та дизайну – нова гальмівна система Porsche Surface Coated Brake (PSCB)

Porsche - The new Cayenne
Гальма

Новий еталон ефективності та дизайну – нова гальмівна система Porsche Surface Coated Brake (PSCB)

Інноваційною рисою цієї гальмівної системи є найперша за всю історію бренду комбінація чавунного гальмового диска та керамічного покриття (карбід вольфраму). Перевагами новинки над стандартним чавунним гальмовим механізмом схожої конструкції та розміру є підвищення швидкості реагування та надзвичайно високий опір зниженню ефективності, спричиненому нагріванням гальм.

Porsche The new Cayenne - Services and smartphone apps*

Утворення гальмового пилу, що є типовим явищем для звичайних гальм, було зменшено. Завдяки покриттю нового типу гальмовий диск зберігає свій сріблястий глянець навіть після тривалої експлуатації. До того ж, це керамічне покриття захищає блискучу фрикційну поверхню під час повсякденного використання. Гальмові супорти з білим фарбованим покриттям надають цим гальмам особливого зовнішнього вигляду.
Порівняно з аналогічною звичайною гальмівною системою із сірого чавуну система PSCB збільшує строк експлуатації гальмових накладок і дисків на 30%. Вона стандартно встановлюється на Cayenne Turbo та пропонується як опція для решти моделей Cayenne.

Двигуни

Потужніші, динамічніші та економічніші. Нове покоління двигунів.

Porsche - Engines
Двигуни

Потужніші, динамічніші та економічніші. Нове покоління двигунів.

Нове покоління двигунів для Cayenne було розроблено з нуля, щоб забезпечувати ще більше потужності та крутного моменту. Крім того, вони працюють більш економічно та ефективно.

л/100 км
г/км

Почнемо з перших двох нових моторів: турбодвигун V6 потужністю 340 к. с. у Cayenne і двигун V6 із подвійним турбонагнітачем потужністю 440 к. с. у Cayenne S. В обох агрегатах турбокомпресор установлено між рядами циліндрів. Завдяки цьому потік вихлопних газів долає меншу відстань на шляху до відповідної турбіни та турбонаддув спрацьовує швидше. Двигуни також оснащено системою VarioCam Plus, що регулює розподільні вали та підйом клапанів.

Заради поліпшення економічності усі двигуни обладнано рекуперацією для електричної системи, терморегулюванням і системою Auto Start/Stop із функцією руху накатом.

Важливий внесок у поліпшення економічності та динамічних характеристик також зробила система Porsche Active Aerodynamics (PAA). PAA активно впливає на аеродинамічні характеристики автомобіля, наприклад контролюючи численні заслінки, інтегровані у повітрозабірники.

Турбодвигун V6 (3,0 л) для Cayenne

Новий Cayenne
9,2-9,0
л/100 км
209-205
г/км

Економічний 3-літровий турбодвигун V6 у Cayenne оснащено турбокомпресором «twin-scroll», розміщеним між рядами циліндрів. Він генерує потужність 340 к. с.. Крутний момент досягає свого максимального значення (450 Нм) у діапазоні 1340–5300 об/хв.

Турбодвигун із подвійним турбонагнітачем V6 (2,9 л) для Cayenne S

л/100 км
г/км

Новий 2,9-літровий двигун V6 із подвійним турбонагнітачем у Cayenne S виробляє солідні 440 к. с., що робить його на 20 к. с. потужнішим за двигун у попередній моделі. При цьому його витрата пального  є нижчою. Крутний момент: 550 Нм за частоти 1800–5500 об/хв.

Простір

Місткість багажного відділення – до 1710 літрів*

Простір

Місткість багажного відділення – до 1710 літрів*

Задні сидіння, як і передні, зроблено так, щоб бути надзвичайно комфортними або особливо спортивними, тому вони мають високі бокові валики.  Тепер їхню гнучкість використання було додатково підвищено, і вони складаються в пропорції 40:20:40, регулюються в поздовжньому напрямку в діапазоні 160 мм та мають регулювання кута спинки в 10 положеннях (максимум 29 градусів). Залежно від моделі сумарна місткість багажного відділення становить від 745 до 1710 літрів.

*Коли заднє нероздільне сидіння у Cayenne і Cayenne S складено; максимум 1680 літрів у Cayenne Turbo.

Шасі

Усі під контролем завдяки 4D Chassis Control

Porsche - Engines
Шасі

Усі під контролем завдяки 4D Chassis Control

Іноді існує декілька способів досягти мети. Наприклад, застосувати нові системи: адаптивну пневмопідвіску з трикамерною технологією чи систему керування задніми колесами.

Інша новинка – інтегрована система керування шасі Porsche 4D Chassis Control. Вона на центральному рівні аналізує переміщення кузова в трьох вимірах (поздовжні коливання, поперечні коливання та курсова стійкість). Використовуючи ці дані, вона розраховує оптимальні значення параметрів підвіски і синхронізує роботу всіх систем шасі.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Адаптивна пневмопідвіска

Адаптивна підвіска поліпшує одночасно динаміку керування та комфорт. Використання трикамерної технології дає змогу отримати навіть кращу комбінацію комфорту та спортивності, оскільки жорсткість пружин регулюється під режим водіння та ситуацію. Пневмопідвіска також має функцію автоматичного вирівнювання, що підтримує кузов на постійному рівні, а також систему PASM і регулювання висоти положення кузова, завдяки якому ви можете регулювати кліренс залежно від ваших потреб.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Система керування задніми колесами

Опціональна система керування задніми колесами вперше пропонується для моделей Cayenne. Вона однаковою мірою поліпшує динамічні якості та повсякденну практичність. Під час маневрів на низькій швидкості система повертає задні колеса в напрямку, протилежному переднім. При цьому колісна база наче зменшується. Зменшується діаметр розвороту, підвищується маневреність, і паркування значно спрощується. Під час маневрів на високій швидкості система повертає задні колеса в напрямку передніх. Завдяки віртуальному збільшенню колісної бази зростає стійкість під час їзди.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

PDCC – це система активної стабілізації кренів кузова. Вона розпізнає боковий нахил кузова на поворотах із самого початку крену та зупиняє його. Ця система також зменшує бокову нестійкість автомобіля на нерівній дорожній поверхні. Новинкою в цій системі є електромеханічні стабілізатори поперечної стійкості, що реагують швидше, ніж гідравлічні аналоги та працюють більш продуктивно. Результат – поліпшені динамічні характеристики.

Системи допомоги

Пункт призначення у зоні видимості.

Porsche - Engines
Системи допомоги

Пункт призначення у зоні видимості.

Це досягається завдяки світлодіодним матричним фарам із системою Porsche Dynamic Light System Plus та Асистенту нічного бачення. 

Що більш злагоджено все працює, то динамічнішим, комфортнішим, ефективнішим і безпечнішим буде ваш рух. Системи допомоги Porsche задумано для спортивної, активної їзди. Вони дарують насолоду від керування, яку ви звикли очікувати від Porsche.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Асистент нічного бачення

Асистент нічного бачення дає водію інформацію, яку він не може отримати від фар. Інфрачервона камера виявить оленів, інших великих диких тварин і пішоходів ще до того, як вони будуть висвітлені фарами. Якщо також установлено PDLS Plus, то, виявивши пішохода на узбіччі чи проїжджій частині, система тричі активує світлову сигналізацію фарами, привертаючи увагу водія.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Світлодіодні матричні фари головного освітлення із системою Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)

Світлодіодна матрична фара продумано відключає окремі сегменти пучка дальнього світла. 84 окремо керовані світлодіоди адаптуються до поточної дорожньої ситуації, вимикаючись або знижуючи яскравість освітлення. Автомобілі, що рухаються попереду чи зустрічною смугою, перебувають у тіні, тоді як інші ділянки дороги, включаючи узбіччя, залишаються повністю освітленими.

PDLS Plus, що має всі функції системи PDLS, оснащується електронними поворотними ліхтарями та Функцією допомоги на перехрестях, що використовує під час роботи навігаційні дані. Коли ви наближаєтеся до звичайного чи T-подібного перехрестя, Функція допомоги на перехрестях активує ліві чи праві поворотні ліхтарі, і світловий пучок стає ширшим і коротшим, поліпшуючи освітлення території біля вас.

Аудіосистеми

Розділіть насолоду від музики з іншими

Porsche - Engines
Аудіосистеми

Розділіть насолоду від музики з іншими

Аудіосистеми Burmester®, BOSE® і Sound Package Plus забезпечують найвищу якість звучання. Для людей на всіх п'яти сидіннях.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Аудіосистема Burmester® High End Surround Sound

Тиша в залі! Ми представляємо систему загальною потужністю 1455 Вт, 21 динамік з індивідуальним керуванням, включаючи активний сабвуфер з 400-ватним цифровим підсилювачем класу D, двоканальною центральною системою і загальною площею діафрагми понад 2500 см². Спеціальні високочастотні динаміки з перетворювачем руху повітря відтворюють чистий звук без спотворень і з вражаючим рівнем стабільності.

Корпуси всіх динаміків ідеально підібрано для якісних басів, точного відтворення та чистоти звучання. Результатом є природний і насичений об'ємний звук, що залишається таким навіть на високій гучності. Особливо вражає новий 3D-ефект, що створюється за допомогою динаміків, вмонтованих у стійки даху, та спеціального алгоритму Auro-3D. Підсилювач оптимізує якість аудіозаписів, для яких було використано стиснуті формати. Ця система також бездоганно вписується у загальний стиль інтер'єру завдяки оздобленню динаміків Burmester®, інтегрованих у двері.

Аудіопакет Sound Package Plus

Аудіопакет Sound Package Plus, що є стандартним обладнанням, пропонує чудовий звук і включає десять динаміків потужністю 150 Вт. Підсилювач, інтегрований у систему PCM, оптимізує діаграму акустичної спрямованості під водія та переднього пасажира.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Система BOSE® Surround Sound має 14 каналів підсилення та загальну потужність 710 Вт. Чотирнадцять динаміків, включаючи окремий сабвуфер, забезпечують збалансований звук без спотворень. Технологія підсилення BOSE® SoundTrue® додатково поліпшує якість аудіо та динаміку для форматів з використанням стиснених даних, як-от MP3. Патентована система придушення шумів AudioPilot® безперервно вимірює рівень шумів всередині автомобіля та автоматично налаштовує відтворення музики таким чином, щоб забезпечити стабільну якість звучання.

Персоналізація

Тому що кожний спортивний автомобіль є унікальним: Porsche Exclusive Manufaktur

Porsche - Engines
Персоналізація

Тому що кожний спортивний автомобіль є унікальним: Porsche Exclusive Manufaktur

Ми пропонуємо багато варіантів персоналізації: з візуальними та технічними удосконаленнями інтер’єру та екстер’єру, з невеликими змінами або масштабними модифікаціями.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Exclusive Manufaktur

Нехай вас надихнуть наші приклади з Exclusive Manufaktur. Дізнайтеся про все, що вам потрібно знати стосовно створення індивідуальної конфігурації для таких надзвичайних автомобілів.

Porsche The new Cayenne - Apple® CarPlay

Porsche Tequipment

Ви також можете продовжити прикрашати та доповнювати свій автомобіль на свій смак, використовуючи асортимент аксесуарів Porsche Tequipment, розроблений спеціально під ваш Cayenne.

Спортивний автомобіль, що об'єднує людей.

Новий Cayenne дарує шанувальникам спортивних автомобілів більше свободи разом з яскравими новими враженнями. Гоночна траса перетворюється на дорогу життя. Пілот гоночного автомобіля перетворюється на шукача пригод, сімейну людину та особу з різнобічними інтересами. Учасник індивідуальних змагань перетворюється на командного гравця. На людину, що насолоджується швидкістю, універсальністю та ексклюзивністю не наодинці, а ділиться цим з іншими. Саме тоді захоплення спортивними автомобілями стає справжнім колективним хобі. Або ж, іншими словами, ми обожнюємо командний спорт.

Споживання палива та викиди

Новий Cayenne
9,2–9,0
л/100 км
209–205
г/км
Новий Cayenne Turbo
11,9–11,7
л/100 км
272–267
г/км