Досягнення високих цілей в спорті потребує зосередженості на головному. Саме це ідеально відображає абревіатура GTS. Panamera GTS – уособлення непідробного задоволення від водіння для справжніх шанувальників спортивних автомобілів.
Досягнення високих цілей в спорті потребує зосередженості на головному. Саме це ідеально відображає абревіатура GTS. Panamera GTS – уособлення непідробного задоволення від водіння для справжніх шанувальників спортивних автомобілів.
Якщо ви не лідер, ви залишаєтеся позаду. Відповідно до цього основного принципу в автоспорті, Panamera Turbo S E-Hybrid невпинно втілює мрію про справжній чотиримісний спортивний автомобіль.
Panamera створена для тих, хто вільний і готовий слідувати своїм інстинктам. Хто виражає себе так, як відчуває. Хто приймає рішення, ґрунтуючись на власних бажаннях, а не на тому, що думають інші. Саме для таких людей ми й спроєктували цей спортивний автомобіль.
Чи має спортивний седан виглядати як звичайний седан? Panamera знову дає на це запитання однозначну відповідь ”ні”.
Panamera як спортивний седан – це легко впізнаваний Porsche за силуетом і пропорціями. Він вражає атлетичністю, підтягнутістю, чіткими лініями й виразною мускулатурою. Довга колісна база, короткий передній звис і довший задній звис підкреслюють його динамічний характер. Яскраво виражені скульптурні форми боковин створюють неповторну “приталеність” і легкість, які є характерними для Porsche.
Усі моделі Panamera оснащені новою адаптивною пневматичною підвіскою з системою регулювання жорсткості амортизаторів (PASM).
Моделі Panamera поєднують у собі спортивну динаміку руху – як поздовжню, так і поперечну – й високий рівень
комфорту. Ідеально узгоджене поєднання потужного приводу, коробки передач Porsche Doppelkupplung (PDK)
та ходової частини забезпечують вражаючу загальну потужність.
Двигун внутрішнього згоряння Panamera Turbo E-Hybrid являє собою нещодавно розроблений 4,0-літровий двигун V8 із подвійним турбонаддувом, що забезпечує максимальну потужність 382 кВт (519 к.с.). У поєднанні з електродвигуном це гарантує загальну потужність 500 кВт (680 к.с.). Двигуни V8 вирізняються винятковою продуктивністю, високим крутним моментом, низьким рівнем вібрації та характерним звуком.
Незвична для седана люкс-класу, але відповідає спортивному автомобілю: 8-ступінчаста коробка з подвійним зчепленням Porsche Doppelkupplung (PDK) з автоматичним режимом і ручним керуванням за допомогою пелюстків на кермі. Точна зміна передач здійснюється за мілісекунди без відчутного переривання потоку потужності.
Усі моделі (за винятком задньопривідної версії Panamera) оснащені системою контролю тягового зусилля Porsche Traction Management (PTM), що охоплює активний повний привід з багатодисковою муфтою, електронно-керованою залежно від параметрів, електронну систему імітації блокування міжколісного диференціала (ABD) і антипробуксовувальну систему (ASR).
Система керування задніми колесами однаково підвищує продуктивність і практичність. За низької швидкості вона зменшує діаметр розвороту й підвищує маневреність, полегшуючи процес паркування. За високої швидкості система підвищує стійкість під час руху. Результат: покращена маневреність і безпека водіння в повсякденному житті.
Ви вже отримали загальне уявлення про ключові особливості Panamera. Більш детальну інформацію можна знайти в цих розділах.
Моделі та характеристики
Ательє Porsche Manufaktur пропонує безліч можливостей для
посилення індивідуальності кузова та салону дозволяючи
створити унікальний автомобіль.
Заповніть форму, щоб зв'язатися з дилером Porsche з приводу організації
тест-драйву або отримання персональної пропозиції на автомобіль, що
вас цікавить.
Panamera Моделі E-Hybrid * | Panamera Моделі (двигун внутрішнього згоряння) * |
1,7 – 1,2л/100 км | 38 – 26 г/км | 29,9 -27,5 г/км | 11,2 – 9,6л/100 км | 253 – 219 г/км |