Ми довели, що не наслідуємо тенденції, а творимо власні історії пригод. Це історія компактного SUV, що ідеально поєднує спортивність, дизайн та повсякденну практичність – нового Macan.
Для нас естетика – це не просто зовнішній вигляд. Це спосіб самовираження.
Розташування двигуна | Передньомоторна компоновка |
Кількість циліндрів | 4 |
Сорт пального | 98 |
Потужність (кВт) | 185 кВт |
Потужність (к. с.) | 252 к.с. |
Діаметр циліндра | 82,5 мм |
Хід поршня | 92,8 мм |
Робочий об’єм двигуна | 1 984 см3 |
Максимальна потужність діапазону | 5000 - 6750 об/хв |
Макс. крутний момент | 370 Нм |
Оберти за хвилину | 1600 - 4500 об/хв |
Комбінований цикл | 8,1 л/100 км |
Викиди CO2 | 185 г/км |
Передня підвіска | Незалежна двоважільна передня підвіска |
Задня підвіска | Саморегулююча трапецієподібна підвіска |
Гальма | 4-поршневі алюмінієві моноблочні супорти спереду, 1-поршневі плаваючі супорти ззаду, тормозні диски, що вентилюються |
Керування | Підсилювач рульового управління |
Стійкість | Cистема підтримки курсової стійкості Porsche Stability Management (PSM) із ABS, ASR, ABD, MSR і контролем стійкості причепа |
Диски передніх коліс | 8Jx18 ET 21 |
Диски задніх коліс | 9Jx18 ET 21 |
Шини передніх коліс | 235/60 R18 103W |
Шини задніх коліс | 255/55 R18 105W |
Прискорення від 0–100 км/год | 6,7 c |
Прискорення 0–100 км/год з пакетом Sport Chrono | 6,5 c |
Максимальна швидкість | 227 км/год |
Прискорення від 0–160 км/год | 17,5 с |
Еластичність (80–120 км/год) | 4,9 c |
Привід | Активний повний привід, система електронного блокування між передніми та задніми колесами (ABD), антибуксувальна система (ASR) |
Механічна коробка перемикання передач | Не доступна |
Автоматична коробка перемикання передач | Так |
Автоматична коробка перемикання передач | 7-ступенева Porsche Doppelkupplung (PDK) із з подвійним зчепленням і кнопками ручного управління на рульовому колесі |
Дорожній просвіт (сталева підвіска) | 205 мм |
Дорожній просвіт (пневмопідвіска, нормальна висота) | 190 мм |
Глибина подоланого броду (сталева підвіска) | 300 мм |
Дорожний просвіт (пневматична підвіска, бездоріжжя) | 230 мм |
Глибина долання броду (пневматична підвіска,бездоріжжя) | 340 мм |
Поздовжній кут прохідності (сталева підвіска) | 16.9 ° |
Кут поздовжньої прохідності (пневмопідвіска, бездоріжжя) | 18,8 ° |
Кут нахилу спереду/ззаду (сталева підвіска) | 16.9 - 23.6 ° |
Кут нахилу спереду/ззаду (пневмопідвіска, висота для руху бездоріжжям) | 18.5 - 25.3 ° |
Блокування диференціалів | Багатодискова муфта з електронним регулюванням |
Довжина | 4 696 мм |
Ширина (без складаних дзеркал) | 2 098 мм |
Ширина | 1 923 мм |
Висота | 1 624 мм |
Коефіцієнт аеродинамічного опору (Cd) | 0,35 cW |
Колісна база | 2 807 мм |
Колія передніх коліс | 1 655 мм |
Колія задніх коліс | 1 651 мм |
Маса порожнього автомобіля (по нормам DIN) | 1 795 кг |
Маса порожнього автомобіля (по нормам EC) | 1 870 кг |
Максимальна допустима маса з навантаженням | 2 510 кг |
Максимальне навантаження | 715 кг |
Об’єм багажного відділення (зі складеними сидіннями) | 1 500 л |
Об’єм багажного відділення | 500 л |
Об’єм паливного бака | 65 л |
Гарантійний період | 3 роки без обмеження пробігу (2 роки + 1 рік САО Перейти) |
Строк гарантії на відсутність пошкоджень лакофарбового покриття | 3 роки |
Гарантія на відсутність корозії | 12 років |
Основний міжсервісний інтервал | кожні 15 тисяч км або 12 місяців, що настає швидше |
Орієнтовна вартість | від 2 046 800 гривень * |
Розташування двигуна | Передньомоторна компоновка |
Кількість циліндрів | 6 |
Сорт пального | 98 |
Потужність (кВт) | 260 кВт |
Потужність (к. с.) | 354 к.с. |
Діаметр циліндра | 84,5 мм |
Хід поршня | 89,0 мм |
Робочий об’єм двигуна | 2 995 см3 |
Максимальна потужність діапазону | 5400 - 6400 об/хв |
Макс. крутний момент | 480 Нм |
Оберти за хвилину | 1360 - 4800 об/хв |
Комбінований цикл | 8,9 л/100 км |
Викиди CO2 | 204 г/км |
Передня підвіска | Незалежна двоважільна передня підвіска |
Задня підвіска | Саморегулююча трапецієподібна підвіска |
Гальма | 6-поршневі алюмінієві моноблочні супорти попереду, 1-поршневі плаваючі супорти позаду, тормозні диски, що вентилюються |
Керування | Підсилювач рульового управління |
Стійкість | Cистема підтримки курсової стійкості Porsche Stability Management (PSM) із ABS, ASR, ABD, MSR і контролем стійкості причепа |
Диски передніх коліс | 8Jx18 ET 21 |
Диски задніх коліс | 9Jx18 ET 21 |
Шини передніх коліс | 235/60 R18 103W |
Шини задніх коліс | 255/55 R18 105W |
Прискорення від 0–100 км/год | 5,3 c |
Прискорення 0–100 км/год з пакетом Sport Chrono | 5,1 c |
Максимальна швидкість | 254 км/год |
Прискорення від 0–160 км/год | 13,0 с |
Еластичність (80–120 км/год) | 3,6 c |
Привід | Активний повний привід, система електронного блокування між передніми та задніми колесами (ABD), антибуксувальна система (ASR) |
Механічна коробка перемикання передач | Не доступна |
Автоматична коробка перемикання передач | Так |
Автоматична коробка перемикання передач | 7-ступенева PorscheDoppelkupplung (PDK) із кнопками ручного керування на кермі з індикацією рекомендованої передачі для оптимальної витрати пального й автоматичним режимом |
Дорожній просвіт (сталева підвіска) | 205 мм |
Дорожній просвіт (пневмопідвіска, нормальна висота) | 190 мм |
Глибина подоланого броду (сталева підвіска) | 300 мм |
Поздовжній кут прохідності (сталева підвіска) | 16.9 ° |
Кут нахилу спереду/ззаду (сталева підвіска) | 16.9 - 23.6 ° |
Блокування диференціалів | Багатодискова муфта з електронним регулюванням |
Довжина | 4 696 мм |
Ширина (без складаних дзеркал) | 2 098 мм |
Ширина | 1 923 мм |
Висота | 1 624 мм |
Коефіцієнт аеродинамічного опору (Cd) | 0,36 cW |
Колісна база | 2 807 мм |
Колія передніх коліс | 1 655 мм |
Колія задніх коліс | 1 651 мм |
Маса порожнього автомобіля (по нормам DIN) | 1 865 кг |
Маса порожнього автомобіля (по нормам EC) | 1 940 кг |
Максимальна допустима маса з навантаженням | 2 580 кг |
Максимальне навантаження | 715 кг |
Об’єм багажного відділення (зі складеними сидіннями) | 1 503 л |
Об’єм багажного відділення | 458 л |
Об’єм паливного бака | 65 л |
Гарантійний період | 3 роки без обмеження пробігу (2 роки + 1 рік САО Перейти) |
Строк гарантії на відсутність пошкоджень лакофарбового покриття | 3 роки |
Гарантія на відсутність корозії | 12 років |
Основний міжсервісний інтервал | кожні 15 тисяч км або 12 місяців, що настає швидше |
Орієнтовна вартість | від 2 257 600 гривень * |
Розташування двигуна | Передньомоторна компоновка |
Кількість циліндрів | 6 |
Сорт пального | 98 |
Потужність (кВт) | 324 кВт |
Потужність (к. с.) | 440 к.с. |
Діаметр циліндра | 84,5 мм |
Хід поршня | 86,0 мм |
Робочий об’єм двигуна | 2 894 см3 |
Максимальна потужність діапазону | 5700 - 6 600 об/хв |
Макс. крутний момент | 550 Нм |
Оберти за хвилину | 1 800 - 5 600 об/хв |
Комбінований цикл | 9,6 л/100 км |
Викиди CO2 | 218 г/км |
Передня підвіска | Незалежна двоважільна передня підвіска |
Задня підвіска | Саморегулююча трапецієподібна підвіска |
Гальма | 6-поршневі алюмінієві моноблочні супорти спереду, 1-поршневі плаваючі супорти ззаду, вентильовані гальмівні диски діаметром 390 мм спереду і 356 мм ззаду |
Керування | Електромеханічний підсилювач керма |
Стійкість | Система підтримки курсової стійкості Porsche (PSM) з ABS, ASR, ABD, MSR і стабілізацією причепа |
Диски передніх коліс | 9Jx20 ET26 |
Диски задніх коліс | 10Jx20 ET19 |
Шини передніх коліс | 265/45 R20 |
Шини задніх коліс | 295/40 R20 |
Прискорення від 0–100 км/год | 4,9 c |
Прискорення 0–100 км/год з пакетом Sport Chrono | 4,7 c |
Максимальна швидкість | 260 км/год |
Прискорення від 0–160 км/год | 11,6 с |
Еластичність (80–120 км/год) | 3,3 c |
Привід | Система підтримки курсової стійкості Porsche (PTM): активний повний привід, система електронного блокування міжколісних диференціалів (ABD) і антипробуксовочна система (ASR) |
Механічна коробка перемикання передач | Не доступна |
Автоматична коробка перемикання передач | Так |
Автоматична коробка перемикання передач | 7-ступенева КПП PDK з кнопками ручного управління на кермі, автоматичним режимом і індикатором рекомендованої передачі для оптимального витрати пального в ручному режимі |
Дорожній просвіт (сталева підвіска) | 205 мм |
Дорожній просвіт (пневмопідвіска, нормальна висота) | 190 мм |
Глибина подоланого броду (сталева підвіска) | 285 мм |
Поздовжній кут прохідності (сталева підвіска) | 15.7 ° |
Кут нахилу спереду/ззаду (сталева підвіска) | 21.5 - 22.1 ° |
Кут нахилу, спереду/ззаду (пневматична підвіска, пакет off-road) | 25.7 - 25.3 ° |
Блокування диференціалів | Багатодискова муфта з електронним регулюванням |
Довжина | 4 686 мм |
Ширина (без складаних дзеркал) | 2 098 мм |
Ширина | 1 926 мм |
Висота | 1 609 мм |
Коефіцієнт аеродинамічного опору (Cd) | 0,36 cW |
Колісна база | 2 807 мм |
Колія передніх коліс | 1 650 мм |
Колія задніх коліс | 1 658 мм |
Маса порожнього автомобіля (по нормам DIN) | 1910 кг |
Маса порожнього автомобіля (по нормам EC) | 1985 кг |
Максимальна допустима маса з навантаженням | 2 580 кг |
Максимальне навантаження | 670 кг |
Об’єм багажного відділення (зі складеними сидіннями) | 1 503 л |
Об’єм багажного відділення | 488 л |
Об’єм паливного бака | 65 л |
Гарантійний період | 3 роки без обмеження пробігу (2 роки + 1 рік САО Перейти) |
Строк гарантії на відсутність пошкоджень лакофарбового покриття | 3 роки |
Гарантія на відсутність корозії | 12 років |
Основний міжсервісний інтервал | кожні 15 тисяч км або 12 місяців, що настає швидше |
Орієнтовна вартість | від 2 635 000 гривень * |
Розташування двигуна | Передньомоторна компоновка |
Кількість циліндрів | 6 |
Сорт пального | 98 |
Потужність (кВт) | 324 кВт |
Потужність (к. с.) | 440 к.с. |
Діаметр циліндра | 84,5 мм |
Хід поршня | 86,0 мм |
Робочий об’єм двигуна | 2 894 см3 |
Максимальна потужність діапазону | 5700 - 6 600 об/хв |
Макс. крутний момент | 550 Нм |
Оберти за хвилину | 1 800 - 5 600 об/хв |
Комбінований цикл | 9,8 л/100 км |
Викиди CO2 | 224 г/км |
Передня підвіска | Незалежна двоважільна передня підвіска |
Задня підвіска | Саморегулююча трапецієподібна підвіска |
Гальма | 6-поршневі алюмінієві моноблочні супорти спереду, 1-поршневі плаваючі супорти ззаду, вентильовані гальмівні диски діаметром 390 мм спереду і 356 мм ззаду |
Керування | Електромеханічний підсилювач керма |
Стійкість | Система підтримки курсової стійкості Porsche (PSM) з ABS, ASR, ABD, MSR і стабілізацією причепа |
Диски передніх коліс | 9Jx20 ET26 |
Диски задніх коліс | 10Jx20 ET19 |
Шини передніх коліс | 265/45 R20 |
Шини задніх коліс | 295/40 R20 |
Прискорення від 0–100 км/год | 4,5 c |
Прискорення 0–100 км/год з пакетом Sport Chrono | 4,3 c |
Максимальна швидкість | 270 км/год |
Прискорення від 0–160 км/год | 10,5 с |
Еластичність (80–120 км/год) | 2,9 c |
Привід | Система підтримки курсової стійкості Porsche (PTM): активний повний привід, система електронного блокування міжколісних диференціалів (ABD) і антипробуксовочна система (ASR) |
Механічна коробка перемикання передач | Не доступна |
Автоматична коробка перемикання передач | Так |
Автоматична коробка перемикання передач | 7-ступенева КПП PDK з кнопками ручного управління на кермі, автоматичним режимом і індикатором рекомендованої передачі для оптимального витрати пального в ручному режимі |
Дорожній просвіт (сталева підвіска) | 205 мм |
Дорожній просвіт (пневмопідвіска, нормальна висота) | 190 мм |
Глибина подоланого броду (сталева підвіска) | 300 мм |
Дорожний просвіт (пневматична підвіска, бездоріжжя) | 230 мм |
Глибина долання броду (пневматична підвіска,бездоріжжя) | 340 мм |
Поздовжній кут прохідності (сталева підвіска) | 16.9 ° |
Кут поздовжньої прохідності (пневмопідвіска, бездоріжжя) | 18.8 ° |
Кут нахилу спереду/ззаду (сталева підвіска) | 23.8 - 23.6 ° |
Кут нахилу спереду/ззаду (пневмопідвіска, висота для руху бездоріжжям) | 25.7 - 25.3 ° |
Кут нахилу, спереду/ззаду (пневматична підвіска, пакет off-road) | 18.5 - 25.3 ° |
Блокування диференціалів | Багатодискова муфта з електронним регулюванням |
Довжина | 4 684 мм |
Ширина (без складаних дзеркал) | 2 098 мм |
Ширина | 1 926 мм |
Висота | 1 624 мм |
Коефіцієнт аеродинамічного опору (Cd) | 0,37 cW |
Колісна база | 2 807 мм |
Колія передніх коліс | 1 645 мм |
Колія задніх коліс | 1 655 мм |
Маса порожнього автомобіля (по нормам DIN) | 1 945 кг |
Маса порожнього автомобіля (по нормам EC) | 2 020 кг |
Максимальна допустима маса з навантаженням | 2 580 кг |
Максимальне навантаження | 635 кг |
Об’єм багажного відділення (зі складеними сидіннями) | 1 500 л |
Об’єм багажного відділення | 500 л |
Об’єм паливного бака | 75 л |
Гарантійний період | 3 роки без обмеження пробігу (2 роки + 1 рік САО Перейти) |
Строк гарантії на відсутність пошкоджень лакофарбового покриття | 3 роки |
Гарантія на відсутність корозії | 12 років |
Основний міжсервісний інтервал | кожні 15 тисяч км або 12 місяців, що настає швидше |
Орієнтовна вартість | від 3 284 400 гривень * |
Динамічна зовнішність Macan однозначно демонструє, що це – спортивний автомобіль. Змінений дизайн задньої частини візуально розкриває потужність цієї моделі. Нові характерні задні ліхтарі у формі смужки підкреслюють логотип Porsche – неначе чітка лінія під підписом. Нові чотирьохточкові стоп-сигнали додають функціональності та прикрашають автомобіль.
Широкі плечі над задніми колесами нагадують про 911 і служать ще однією візуальною демонстрацією стійкості нового Macan.
Профіль теж виконано у типовому стилі Porsche. В даному ракурсі ракурсі форми кузова нагадують напружені м’язи – неначе в хижака, готового до стрибка. Лінія даху йде вниз, як у купе, створюючи характерний контур спортивного автомобіля з високими аеродинамічними якостями. Наші дизайнери називають цей елемент Рorsche flyline.
Якщо ви шукаєте безліч пригод, вам, звісно, знадобиться панорамний огляд. Спортивні передні сидіння створюють відчуття, типові для Macan: хоча ви сидите високо, все одно не втрачаєте зв’язку з дорогою.
Як виробник спортивних автомобілів, ми розуміємо, що автомобіль має бути єдиним цілим із водієм. Тож ви не просто сидите в Macan, а неначе зливаєтесь з ним завдяки архітектурі цього автомобіля.
Через тривимірне розташування засобів керування салон цього автомобіля нагадує кабіну гоночного боліда. Відстань між стандартним багатофункціональним кермом та селектором коробки передач PDK (Porsche Doppelkupplung), а також між основними функціональними елементами автомобіля є надзвичайно малою завдяки нахиленій центральній консолі, типовій для спортивних моделей. Запалювання розташовано ліворуч – це ще одна особливість Porsche.
А ось цією функцією ми особливо пишаємося – новий 11-дюймовий сенсорний екран системи Porsche Communication Management (PCM). Ця новинка має роздільну здатність fullHD та гнучке налаштування стартового екрана. Нове інтуїтивно зрозуміле меню робить доступ до головних функцій ще швидшим.
Це вже не просто засіб пересування. Ми використовуємо автомобілі не лише для того, щоб доїхати з точки A до точки B. На шляху до пункту призначення на вас чекає море відкрить і вражень. Ми хочемо щосекунди відчувати, що життя б’є ключем: на дорозі та у спортивному автомобілі.
У центрі уваги завжди залишаються швидкість і потужність. Як і можна очікувати від справжнього спортивного автомобіля.
Але Porsche дарує більше, ніж просто потужність. Наприклад, активна система повного приводу Porsche Traction Management (PTM) забезпечує зчеплення, безпеку, надзвичайне рульове керування та фантастичну керованість. Вона переконливо демонструє, що інженери Porsche залишаються вірними традиціям.
А як щодо комфорту? Авжеж, його також удосталь, що відчувається в усіх функціях керування та спортивної їзди. Додаткова пневмопідвіска гарантує постійну висоту кузова на будь-якій поверхні. Система Porsche Active Suspension Management (PASM) активно й безперервно регулює жорсткість амортизаторів. Для кожного колеса. Результат? Підвищені рівні комфорту та спортивності для всіх людей в автомобілі.
Як на нас, спортивний автомобіль має тішити всі органи чуттів. Але ендорфіни – це не просто результат їзди на високій швидкості та викиду адреналіну. Завдяки опціональному оздобленню салону розкішною шкірою новий Macan викличе у вас ейфорію, як тільки ви опинитеся всередині. А нахилена центральна консоль поруч з опціональним багатофункціональним спортивним кермом GT підсилить атмосферу спортивного автомобіля.
Для ваших вух ми також приготували подарунок: опціональна спортивна вихлопна система робить типовий звук Porsche ще потужнішим. Доречі, про звукові характеристики: аудіосистеми BOSE® Surround Sound і Burmester® High-End Surround Sound пропонуються для моделей Macan як опції.
Насолоджуючись їздою, ви можете дихати вільно: тризонна автоматична кліматична система встановлюється як стандартне обладнання. Крім того, ми пропонуємо оціональний іонізатор, що додатково очищує повітря, поліпшуючи ваше самопочуття.
© 2020 Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. *Правова інформація
* Вартість автомобіля вказана для базової комплектації без урахування вартості додаткового обладнання. Вартість розрахована станом на 28.02.2021 року за курсом, розміщеним на сайті winner.ua. Наданий розрахунок є попереднім та вимагає уточнення у офіціних дилерів Porsche в Україні. Остаточна вартість автомобіля вказується у договорі купівлі-продажу на дату підписання договору про придбання автомобіля.