У 2022 році компанія Porsche AG передала 309 884 автомобілі клієнтам в усьому світі. Це на 3% більше, порівнюючи з 2021 роком. Незважаючи на низку світових криз, у 2022 фінансовому році бренд Porsche не лише зберіг стабільні показники продажів, а й продемонстрував позитивну динаміку. Сталими залишаються високий попит та регулярні замовлення преміальних спорткарів.
«Минулого року компанія зіштовхнулася із низкою випробувань: виклики щодо війни в Україні, проблеми з ланцюгом постачань та тривала криза напівпровідників, — зазначив Детлев фон Платен, член Виконавчої Ради, відповідальний за продажі та маркетинг у Porsche AG. — Я пишаюся всією командою Porsche. Незважаючи на проблеми, ми змогли втілити мрію про власний Porsche навіть для більшої кількості клієнтів, ніж раніше».
У 2022 році поставки до Європи зросли на 7 %
Клієнтам у Європі компанія Porsche AG доставила 62 685 автомобілів – це на 7 % більше, ніж у 2021 році. Зростання продажів також спостерігалося на внутрішньому ринку Німеччини. Там реалізовано на 3 % більше автомобілів, ніж у минулому році – продажі склали 29 512 Porsche. У Північній Америці постачання досягли рівня 2021 року (79 260 авто) – це високий показник, з огляду на проблеми у 2022 році з ланцюгом постачань та логістикою. Китай, попри зменшення продажів на 2 %, продовжує залишатися найбільшим ринком збуту для Porsche: клієнти отримали 93 286 авто. Незначне зниження попиту пов’язане з наслідками пандемії коронавірусу: на постачання вплинули хвилі зараження, карантини та проблеми із логістикою. Загалом, 2022 рік показав позитивні тенденції. Це – збільшення поставок авто на 13% поза ринком Німеччини як країни-виробника і на ринках Африки, Близького Сходу та Азії (крім Китаю). Ці ринки активно розвиваються – передано 45 141 автомобіль.
Найпопулярнішими залишаються моделі SUV
Світовий попит на моделі SUV у 2022 році незмінно високий: традиційно, найпопулярнішою моделлю залишається Cayenne – 95 604 проданих авто. На другому місці знаходиться Macan із результатом у 86 724 одиниць. Культовий спорткар 911 отримали на 5 % більше клієнтів — 40 410 авто. Продажі Panamera склали 34 142 одиниць, що на 13 % більше, ніж у 2021 році. Моделі 718 Boxster і 718 Cayman доставлені у кількості 18 203 спорткари.
Електричний Taycan у 2022 році залишався популярним: передано 34 801 автомобіль у всьому світі, хоча це й на 16 % менше від результату 2021 року. На постачання електромобілів вплинули проблеми із ланцюгом поставок та обмежена кількість окремих складників.
«У цілому результати продажів у 2022 році є позитивними. Porsche демонструє стійкість та надійність – це основа для подальшого розвитку», — відзначив Детлев фон Платен.
Porsche AG | січень–грудень | ||
Продажі | 2021 | 2022 | Різниця |
Світ | 301 915 | 309 884 | +3% |
Німеччина | 28 565 | 29 512 | +3% |
Північна Америка | 79 166 | 79 260 | 0% |
Китай | 95 671 | 93 286 | -2% |
Європа (без продажів у Німеччині) | 58 576 | 62 685 | +7% |
Ринки, що розвиваються: Африка, Близький Схід та Азія (крім Китаю) | 39 937 | 45 141 | +13% |
Прес-реліз має твердження та окремі слова, що відображають погляд Porsche на події у майбутньому. Ці твердження залежать від різноманітних ризиків, невизначеностей і припущень. Якщо будь-які із цих невизначеностей матеріалізується чи припущення, на яких базуються прогнози Porsche, виявляться необґрунтованими, фактичні результати можуть суттєво відрізнятися від прогнозованих Porsche. Твердження, що відображають погляд Porsche на події у майбутньому у цьому прес-релізі мають за основу обставини у день публікації, вони не будуть оновлюватися пізніше. У день публікації ці твердження є правдивими, проте у майбутньому можуть бути оцінені по-іншому.