- 911 Carrera GTS: інноваційний T-Hybrid із 3,6-літровим 6-циліндровим опозитним двигуном, електричним турбокомпресором і електродвигуном
- Вражаючий дизайн з активною аеродинамікою
- Повністю цифровий кокпіт і розширені можливості підключення
- 911 Carrera з оновленим 6-циліндровим опозитним двигуном 3.0
- У 2024 році Porsche модернізує чотири з шести модельних рядів, 911 – завершальний
Штутґарт. Porsche кардинально оновлює культовий спорткар 911. Новий 911 Carrera GTS – це перший 911 для руху дорогами загального користування, що оснащений надлегким гібридним двигуном. Нещодавно розроблена інноваційна система трансмісії з робочим об’ємом 3,6 літра забезпечує покращені ходові якості. 911 Carrera GTS Coupé прискорюється від 0 до 100 км/год за 3 секунди, максимальна швидкість – 312 км/год.
Одразу після презентації моделі, доступним для замовлення буде 911 Carrera. Авто оснащене модифікованим 3-літровим двигуном з подвійним турбонаддувом – більш потужним, ніж у його попередника. Новий 911 також вирізняється оновленим дизайном, кращою аеродинамікою, модернізованою стандартною комплектацією і розширеними можливостями підключення.
Цьогоріч компанія Porsche модернізувала чотири з шести модельних рядів: Panamera, Taycan, Macan і 911. «Портфель продукції компанії молодший, ніж будь-коли раніше і дуже привабливий, — зазначає генеральний директор Олівер Блюме. — Власники мають ще більше можливостей для кастомізації та ексклюзивних вражень».
Натхненний автоспортом: інноваційний гібридний двигун
Основою для розробки гібридної системи для нових моделей 911 Carrera GTS стали знання інженерів Porsche, отримані в автоперегонах. «Щоб створити гібридну систему, що ідеально відповідала 911, було розроблено й протестовано низку ідей і підходів. Результатом став унікальний привод, який вписується у загальну концепцію 911 і значно підвищує його продуктивність», — зазначає Франк Мозер, віце-президент модельного ряду 911 та 718.
Легка та потужна система T-Hybrid має нещодавно розроблений електричний турбокомпресор відпрацьованих газів. Інтегрований електродвигун, розташований між компресором і робочим колесом турбіни, миттєво розкручує турбокомпресор. Це негайно підвищує тиск наддуву. Електродвигун у турбокомпресорі відпрацьованих газів також виконує функцію генератора – виробляє до 11 кВт (15 к.с.) електроенергії. Ця енергія витягується з потоку відпрацьованих газів. Електричний турбокомпресор без перeпускного клапана дозволяє використовувати тільки один турбокомпресор замість двох попередніх, що забезпечує більш динамічну подачу потужності зі швидшим відгуком.
До складу трансмісії входить синхронний двигун з постійними магнітами, інтегрований у нову, більш потужну 8-ступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням (PDK). Навіть на холостих обертах вона підтримує опозитний двигун з додатковим крутним моментом до 150 Нм, забезпечуючи приріст потужності до 40 кВт. Обидва електродвигуни Porsche живляться від легкої та компактної високовольтної батареї. За розміром і вагою вона відповідає звичайній 12-вольтній стартерній батареї, але запасає до 1,9 кВт·год енергії (брутто) і працює за напруги 400 В. Для оптимізації загальної ваги встановлено легку літій-іонну батарею для бортової електромережі напругою 12 В.
Серцем T-Hybrid є нещодавно розроблений 3,6-літровий опозитний двигун. Високовольтна система дозволяє використовувати електричний привод компресора кондиціонера і, як наслідок, відмовитися від пасової передачі, що робить двигун набагато компактнішим. Це створює простір над силовим агрегатом для імпульсного перетворювача і перетворювача постійного струму. Збільшений до 97 мм діаметр циліндра і 81 мм хід поршня збільшують робочий об’єм на 0,6 літра, порівнюючи з попередником. Двигун має систему керування розподільними валами VarioCam і привод клапанів через коромисла. Він підтримує ідеальне співвідношення пального і повітря у суміші по всьому діапазону (лямбда = 1).
Навіть без електричної підтримки опозитний двигун видає 357 кВт (485 к.с.) і 570 Нм крутного моменту. Загальна потужність системи становить 398 кВт (541 к.с.) і 610 Нм. Збільшення потужності, порівнюючи з попередником, становить 45 кВт (61 к.с.). Прискорюється новий 911 Carrera GTS до 100 км/год також швидше, ніж попередник, особливо з місця. Ефективний гібридний двигун забезпечує високу динаміку руху, водночас зменшуючи викиди CO2 зі значно меншою додатковою вагою, ніж у плагін-гібридних авто. Збільшення ваги, порівнюючи з попередником, становить усього 50 кг.
911 Carrera, як і раніше, оснащений 3-літровим опозитним двигуном з подвійним турбонаддувом. Цей двигун також повністю модернізований: має проміжний охолоджувач від моделей Turbo, що розташований безпосередньо під решіткою задньої кришки, над двигуном. Турбокомпресори 911 Carrera для моделей GTS успадковані у попередника. Завдяки цим модифікаціям вдалося досягнути зниження рівня викидів СО2 і збільшення потужності до 290 кВт (394 к. с.) за максимального крутного моменту в 450 Нм. Новий 911 Carrera Coupé прискорюється від 0 до 100 км/год за 4,1 секунди (3,9 секунди з пакетом Sport Chrono). Максимальна швидкість – 294 км/год, що на 0,1 секунди та 1 км/год швидше, ніж у попередника.
Оптимізована підвіска й активна аеродинаміка
Підвіска 911 Carrera GTS також зазнала суттєвих змін. Уперше в стандартну комплектацію увійшло рульове управління задньою віссю. Це підвищує стійкість на високих швидкостях і зменшує радіус розвороту. Porsche інтегрувала систему стабілізації поперечної стійкості Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) у високовольтну систему гібридного двигуна. Це дозволяє використовувати електрогідравлічну систему керування, яка робить систему ще більш гнучкою і точною. Спортивна підвіска з системою регулювання амортизаторів (PASM) і зменшений на 10 мм дорожній просвіт забезпечують характерну для GTS керованість.
Новий 911 доступний із 7 варіантами колісних дисків на вибір: діаметром 19/20 або 20/21 дюймів. Уперше для 911 Carrera доступні колеса Exclusive Design з карбоновими лопатями, які зменшують коефіцієнт аеродинамічного опору, підвищуючи ефективність. Моделі 911 Carrera GTS оснащуються 21-дюймовими колісними дисками шириною 11,5 дюймів і шинами 315/30 ZR 21 ззаду в стандартній комплектації. Спереду встановлені шини 245/35 ZR 20 на 20-дюймових колісних дисках шириною 8,5 дюйма. Ширші задні шини покращують динаміку руху і зчеплення з дорогою нового 911 Carrera GTS.
Спортивний обтічний екстер’єр
Porsche удосконалила дизайн екстер’єру 911 за допомогою ретельно продуманих оновлень, що покращують аеродинаміку та продуктивність спорткара. Для цієї моделі доступні нові бампери. Уперше Porsche інтегрувала всі функції освітлення у стандартні матричні світлодіодні фари 911 з характерною 4-точковою графікою. Це дозволяє відмовитися від передніх фар, щоб звільнити місце для більших вентиляційних отворів у передній частині автомобіля.
Передня частина 911 Carrera GTS має 5 видимих зовні вертикально розташованих повітряних заслінок активного охолодження та ще по одній прихованій заслінці для закриття байпаса з кожного боку. Уперше в 911 вони доповнені адаптивними передніми дифузорами в днищі, які контролюються разом із заслінками охолодження. Ці елементи спрямовують потік повітря: коли потреба в потужності мінімальна, закриті заслінки оптимізують аеродинаміку і навпаки – коли потреба в потужності висока, наприклад, в умовах руху трасою, заслінки спрямовують велику кількість повітря у радіатори автомобіля. Датчики систем допомоги тепер розташовані за глянцевою поверхнею під номерним знаком.
Нові фари з матричною світлодіодною технологією HD з більш ніж 32 000 світлових точок доступні опціонально. Потужне дальнє світло дозволяє освітлювати дорогу на відстані понад 600 метрів. Доступні інноваційні додаткові функції: динамічне поворотне світло залежно від режиму руху, підсвічування смуги руху, освітлення будівельних майданчиків і вузьких місць, а також дальнє світло, що не засліплює, з точністю до пікселя.
Оновлена світлова смуга з інтегрованою дугою і логотипом «PORSCHE» візуально робить задню частину 911 більш глибокою і широкою. Оновлена задня решітка радіатора з 5 ребрами з кожного боку з’єднується із заднім склом, утворюючи графічний елемент, що плавно переходить у висувний спойлер внизу. Номерний знак розташований вище, а задній бампер має чітку структуру. Вихлопні системи, характерні для конкретної моделі, елегантно інтегровані в ефектні ребра дифузора. Для моделей 911 Carrera опціонально доступна спортивна вихлопна система. Моделі 911 Carrera GTS у стандартній комплектації оснащуються спортивною вихлопною системою, розробленою спеціально для GTS.
Опціональний аеродинамічний обвіс покращує продуктивність 911 Coupé. Він охоплює характерний передній бампер SportDesign з унікальним переднім спойлером, відповідні накладки на бічні пороги і більш легке фіксоване заднє антикрило. Ці компоненти зменшують підйомну силу і покращують зчеплення спорткара з дорогою.
Повністю цифровий кокпіт і розширені можливості підключення
У кузові купе у стандартній комплектації новий 911 двомісний. Конфігурація сидінь 2+2 доступна як опція без доплати. Кокпіт Porsche поєднує звичну ДНК дизайну 911 із сучасними технологіями: концепція керування Porsche Driver Experience зосереджена на осі водія та інтуїтивно зрозумілому й швидкому управлінні. Основні елементи керування розташовані безпосередньо на кермі або навколо нього. До них належать: стандартний перемикач режимів руху, удосконалений важіль допомоги водієві та кнопка запуску двигуна. У відсіку для зберігання на центральній консолі нового 911 є охолоджуване відділення для смартфонів з функцією індуктивного заряджання.
Уперше 911 отримав повністю цифрову панель приладів. 12,6-дюймовий вигнутий дисплей елегантно вписується у нову концепцію керування і відображення інформації. Діапазон налаштувань досить широкий: до семи видів огляду, включно з ексклюзивним дисплеєм Classic, натхненним традиційним дизайном Porsche із 5 циферблатами та центральним тахометром.
Система Porsche Communication Management (PCM), як і раніше, керується за допомогою центрального дисплея з високою роздільною здатністю з 10,9-дюймовим екраном. Можливості налаштування режимів водіння і робота систем допомоги водію покращені. Спрощений процес входу в систему PCM за допомогою Porsche ID*. 911 також має нові функції підключення – QR-код. Система Apple CarPlay®* більш глибоко інтегрована в автомобіль. Вона здатна відображати інформацію на панелі приладів і дозволяє керувати функціями авто безпосередньо в екосистемі Apple®, наприклад, за допомогою голосового помічника Siri®. Уперше також опціонально доступна потокова передача відео під час паркування. Застосунки, як-от Spotify® та Apple Music®, можна використовувати як нативні в PCM без підключення смартфона.
Доступний для замовлення
Новий 911 Carrera тепер можна замовити як Coupé або Cabriolet із заднім приводом. Для 911 Carrera GTS також доступні система повного привода і варіант кузова Targa (пропонується виключно з повним приводом). Обидва варіанти моделі в стандартній комплектації оснащені коробкою передач Porsche Doppelkupplung (PDK).
В Україні замовити авто можна в офіційних дилерських центрах. Вартість нового 911 Carrera у кузові купе – від 6 306 825 гривень **, а 911 Carrera GTS Coupé – від 8 359 290 гривень**. Поставки 911 Carrera розпочнуться наприкінці літа, а 911 Carrera GTS – наприкінці 2024 року.