Нова Panamera: цифрова, ще більш розкішна та ефективна

  • Нова підвіска Porsche Active Ride забезпечує ще більший комфорт та динаміку
  • Удосконалена концепція E-Performance – двигуни зі збільшеним запасом ходу та меншим часом заряджання
  • Новий дизайн екстер’єру підкреслює спортивний характер седана
  • Porsche Driver Experience – нова концепція керування, що забезпечує ідеальний баланс між аналоговими та цифровими елементами
  • Широкий вибір інноваційних систем допомоги водію

Porsche презентує нову Panamera. Третє покоління розкішного спортивного седана характеризується широким спектром цифрових функцій, виразним дизайном, балансом між удосконаленими динамічними показниками та покращеним комфортом під час руху. Із потужними силовими агрегатами E-Hybrid та новою високотехнологічною підвіскою, автомобіль претендує на статус найдинамічнішого седана в сегменті.

Штутґарт. Третє покоління Panamera має виразний спортивний характер та ще потужніші системи привода. Концепція авто посилена модернізованою операційною системою та великою кількістю інноваційних технологій. Нова система підвіски Porsche Active Ride поєднує значно вищий рівень комфорту зі спортивними характеристиками Porsche. Інтеграція власної цифрової екосистеми користувача в систему Porsche Communication Management (PCM) – це нові способи взаємодії власника з автомобілем. Дизайн нової Panamera технічний, динамічний і водночас елегантний – це свіжий погляд на модельний ряд. Системи допомоги водію та фундаментально оновлений, орієнтований на водія інтер’єр авто, покращують враження від водіння.

Інноваційні системи підвіски
Нова Panamera в стандартній комплектації має 2-камерну 2-клапанну пневматичну підвіску з системою амортизації Porsche Active Suspension Management (PASM). 2-клапанна технологія розділяє стадії відбою і стиснення амортизаторів і, таким чином, пропонує ще ширший діапазон між комфортом і спортивністю. Система помітно пом'якшує удари від поперечних швів і пошкоджень на дорозі, одночасно забезпечуючи більшу стабільність кузова під час динамічного руху. Керованість авто можна покращити завдяки опції підрулювання задньої вісі.

Інноваційна система активної підвіски Porsche Active Ride опціонально доступна для моделей E-Hybrid. Пропонуючи безпрецедентне поєднання комфорту та динаміки під час руху, вона перевершує інші концепції підвіски. Це можливо завдяки нещодавно розробленим активним амортизаторам із 2-клапанною технологією. Кожен амортизатор з’єднаний з електроприводним гідравлічним насосом, що генерує об’ємний потік у амортизаторі відповідно до потреби. А це – блискавичне створення сил між кузовом і колесами для протидії і компенсації вібрацій та коливання, що виникає під час взаємодії автомобіля з нерівним дорожнім покриттям. Цю технологію доповнює легка однокамерна пневматична підвіска.

Шасі постійно утримує кузов Panamera рівним, навіть при динамічному гальмуванні та прискоренні. Під час плавного руху система майже повністю «поглинає» нерівності, а під час динамічного – підвіска Porsche Active Ride рівномірно розподіляє навантаження на колеса, забезпечуючи ідеальне зчеплення з дорогою.

Якщо відповідний режим активовано, підвіска може надмірно компенсувати тенденції до хитання та крену. Це зменшить сили прискорення, що діють на пасажирів. У такому положенні нова Panamera нахиляється у поворотах за принципом мотоцикла. Автомобіль тягне передню частину вниз під час прискорення, а задню – під час гальмування. У нерухомому стані система підвіски Porsche Active Ride підіймає кузов на комфортну висоту для посадки в авто.

Повністю оновлені двигуни відповідно до концепції E-Performance
Panamera дебютує із чотирма ефективними силовими агрегатами E-Hybrid – це відповідь Porsche на високий попит щодо даного типу систем приводу. Усі варіанти E-Hybrid вирізняються підвищеною продуктивністю, запасом ходу та економічністю.

До виходу на ринок готова Panamera Turbo E-Hybrid, серцем якої є оновлений 4-літровий турбодвигун V8. У поєднанні із електродвигуном потужністю 140 кВт (190 к.с.), вихідна комбінована потужність відтепер становить 500 кВт (680 к.с.). Крутний момент досягає вражаючих 930 Нм. Porsche інтегрує електродвигун у корпус модернізованої 8-ступінчастої коробки передач PDK із подвійним зчепленням. Відмова від окремого корпусу електродвигуна дозволяє заощадити близько 5 кг. Інтеграція агрегату в масляний контур трансмісії також оптимізує тепловий баланс електроприводу і дозволяє підвищити безперервну потужність електродвигуна.

Прискорюється Panamera Turbo E-Hybrid від 0 до 100 км/год за 3,2 секунди, максимальна швидкість – 315 км/год. Ємність акумулятора становить 25,9 кВт·год, що забезпечує еквівалентний запас ходу: до 91 км у комбінованому циклі або
83-93 км у міському (згідно з WLTP). Новий вбудований зарядний пристрій змінного струму потужністю 11 кВт зменшує час заряджання до 2 год 39 хв.

Panamera та Panamera 4 також доступні. Зміна тиску наддуву, швидкості вприскування пального та моменту запалювання оптимізують роботу 2,9-літрового турбодвигуна V6. Він генерує потужність 260 кВт (353 к.с.) і має 500 Нм крутного моменту. Це на 17 кВт (23 к.с.) і 50 Нм більше, ніж у попередника. Прискорюється Panamera від 0 до 100 км/год за 5,2 секунди, маючи збільшену до 272 км/год максимальну швидкість. Повноприводна Panamera 4 відтепер прискорюється за 4,8 секунди, максимальна швидкість – 270 км/год.

Розкішний спортивний дизайн
Нова Panamera зберігає характерні лінії та пропорції модельного ряду: довжина 5052 мм, ширина 1937 мм і висота 1423 мм. Для версій Executive – довжина авто становить 5202 мм, а висота 1428 мм. Оновлений екстер’єр підкреслює виразний спортивний характер авто. Спереду додатковий повітрозабірник над номерним знаком компенсує підвищену потребу приводних систем в повітрі. Оновлена бічна лінія вікон увиразнює 4-дверний седан. Зовнішні краї заднього скла розташовані на одному рівні з контуром кузова, створюючи гармонійні лінії у задній частині авто.

Концепція керування Porsche Driver Experience вирізняється ідеальним балансом цифрових та аналогових елементів керування. Вхідні та вихідні елементи керування авто розташовані уздовж осі водія, а селектор перемикання передач –праворуч від керма. Водій має прямий доступ до перемикача режимів руху (Normal, Sport і Sport Plus), а також важелів керування допоміжними системами. Тобто водію не потрібно відводити погляд від дороги, щоб налаштувати програми водіння та допоміжні системи.

Опціональний 10,9-дюймовий пасажирський дисплей всебічно інтегрує пасажира в процес водіння. Він відображає дані про ефективність руху і забезпечує окремий доступ до елементів керування інформаційно-розважальної системи. Доступна опція потокового передавання відео під час руху. Дисплей пасажира не потрапляє у поле зору водія, щоб не відволікати його.

Більш виразна Panamera Turbo E-Hybrid
Моделі Turbo – це флагмани продуктивності Porsche. Їх доповнює нова Panamera Turbo E-Hybrid. Ззовні авто вирізняється характерним заднім бампером з пофарбованими панелями дифузора та унікальним переднім бампером у кольорі кузова. Доступні хромовані вихлопні труби кольору темної бронзи та опціональні колеса з центральним блокуванням. Вони також можуть встановлюватися на інші моделі.

Ексклюзивний колір Turbonite використовується для контрасту на ущільнювальних смугах бічних вікон. А також логотипі Turbo на задніх дверях та гербі Porsche на капоті, колесах і кермі. Усередині колір Turbonite поєднується з карбоновими елементами для створення спортивної атмосфери. Його можна знайти, наприклад, у центральному лічильнику обертів на приладовій панелі та елементах керування на центральній консолі.

Цифровий досвід та нові системи допомоги водію
Нова Panamera – невід’ємна частина цифрової екосистеми водія. Щоб увійти в систему за допомогою Porsche ID*, потрібно за допомогою смартфону відсканувати відображений у PCM QR-код. Apple CarPlay® та Android Auto дають змогу поєднати дані смартфона та автомобіля для покращення зручності використання. Інтеграція функцій автомобіля із застосунку MyPorsche у Apple CarPlay® оптимізовує роботу цифрових функцій і створює більш чіткий огляд. Функціями, як-от клімат, масаж та освітлення, можна керувати безпосередньо через Apple CarPlay® або за допомогою голосового помічника Siri®.

Panamera отримала стандартні світлодіодні матричні фари. Світлодіодна матрична HD система освітлення з високою роздільною здатністю, що має більше 32 000 пікселів на фару, доступна як опція. Вона пропонує абсолютно нові функції, наприклад, освітлення виділеної смуги. Дальність освітлення – до 600 метрів.

Значно розширений перелік систем допомоги водію. Стандартний активний асистент керування швидкістю тепер взаємодіє з системою розпізнавання дорожніх знаків. Якщо система активна, Panamera не їхатиме швидше відповідного обмеження швидкості. Porsche InnoDrive*, включно з адаптивним круїз-контролем, має функцію активного асистента утримання у смузі руху та проїзду перехресть. Авто також має асистента запобігання різкому відхиленню від курсу. Новинкою є те, що під час автоматичного паркування водієві більше не потрібно перебувати в автомобілі, хоча він усе одно несе відповідальність за маневр. Процес паркування можна контролювати зі смартфона за допомогою нової функції Remote ParkAssist*.

Доступна в Україні
В Україні нова Panamera вже доступна для замовлення. Вартість у дилерській мережі Porsche в Україні починається від 3 848 430 гривень**. Стандартна комплектація значно розширена і включає: 2-клапанну 2-камерну пневматичну підвіску, світлодіодні матричні фари, систему ParkAssist, перемикач режимів руху на кермі, охолоджуваний відсік для смартфона з функцією індуктивного заряджання та вдосконалений фільтр тонкого очищення від пилу з функцією автоматичної рециркуляції повітря з підтримкою GPS.

Передача автомобілів власникам розпочнеться у березні 2024 року. Виготовлятиметься нова Panamera на заводі Porsche в Лейпцигу. Саксонський виробничий майданчик тісно пов’язаний з Panamera: з 2009 до 2016 року там збирали перше покоління 4-дверного спортивного седана, а в 2016 році, з появою другого покоління, виробництво було перенесено до Лейпцига. Для виробництва третього покоління Panamera впродовж останніх кількох місяців були інтегровані відповідні зміни на заводі.

24.11.2023