- Попередній рекорд кола перевершено більш ніж на 9,5 секунди
- Новий 911 GT3 із механічною коробкою передач на 3,7 секунди швидший за попередника із PDK
- Потужність двигуна залишилася незмінною, однак вдосконалене шасі значно підвищило продуктивність
Штутґарт. Все більше клієнтів 911 GT3 обирають 6-ступінчасту механічну коробку передач. І все частіше вони запитують – наскільки швидким буде 911 GT3 з «механікою» на Нордшляйфе? «Хоча версія із PDK суттєво швидша, виробник вирішив подолати офіційний час кола з 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Навіть без автоматизованого, надшвидкого та точного перемикання передач PDK, а також зі звичайним диференціалом підвищеного ковзання замість електронного, новий 911 GT3 зменшив час попередника з PDK приблизно на 3,7 секунди», — зазначає Андреас Пройнінгер, директор модельного ряду GT.
Сонячного дня, з температурою повітря 12°C та температурою треку 27°C, Бергмайстер вирушив на трасу довжиною 20,832 км на 911 GT3 з пакетом Weissach та потужністю 375 кВт (510 к.с.). Як і на офіційному колі попередньої моделі, автомобіль був оснащений дозволеними до використання дорожніми шинами Michelin Pilot Sport Cup2 R (255/35 R20 спереду та 315/30 R21 ззаду).
Найшвидший час подолання кола на серійному автомобілі з механічною коробкою передач
«Коли ми вирішили встановити офіційний час кола для нового 911 GT3 з механічною коробкою передач, ми, природно, звернули увагу на те, хто очолює турнірну таблицю», — згадує Пройнінгер. Учаснику перегонів знадобилося 7:01,300 хв, щоб подолати коло на скороченій версії траси довжиною 20,6 км. Це відповідає часу приблизно 7:05,800 хв на повному колі довжиною 20,832 км. Це був час, який потрібно побити. Під нотаріальним наглядом таймер для нового 911 GT3 зупинився на позначці 6:56.249 хв, покращивши попередній рекорд більш ніж на 9,5 с.
Покращена продуктивність без змін потужності
«Новий 911 GT3 дарує ще більше впевненості на межі можливостей, ніж попередник. Я був швидшим майже на кожному повороті, — розповідає Бергмайстер, описуючи керованість спортивного автомобіля. — Ми багато чому навчилися у 911 GT3 RS, особливо щодо шасі. Автомобіль набагато стійкіший на нерівностях та бордюрах. А завдяки передавальному числу, коротшому на 8 %, помітно більше тяги від задньої осі під час розгону з тією ж потужністю двигуна. Навіть якщо з 7-ступінчастою PDK це було б на кілька секунд швидше, з 6-ступінчастою механічною коробкою передач мені точно було більше роботи на швидкому колі – і тому це було ще веселіше».