Новий Porsche 911 GT3 встановив рекорд проходження Нордшляйфе

  • Попередній рекорд кола перевершено більш ніж на 9,5 секунди
  • Новий 911 GT3 із механічною коробкою передач на 3,7 секунди швидший за попередника із PDK
  • Потужність двигуна залишилася незмінною, однак вдосконалене шасі значно підвищило продуктивність
Porsche 911 GT3 став найшвидшим серійним автомобілем із механічною коробкою передач на трасі Нюрбургринг Нордшляйфе. Йорг Бергмайстер, амбасадор Porsche, подолав попередній рекорд, встановлений конкурентом зі значно потужнішим двигуном, більш ніж на 9,5 секунди. Новий 911 GT3 із пакетом Weissach на 3,678 секунди швидший за попередню модель (992.1) із PDK. Досягнути цього вдалося завдяки ґрунтовному вдосконаленню всіх компонентів, що впливають на продуктивність.
 

Штутґарт. Все більше клієнтів 911 GT3 обирають 6-ступінчасту механічну коробку передач. І все частіше вони запитують – наскільки швидким буде 911 GT3 з «механікою» на Нордшляйфе? «Хоча версія із PDK суттєво швидша, виробник вирішив подолати офіційний час кола з 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Навіть без автоматизованого, надшвидкого та точного перемикання передач PDK, а також зі звичайним диференціалом підвищеного ковзання замість електронного, новий 911 GT3 зменшив час попередника з PDK приблизно на 3,7 секунди», — зазначає Андреас Пройнінгер, директор модельного ряду GT.

Сонячного дня, з температурою повітря 12°C та температурою треку 27°C, Бергмайстер вирушив на трасу довжиною 20,832 км на 911 GT3 з пакетом Weissach та потужністю 375 кВт (510 к.с.). Як і на офіційному колі попередньої моделі, автомобіль був оснащений дозволеними до використання дорожніми шинами Michelin Pilot Sport Cup2 R (255/35 R20 спереду та 315/30 R21 ззаду).

Найшвидший час подолання кола на серійному автомобілі з механічною коробкою передач
«Коли ми вирішили встановити офіційний час кола для нового 911 GT3 з механічною коробкою передач, ми, природно, звернули увагу на те, хто очолює турнірну таблицю», — згадує Пройнінгер. Учаснику перегонів знадобилося 7:01,300 хв, щоб подолати коло на скороченій версії траси довжиною 20,6 км. Це відповідає часу приблизно 7:05,800 хв на повному колі довжиною 20,832 км. Це був час, який потрібно побити. Під нотаріальним наглядом таймер для нового 911 GT3 зупинився на позначці 6:56.249 хв, покращивши попередній рекорд більш ніж на 9,5 с.

Покращена продуктивність без змін потужності
«Новий 911 GT3 дарує ще більше впевненості на межі можливостей, ніж попередник. Я був швидшим майже на кожному повороті, — розповідає Бергмайстер, описуючи керованість спортивного автомобіля. — Ми багато чому навчилися у 911 GT3 RS, особливо щодо шасі. Автомобіль набагато стійкіший на нерівностях та бордюрах. А завдяки передавальному числу, коротшому на 8 %, помітно більше тяги від задньої осі під час розгону з тією ж потужністю двигуна. Навіть якщо з 7-ступінчастою PDK це було б на кілька секунд швидше, з 6-ступінчастою механічною коробкою передач мені точно було більше роботи на швидкому колі – і тому це було ще веселіше».

30.04.2025