- Інтенсивні випробування нового Taycan: подолано 3,6 млн км – це понад 90 разів навколо земної кулі
- Спорткар тестують в екстремальних кліматичних умовах: від -41 до +53 °C
- Випробування проходять у 17 країнах
Штутґарт. Після комп’ютерних симуляцій на перших етапах і ретельної перевірки на випробувальних стендах, Taycan долає фінальні етапи реальних випробувань на трасах і дорогах загального користування. «Швидше, вище, далі – новий Taycan покращений практично в усіх дисциплінах, порівняно з попередником», — вважає віце-президент модельного ряду Кевін Гік. Він каже, що Taycan отримав виснажливу програму тестування, як і кожна нова модель. Автомобіль у всіх трьох варіантах кузова має дійсно масштабні зміни: спортивний седан Taycan, універсальний Taycan Cross Turismo із позашляховим пакетом, і спортивний, але практичний Taycan Sport Turismo.
Подолано 3,6 млн тестових кілометрів, з яких 300 000 км пройдені в холодних умовах і 200 000 км – в жарких країнах. У Фінляндії, приблизно в 350 км на північ від Полярного кола, електричний спортивний автомобіль продемонстрував свою виняткову динаміку водіння на снігу та льоду. Taycan вразив часом заряджання за низьких температур – майже вдвічі швидше. На морозі авто впоралося навіть із найскладнішими умовами на замерзлих озерах і глибокому снігу. На іншому кінці температурної шкали, у Долині Смерті, де проводилися випробування на витривалість, результати були не гіршими. Система заряджання батареї та надійність системи термоконтролю за екстремальних температур перевірені командою розробників Porsche.
«Електромобілі Porsche повинні проходити таку ж сувору програму випробувань, як і спорткари з двигуном внутрішнього згоряння. Поряд із винятковою продуктивністю, ключовою вимогою є безкомпромісна повсякденна придатність за будь-яких кліматичних умов», — сказав Флоріан Шталь, керівник відділу випробувань Taycan. На ринку новий Taycan з’явиться за кілька місяців, подолавши всесвітні випробування у 17 країнах при температурі від -41 до +53 °C.