Новий Taycan успішно долає суворі випробування на витривалість

  • Інтенсивні випробування нового Taycan: подолано 3,6 млн км – це понад 90 разів навколо земної кулі
  • Спорткар тестують в екстремальних кліматичних умовах: від -41 до +53 °C
  • Випробування проходять у 17 країнах
Новий Taycan потрапить на ринки вже навесні 2024 року – наразі електричний спорткар проходить фінальні інтенсивні випробування. Спортивний седан, версії Cross Turismo та Sport Turismo нового покоління подолали 3,6 млн тестових кілометрів на полігонах, гоночних треках і дорогах загального користування по всьому світу. Автомобіль випробовували у найекстремальніших умовах: при температурі від +53 °C у Каліфорнійській Долині Смерті до -41 °C на північ від Фінського полярного кола.

Штутґарт. Після комп’ютерних симуляцій на перших етапах і ретельної перевірки на випробувальних стендах, Taycan долає фінальні етапи реальних випробувань на трасах і дорогах загального користування. «Швидше, вище, далі – новий Taycan покращений практично в усіх дисциплінах, порівняно з попередником», — вважає віце-президент модельного ряду Кевін Гік. Він каже, що Taycan отримав виснажливу програму тестування, як і кожна нова модель. Автомобіль у всіх трьох варіантах кузова має дійсно масштабні зміни: спортивний седан Taycan, універсальний Taycan Cross Turismo із позашляховим пакетом, і спортивний, але практичний Taycan Sport Turismo.

Подолано 3,6 млн тестових кілометрів, з яких 300 000 км пройдені в холодних умовах і 200 000 км – в жарких країнах. У Фінляндії, приблизно в 350 км на північ від Полярного кола, електричний спортивний автомобіль продемонстрував свою виняткову динаміку водіння на снігу та льоду. Taycan вразив часом заряджання за низьких температур – майже вдвічі швидше. На морозі авто впоралося навіть із найскладнішими умовами на замерзлих озерах і глибокому снігу. На іншому кінці температурної шкали, у Долині Смерті, де проводилися випробування на витривалість, результати були не гіршими. Система заряджання батареї та надійність системи термоконтролю за екстремальних температур перевірені командою розробників Porsche.

«Електромобілі Porsche повинні проходити таку ж сувору програму випробувань, як і спорткари з двигуном внутрішнього згоряння. Поряд із винятковою продуктивністю, ключовою вимогою є безкомпромісна повсякденна придатність за будь-яких кліматичних умов», — сказав Флоріан Шталь, керівник відділу випробувань Taycan. На ринку новий Taycan з’явиться за кілька місяців, подолавши всесвітні випробування у 17 країнах при температурі від -41 до +53 °C.

29.01.2024