Команда Porsche Esports виступила на віртуальних перегонах «24 години Ле-Мана» на двох цифрових 911 RSR та посіла друге місце у категорії GTE. Юніори Porsche, німці Лаурін Хайнріх і Мартін Крёнке, Мітчелл де Йонг зі США та Мак Баккум з Нідерландів були лише за 34 секунди від перемоги у цих класичних перегонах. Третє місце посів 911 RSR від команди Proton Competition, за кермом якого серед інших знаходився австралійський гонщик Метт Кемпбелл, який працює в Porsche.
Це другі віртуальні перегони французьких класичних перегонів на витривалість після 2020 року. Команда Porsche Esports Team взяла участь у гонці на платформі симулятора rFactor 2 як діючі чемпіони. Цього року досвідчені професійні водії з реальних автоперегонів знову розділили керування 510-сильними Porsche з успішними кібергонщиками. На старт вийшли 10 автомобілів 911 RSR, а в цілому у турнірі взяли участь 50 болідів, разом із прототипами LMP2.
Porsche вів прямий репортаж з гоночного центру, створеного спеціально для цього у німецькому Гронау — 6 з 8 гонщиків із заводської команди змінювали один одного за кермом симуляторів. Трансляція перегонів відбулася на каналах Porsche Twitch і YouTube, а перебіг події — у Твіттері @PorscheRaces.
За словами відповідального за кіберспорт у Porsche Motorsport Марко Уйхазі, паралельно з реальним автоспортом, кіберспорт стає дедалі важливішими для Porsche. За допомогою цієї платформи можливо розпалити пристрасть до бренду серед нової цільової аудиторії. Тому в 2019 році засновано суперкубок Porsche Tag Heuer Esports, де кращі кібергонщики світу змагаються між собою. 4-й сезон Кубку розпочнеться на початку лютого.
«Поєднання професіоналів та кібергонщиків довело свою доцільність на дебюті у віртуальних перегонах «24 години Ле-Мана» 2020 року, що підкреслила наша перемога у класі GTE. Як і в реальних перегонах, віртуальна гоночна сцена також покладається на бездоганну командну роботу і вимагає ретельної уваги до деталей. Враховуючи жорстку конкуренцію, ці фактори можуть стати ключем до успіху. «Цього року відбудлась неймовірна 24-годинна гонка. Захоплююча від першої до останньої секунди. Водії показали блискучі результати, хоча і не пощастило з автомобілем № 92, коли його вдарили – цей 911 RSR міг би запропонувати цікаву стратегічну альтернативу. Трохи розчарувало, що були такі близькі до перемоги, та загалом ми задоволені. Після інтенсивної підготовки у 10 000 тренувань, команда продемонструвала приголомшливий бойовий дух. Вітаємо M8 GTE від BMW-Team Redline. Вони провели бездоганні перегони та перемогли». — додає Марко Уйхазі.
Porsche взяв участь у змаганнях на витривалість з потужним складом пілотів на двох своїх 911 RSR. Цифровий спорткар № 91 розділили новий юніор Porsche Лаурін Хайнріх (Німеччина) і Мітчелл де Йонг із США з професіоналами симуляторних перегонів Мартіном Кренке (Німеччина) і Маком Баккумом (Нідерланди).
№ 91 був одним із фаворитів для перемоги в класі аж до кінця перегонів на 367 кіл на 13,626-кілометровій трасі Circuit des 24 Heures. 911 RSR зміг компенсувати невеликий недолік його коротких 14 кіл між зупинками на заправці в порівнянні з M8 GTE BMW-Team Redline зі швидшим часом кола. Через 6,5 години занадто швидкий виїзд на піт-лейн призвів до зупинки та санкції, що коштувало Porsche 47 секунд – дефіцит, який автомобіль не зміг заповнити протягом решти 18 годин, незважаючи на бездоганну продуктивність.
Переможці першого етапу GTE захищали свій титул на автомобілі № 92: Айханкан Гювен (Туреччина), Томмі Остгаард (Норвегія) і Джошуа Роджерс (Австралія). Роджерс виборов суперкубок Porsche Tag Heuer Esports Supercup у 2019 і 2021 роках. В останні два роки Гювен був попередником Лауріна Хайнріха як юніор Porsche у суперкубку Porsche Mobil 1. Під час перегонів, незадовго до світанку, Остгаарда наздогнав у повороті автомобіль LMP2. Після сильного наїзду на бар’єри, пошкоджене авто потребувало додаткового сервісу.
За інші 911 RSR виступили команди з реальних треків для перегонів як клієнти Porsche. Proton Competition виставив 2 автомобілі зі стартовими номерами чемпіонату світу з перегонів на витривалість FIA WEC. Автомобілем № 77 керував заводський пілот Porsche Метт Кемпбелл (Австралія), голландські пілоти Лоек Хартог і Кевін ван Дурен, а також Джеремі Бутелуп з Франції. Ділан Перейра (Люксембург), Сіндре Фурусет (Норвегія), Чарлі Коллінз (Велика Британія) і Дейн Уоррен (Австралія) по черзі сиділи за кермом авто № 88, яким керує Coanda Esports.
Команда Proton Competition посіла третє місце у автомобілі № 77, хоча на початку перегонів авто отримало штраф за різкий старт і втратило позиції. Після дуелі з Ferrari № 51, за дві години до кінця, команда перемістилася на третє місце, там і залишившись. Автомобіль № 88, який програв 4 кола після порушення правил, все одно фінішував дванадцятим у категорії GTE.
Команда Project 1 x BPM виставила два 911 RSR під керуванням Джиммі Бродбента (Велика Британія), Брема Білена (Нідерланди) та німців Рене Баттлера і Тіма Нойендорфа. Долучилися і їхній співвітчизник Ніколас Хіллебранд, Збігнєв Сіара з Польщі, Пейо Пеєв з Болгарії та італієць Ріккардо Пера. GR Wolves Racing відправив дві делегації.
Більше інформації, відео та фотоматеріали шукайте на ресурсі Porsche Newsroom. Канал у Twitter @PorscheRaces публікує оновлення з Porsche Motorsport на постійній основі: найсвіжіша інформація та фотографії з гоночних трас по всьому світу.