Третє покоління вишуканого Cayenne отримало радикальні оновлення: трансмісія, шасі, дизайн і обладнання позашляховика істотно модифіковані. Porsche розширює не лише дорожні та позашляхові можливості авто, а й прагне забезпечити максимальний комфорт під час щоденних подорожей.
Серед головних оновлень Cayenne:
- Porsche Driver Experience – нова концепція цифрового дисплея та панелі керування
- радикально змінений виразний екстер’єр авто
- інноваційні матричні світлодіодні HD фари
- оптимізоване шасі з новою 2-клапанною підвіскою
- ще потужніші двигуни
«Це одне з наймасштабніших оновлень авто в історії Porsche», — каже Міхаель Шецле, віце-президент модельного ряду Cayenne. Інноваційні матричні світлодіодні HD фари освітлюють шлях попереду за будь-яких умов руху. Система клімат-контролю очищує повітря у салоні, фільтруючи забруднюючі речовини. Новинка від Porsche – інформаційно-розважальний дисплей для пасажирів переднього сидіння – із ним зручно переглядати відео у дорозі. Переосмислений дизайн нового позашляховика та ще потужніші двигуни підкреслюють амбітну мету Porsche: Cayenne залишається найбільш спортивним автомобілем у сегменті SUV.
Нова концепція цифрового дисплея Porsche Driver Experience: діджиталізований та орієнтований на водія
Новий Cayenne дебютує із інноваційною концепцією дисплея та панелі керування. Porsche Driver Experience, вперше презентований у електричному спорткарі Taycan, орієнтований на водія та оптимізацію його дій. Найбільш потрібні функції відтепер згруповані навколо керма або поруч із ним. Наприклад, важіль зліва за кермом отримав додаткові функції керування системами допомоги водію, а селектор автоматичної коробки передач знаходиться на панелі приладів. Це звільняє простір на центральній консолі для великої панелі керування системою клімат-контролю, що виконана у вишуканому дизайні. Оптимальну експлуатацію та елегантний вигляд забезпечують великі ергономічні елементи керування, що поєднанні з механічними перемикачами системи клімат-контролю та тактильно приємним регулятором гучності. Основна відмінність Porsche Driver Experience – це баланс цифрових та аналогових елементів.
Оновлений кокпіт Cayenne вперше отримав повністю цифровий окремий 12,6-дюймовий дисплей. Він органічно інтегрований у панель приладів та має змінні параметри налаштування. Опціонально доступний оптимізований проекційний дисплей. Стандартний 12,3-дюймовий центральний дисплей є центром керування Porsche Communication Management (PCM) – він гармонійно інтегрований у нову панель приладів для швидкого доступу до більшості функцій авто. Вбудовані програми, наприклад Spotify і Apple Music*, забезпечують нові способи взаємодії із Cayenne. Новинкою є опціональний сенсорний 10,9-дюймовий дисплей для пасажира на передньому сидінні. Він відображає дані про ефективність руху і забезпечує окремий доступ до елементів керування інформаційно-розважальної системи. Залежно від ринку, новий дисплей має опцію потокового передавання відео під час подорожі. Він покритий спеціальною плівкою, щоб не відволікати водія.
Вишуканий екстер'єр та інноваційні технології освітлення
Експресивний екстер'єр Cayenne – це переосмислена передня частина авто, що ідеально доповнена більш вигнутими крилами, новим капотом і технічно вражаючими фарами. Все це робить автомобіль візульно ширшим. Задня частина позашляховика вирізняється тривимірним дизайном задніх ліхтарів, гладкою поверхнею під ними і новою нижньою панеллю задньої частини кузова з вбудованим тримачем номерного знака.
Палітра кольорів авто збагачена 3 новими відтінками. Для Cayenne Coupe доступні спортивні виготовлені з легких матеріалів пакети – вони можуть зменшити вагу до 33 кг. Розширений вибір серед 20-, 21- і 22-дюймових колісних дисків дозволить персоналізувати новий Cayenne за смаком власника.
Матричні світлодіодні фари відтепер стандартні для нового позашляховика, тоді як матричні світлодіодні HD фари доступні опціонально. Кожна головна фара має 2 модуля високої чіткості та понад 32 000 пікселів. Це дозволяє виявити інших учасників дорожного руху та, щоб запобігти їх засліпленню, скорегувати дальне світло з точністю до пікселів. Яскравість модулів залежно від ситуації на дорозі має більше 1 000 можливостей налаштувань для створення індивідуального режиму освітлення. А це – безпека та комфорт у будь-яких ситуаціях на дорозі.
Porsche у новому Cayenne презентує систему якості повітря. У стандартній комплектації, у разі виявлення тунелів попереду, за допомогою прогнозних навігаційних даних система автоматично активує рециркуляцію повітря. Опціонально датчик визначає рівень дрібних частинок пилу в повітрі та за потреби декілька разів пропускає їх через фільтр тонкого пилу. Іонізатор видаляє з повітря мікроби і забруднюючі речовини – це особливо корисно для алергіків.
Власники можуть використовувати широкий спектр нових та оптимізованих систем допомоги водію: активний обмежувач швидкості, асистент утримання в полосі та асистент проходження поворотів. Porsche також вдосконалив систему Porsche InnoDrive як частину адаптивного круїз-контролю. Увесь функціонал підтримає водія у небезпечних ситуаціях, заторах та під час руху автомагістралями.
Комфорт та продуктивність
Одразу із заводу Cayenne укомплектовано сталевою підвіскою із системою амортизації Porsche Active Suspension Management (PASM). Нові амортизатори мають 2-клапанну технологію керування, а це – окремі ступені відбою та компресії, що забезпечують оптимізовані характеристики у будь-яких ситуаціях. Значно покращені комфорт руху на низьких швидкостях, керованість при динамічному проходженні поворотів, кренів та підскоків авто на нерівних поверхнях. Збагачені враження від водіння можна отримати за допомогою нової адаптивної пневматичної підвіски з 2-камерною 2-клапанною технологією. Порівняно зі стандартною підвіскою і попередньою моделлю, м’які характеристики підвіски нового Cayenne допомагають стабілізувати автомобіль, спрощують керування під час руху дорогою та бездоріжжям. Нова адаптивна пневмопідвіска покращує характеристики та точність водіння, нівелює коливання кузова у динамічних ситуаціях на дорозі. Підвіска також дозволяє чіткіше відчувати режими водіння – Normal, Sport і Sport Plus.
Потужний гібрид із запасом ходу до 90 км на електротязі
Позашляховик дебютує із трьома потужними та ефективними силовими агрегатами на вибір. Cayenne S доступний із вдосконаленим бітурбованим 4-літровим двигуном V8. Розроблений Porsche із потужністю 474 к.с. та крутним моментом 600 Нм, він замінює попередній двигун V6. Силовий агрегат V8 має на 34 к.с. і 50 Нм більше, ніж у попередника. Він прискрює Cayenne S та Cayenne S Coupe від 0 до 100 км/год лише за 4,7 секунди. Максимальна швидкість – 273 км/год. Оптимізований 3-літровий двигун V6 із турбонаддувом генерує 353 к.с. і 500 Нм, що на 13 к.с. і 50 Нм більше, ніж раніше.
6-циліндровий двигун – основа силової установки Cayenne E-Hybrid. У поєднанні з новим електродвигуном, потужність якого збільшена до 176 к.с., вихідна комбінована потужність відтепер становить 470 к.с. Із високовольтною батареєю зі збільшеною ємністю з 17,9 кВт⋅год до 25,9 кВт⋅год (залежно від рівня оснащення) Cayenne E-Hybrid має запас ходу на електротязі до 90 км (за WLTP). Новий вбудований зарядний пристрій у 11 кВт, попри збільшену ємність акумулятора, зменшує час заряджання до менш ніж 2.5 год. Оптимізовані режими водіння під час поїздки підвищують ефективність Cayenne E-Hybrid.
Топовою версією Cayenne на більшості ринків Porsche, окрім ЄС, залишається Turbo GT. Він доступний виключно у кузові купе, має всі оновлення та інновації цього модельного ряду. Потужність 4-літрового бітурбованого двигуна V8 для Cayenne Turbo GT – 659 к.с., а це на 19 к.с. більше, ніж раніше. Від 0 до до 100 км/год Cayenne Turbo GT прискорюється за 3,3 секунди, максимальна швидкість – 305 км/год.
Доступний в Україні
Стандартна комплектація нового Cayenne має розширене оснащення. Це матричні світлодіодні фари, адаптивна пневматична підвіска з системою амортизації PASM, 20-дюймові колісні диски, передні та задні паркувальні датчики, зокрема камера заднього виду, та зона для зберігання смартфона з функцією індукційної зарядки потужністю до 15 Вт.
Новий Cayenne доступний для замовлення вже зараз. Перші автомобілі очікуються в Україні у липні 2023 року. Вартість у дилерській мережі Porsche в Україні починається від 3 510 450 гривень із ПДВ. **
* Доступність окремих сервісів залежить від ринку та вимагає уточнення у офіційних дилерів Porsche в Україні.
** Вартість автомобіля розрахована станом на 17.04.2023 року за курсом, розміщеним на сайті winner.ua. Наданий розрахунок є попереднім та вимагає уточнення у офіційних дилерів Porsche в Україні. Остаточна вартість автомобіля вказується у договорі купівлі-продажу на дату його укладання.