Porsche представляє новий 911 GT3 RS – спорткар, що вражає ефективністю. Маючи 525 кінських сил та допущений до використання на дорогах загального користування, він втілює визначні досягнення та технології автоспорту. Окрім високообертового атмосферного двигуна з гоночною ДНК та вивереної легкої конструкції, це - системи охолодження та аеродинаміки, які безпосередньо пов’язують новий 911 GT3 RS із його побратимом із автоспорту, 911 GT3 R.
Центральний радіатор – основа потужної аеродинаміки
Новий 911 GT3 RS – найефективніший з усіх спорткарів Porsche. Базою для суттєвого покращення аеродинаміки стала концепція центрального радіатора, яку вперше реалізували у 911 RSR на перегонах Ле-Ман, а згодом у 911 GT3 R. Від попередніх моделей спорткарів із компонуванням трьох радіаторів, новий 911 GT3 RS вирізняється великим центральним радіатором, розміщеним під кутом у носовій частині автомобіля. В інших моделях 911 там розташовується багажне відділення. Це дозволило інтегрувати активні аеродинамічні елементи у звільнений з обох боків простір. Регульовані елементи переднього та двосекційного заднього крил у поєднанні з низкою інших аеродинамічних заходів забезпечують 409 кг притискної сили спорткара на швидкості 200 км/год. Новий 911 GT3 RS створює вдвічі більше притискної сили, ніж його попередник 2-ої генерації у кузові 991, і втричі більше, ніж 911 GT3. За швидкості 285 км/год загальна притискна сила становить 860 кг.
рійному автомобілі Porsche. Вона дозволяє встановити крила горизонтально одним натисканням кнопки в певному робочому діапазоні для зменшення опору повітря та досягнення більш високих швидкостей на прямих ділянках траси. Функція аеродинамічних гальм активується під час екстреного гальмування на високих швидкостях: елементи передніх та задніх крил налаштовуються на максимум, що створює аеродинамічний ефект уповільнення що суттєво підтримує колісні гальма.
Екстер’єр нового 911 GT3 RS вирізняється великою кількістю функціональних аеродинамічних елементів. Найбільш характерним елементом спортивного автомобіля GT є суттєво збільшене заднє антікрило з кріпленням у вигляді лебединої шиї. Воно складається із двох елементів: нерухомого основного крила та верхнього елемента крила гідравлічним приводом. Вперше на серійному автомобілі Porsche верхній край заднього крила вищий за дах авто. Крім того, передня частина 911 GT3 RS не має переднього спойлера, замість нього встановлено спліттер який розділяє потік повітря на верх та до низу. Бічні направляючи накладки чітко спрямовують повітря назовні. Вентиляція передніх колісних арок здійснюється через жалюзі в передніх крилах. Вхідні отвори, розміщені за передніми колесами, запозичені у культового 911 GT1, переможця перегонів Ле-Ман, зменшують динамічний тиск у колісних арках. Бічні направляючі накладки, розташовані за повітрязабірником, спрямовують потік повітря вздовж автомобіля. Повітря із розташованого по центру радіатора витікає через великі отвори в кришці переднього багажнику. Ребра на даху спрямовують повітря назовні, забезпечуючи нижчу температуру повітря всмоктування у задній частині. У новому 911 GT3 RS отвори в задній бічній панелі використовуються виключно для покращення аеродинаміки, це повітря не використовується для технологічних потреб. Задня колісна арка також має впускний отвір і бічну направляючу накладку для оптимізації потоку повітря. Задній дифузор добре знайомий по 911 GT3 з невеличкими адаптаціями.
Підвіска з можливостю переналаштування із кокпіту
У новому Porsche навіть підвіска сприяє покращенню аеродинаміки. Компоненти дворичажної передньої підвіски мають краплеподібні профілі, оскільки колісні арки нового 911 GT3 RS піддаються потужним повітряним потокам. Ці аеродинамічно оптимізовані важелі збільшують притискну силу на передню вісь на 40 кг при максимальній швидкості. Важелі такого типу раніше використовувались лише в професійному автоспорті. Важелі дворичажної передньої підвіски довші ніж у 911 GT3, адже колія нового 911 GT3 RS на 29 мм ширша.
Для збереження балансу притискної сили між передньою та задньою віссю під час гальмування на високих швидкостях, був суттєво зменшений нирок на передню вісь. У новому 911 GT3 RS передній кульовий шарнір нижнього продольного важеля передній підвіски встановлено нижче. Багатоважільна задня вісь отримала пружини з зміненими характеристиками. Системи допомоги водієві та рульове керування задньою віссю отримали більш спортивні налаштування.
Новий 911 GT3 RS має три режими руху: стандартний Normal, Sport та Track. У режимі Track всі налаштування можуть робитись індивідуально: окрім основних, регулювання відбою та стиснення амортизаторів передньої і задньої осей можна здійснювати окремо та в декількох рівнях, а керувати блокуванням заднього диференціалу можливо за допомогою поворотного елементу на кермі. Ці налаштування завдяки запозиченій у автоспорті концепції є інтуїтивно зрозумілими: чотири окремі поворотні елементи керування та кнопка системи зменшення опору повітря(DRS) розташовані на кермі, і вони за допомогою графіки чітко відображаються на панелі приладів під час регулювання. Спорткар 911 GT3 RS також має трековий екран, як і 911 GT3. Одним натисканням на кнопку цифрові прилади на 7-дюймових бічних дисплеях перемикаються на скорочений режим і вказують лише необхідну інформацію. Індикатори перемикання передач ліворуч і праворуч від центрального тахометра запозичені із GT3.
Високообертовий 4-літровий 6-циліндровий опозитний двигун
Опозитний 4-літровий двигун, знайомий за автомобілем 911 GT3, додатково оптимізований: завдяки новим розподільним валам зі зміненими профілями кулачків збільшено потужність до 525 к.с. Система впуску з одним дроселем і жорсткий привід клапанів походять від автоспорту. 7-ступінчаста коробка передач Porsche Doppelkupplung (PDK) має коротше загальне передавальне число, ніж 911 GT3. Повітрозабірники на днищі авто гарантують, що трансмісія може витримувати навіть екстремальні навантаження під час регулярного використанні на треку. Новий 911 GT3 RS прискорюється від 0 до 100 км/год лише за 3,2 секунди і розвиває максимальну швидкість 296 км/год на сьомій передачі. На передній осі встановлені алюмінієві моноблочні гальма із шістьма поршнями і гальмівними дисками діаметром 408 мм. Порівняно з 911 GT3, діаметри поршнів збільшено з 30 до 32 мм, а товщина дисків збільшена з 34 до 36 мм. Задня вісь оснащена 380-мм гальмівними дисками та 4-поршневими гальмами з фіксованим супортом. Опціонально доступні керамічні композитні гальма Porsche (PCCB) мають 410-мм диски на передній осі та 390-мм диски на задній осі. Новий 911 GT3 RS стандартно оснащується кованими легкосплавними дисками з центральним замком. Спортивні шини розміром 275/35 R 20 спереду та 335/30 R21 ззаду забезпечують високий рівень механічного зчеплення не лише на трасі, а й під час щоденного дорожнього руху.
Легка конструкція автомобіля
Як у всіх моделях RS, легка конструкція є визначальним елементом нового дизайну 911 GT3 RS. Автомобіль важить лише 1450 кг — завдяки використанню армованого карбоновим волокном пластику (CFRP) на дверях, передніх крилах, даху і передній кришці. Такий пластик також використовується в інтер’єрі, наприклад, у стандартних сидіннях.
Автомобіль доступний із пакетами Clubsport та Weissach
Інтер’єр нового спорткару GT виконано у фірмовому стилі RS: чорна шкіра, покриття Racetex і оздобленя карбоном підкреслюють спортивний характер автомобіля. Пакет Clubsport для 911 GT3 RS доступний без додаткових оплат — це сталевий каркас безпеки, ручний вогнегасник і 6-точкові ремені безпеки для водія.
Опціональний пакет Weissach доступний за додаткову плату і передбачає, що передня кришка, дах, деталі заднього крила та оздоблення дзеркал будуть виконані з карбонового волокна. Покращенню динаміки водіння сприятимуть виготовлені з армованого карбоновим волокном пластику (CFRP) передні та задні стабілізатори поперечної стійкості, задні з’єднувальні тяги та підсилююча панель на задній осі. Каркас безпеки вперше виготовлено ??з CFRP, він на 6 кг легший, ніж сталевий. Ще одна особливість пакету Weissach — підрульові пелюстки перемикання передач PDK на базі магнітної технології, що бере початок з автоперегонів. Це робить перемикання передач більш динамічним завдяки тактильно відчутному моменту вмикання та клацанню. Із пакетом Weissach опціонально можна замовити ковані магнієві диски, легші на 8 кг.
Вартість новий 911 GT3 RS починається від 9 690 600 гривень.*
Ексклюзивний хронограф від Porsche Design
В автоспорті максимальна точність має першочергове значення. Натхненна цим правилом швейцарська годинникова мануфактура Porsche створила унікальний хронограф 911 GT3 RS, доступний виключно для власників автомобіля. В основі хронографу — оброблений склом циферблат та заводна головка із натурального або чорного титану. Усередині годинника знаходиться механічний калібр хронографа Porsche Design WERK 01.200, що отримав сертифікат COSC за високу точність. Його функція зворотного ходу дозволяє користувачеві запускати, зупиняти та скидати секундну стрілку одним натисканням. Кнопки годинника мають лазерне гравіювання «Start/Stop» та «Next Lap», а також низку інновацій від GT3 RS, зокрема шкалу пульсометра на безелі.
NEDC: витрата пального 911 GT3 RS у змішаному циклі 12.7 л/100 км; викиди CO2 289 г/км
WLTP: витрата пального 911 GT3 RS у змішаному циклі 13.4 л/100 км; викиди CO2 305 г/км
* Вартість автомобіля розрахована станом на 18.08.2022 року за курсом, розміщеним на сайті winner.ua. Наданий розрахунок є попереднім та вимагає уточнення у офіційних дилерів Porsche в Україні. Остаточна вартість автомобіля вказується у договорі купівлі-продажу на дату його укладання.
Значення споживання та викидів CO2 визначені відповідно до нової всесвітньої Гармонізованої процедури випробувань легких транспортних засобів (WLTP). Виведені з цього значення NEDC продовжують визначати. Ці значення не можна порівнювати зі значеннями, отриманими згідно з процедурою вимірювання NEDC, що застосовувалася до цього часу.