Porsche презентує найпотужніший Cayenne в історії бренду

  • Версія Turbo E-Hybrid доповнює модельний ряд третього покоління Cayenne
  • Електродвигун у поєднанні із двигуном V8 мають комбіновану потужність 544 кВт (739 к.с.) та максимальний крутний момент – 950 Нм
  • Нова гібридна технологія видає більший запас ходу на електротязі та скорочений час заряджання

Porsche доповнює модельний ряд SUV найпотужнішим в історії бренду позашляховиком Cayenne Turbo E-Hybrid. Ця топова версія Cayenne із новим двигуном потужністю 544 кВт (739 к.с.) вирізняється винятковими ходов характеристиками, що поєднані із високою ефективністю при щоденній експлуатації.

Штутгарт. Новий Cayenne успішно дебютував на ринку на початку 2023 року. Наразі Porsche розширює модельний ряд третього покоління позашляховика, презентуючи нову топову модель. Як і раніше, найпотужніший Cayenne – плагін-гібрид. Porsche модернізує технологію спадкоємця Cayenne Turbo S E-Hybrid, що сприяє значному збільшенню не лише запасу ходу на електротязі, а й продуктивності. Комфорт автомобіля та динаміка водіння покращені. Електродвигун потужністю 130 кВт (176 к.с.) доповнює удосконалений 4-літровий бітурбований двигун V8 потужністю 441 кВт (599 к.с.). Вихідна комбінована потужність обох силових агрегатів відтепер становить 544 кВт (739 к.с.), максимальний крутний момент – 950 Нм. Новий Cayenne Turbo EHybrid прискорюється від 0 до 100 км/год за 3.7 секунди, максимальна швидкість становить 295 км/год. Із такими показниками позашляховик справедливо вважається найпотужнішим у сегменті.

Cayenne Turbo E-Hybrid, на відміну від попередника, має значно більший запас ходу на електротязі та потребує менше часу для заряджання. Зі збільшеною до 25,9 кВт·год ємністю високовольтної батареї, що встановлена під підлогою багажного відділення, запас ходу на електротязі під час руху містом до 82 км (EAER). Новий вбудований зарядний пристрій на 11 кВт скорочує час заряджання від домашнього настінного зарядного пристрою або публічної зарядної станції до 2.5 год, попри збільшення ємності батареї.

Стандартна пневматична підвіска з 2-камерною 2-клапанною технологією Новий Cayenne Turbo E-Hybrid стандартно оснащений адаптивною пневматичною підвіскою з новою 2-камерною 2-клапанною технологією. А це – окремі ступені відбою та компресії. Із ще ширшим спектром налаштувань підвіски у режимах водіння Comfort та Sport Plus, технологія сприяє ще більшому комфорту і безпеці власника під час руху. Підвіска поєднує: впевнену керованість при динамічному проходженні поворотів, комфорт руху на низьких швидкостях із максимальним подавленням кренів та клювання. Системи підвищення динаміки руху та стійкості Porsche Torque Plus (PTV Plus) є стандартними для Cayenne Turbo E-Hybrid. Система активної стабілізації кренів Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) і керування задньою віссю доступні опціонально.

Дизайн Cayenne Turbo E-Hybrid свідчить про його місце на вершині модельного ряду. Обидві версії кузова – класичний SUV або купе – впізнавані за виразною передньою частиною, характерною для моделей Turbo. А це – збільшені повітрозабірники системи охолодження, що увиразнені блискучими чорними лопатями. Накладки колісних арок і задній бампер виконані у кольорі екстер’єру авто та підкреслюють, що автомобіль орієнтований на продуктивність. Моделі Turbo E-Hybrid вирізняють також подвійні вихлопні труби із матової нержавіючої сталі та червоні гальмівні супорти.

Інтер'єр авто виділяється алюмінієвими вставками на панелі приладів та дверях. Стеля виконана екологічним матеріалом Race-Tex. У базовій комплектації авто має спортивне кермо GT із підігрівом та шкіряні спортивні сидіння, що регулюються за 18 напрямками. Як альтернатива, доступні комфортні шкіряні сидіння із регулюванням за 14 напрямками.

Новий Cayenne Turbo E-Hybrid має усі оновлення, що представлені у новому поколінні. А це – новий кокпіт із повністю цифровою панеллю приладів, що отримала переосмислений дизайн та змінні параметри дисплея, а також модернізована центральна консоль і додатковий дисплей для пасажирів. Інноваційні світлодіодні фари HD-Matrix із високою роздільною здатністю включені до базової комплектації нових моделей Turbo E-Hybrid та забезпечують ще більший комфорт і безпечний рух у темряві.

Ще більше продуктивності: Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé із пакетом GT Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé із пакетом GT має виразний спортивний характер. Гібридна версія перейняла характеристики від орієнтованого на продуктивність Cayenne Turbo GT, що доступний лише на окремих ринках, зокрема в Україні. Шасі та системи керування, зокрема пневмопідвіска, спеціально налаштовані для нової моделі. Корпус опущений на 10 мм. Спеціальні GT підшипники провідного важеля збільшують розвал передньої осі на -0,58°. Доповнені ширшими передніми колесами, під час проходження поворотів вони забезпечують: ще більш динамічну реакцію керма, вищу загальну точність кермування та значно покращене зчеплення. Високоефективні керамічні композитні гальма Porsche (PCCB) стандартні для пакета GT. Динамічні характеристики Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé опціонально можна покращити за допомогою продуктивних шин для стандартних 22-дюймових колісних дисків GT Design, системи активної стабілізації кренів (PDCC) та рульового керування задньою віссю.

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé із пакетом GT поєднує виняткові характеристики керування авто з універсальністю нової гібридної технології. А це – найширший спектр динамічних характеристик і ефективності у модельному ряді Cayenne. Пакет GT впізнаваний за особливою передньою частиною авто з чорними акцентами, розширювачами колісних арок у чорному кольорі, карбоновими накладками на спойлері на даху, розташованими по центру вихлопними трубами титанової вихлопної системи від Turbo GT та карбоновим заднім дифузором. Дах виготовлений із легкого вуглецевого волокна.

Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé із пакетом GT прискорюється від 0 до 100 км/год за 3,6 секунди, максимальна швидкість – 305 км/год. Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé із пакетом GT не доступний для замовлення в Україні.

Доступний для замовлення
Porsche слідує амбітному плану – протягом 2023 року презентувати 3 гібриди, відповідно новий Turbo E-Hybrid є другим представленим на ринку. В Україні Cayenne Turbo E-Hybrid доступний для замовлення, вартість у дилерській мережі Porsche починається від 7 612 920 гривень із ПДВ*.

Додаткова інформація, а також відео та фото доступні в Porsche Newsroom: newsroom.porsche.com
*Вартість автомобіля розрахована станом на 28.08.2023 року за курсом, розміщеним на сайті winner.ua. Наданий розрахунок є попереднім та вимагає уточнення в офіційних дилерів Porsche в Україні. Остаточна вартість автомобіля вказується у договорі купівлі-продажу на дату його укладання.


Відділ маркетингових комунікацій
ТОВ «Віннер Імпортс Україна, Лтд»
Офіційний імпортер Porsche в Україні
Phone: +38(044) 585 63 00, вн. 2600
E-mail: kkravchenko@winner.ua; dbolyubash@winner.ua

29.08.2023