Porsche презентує новий ще потужніший Taycan

  • Вище: потужність заряджання нового Taуcan збільшена на 50кВт до 320 кВт. Рекуперація зросла до 400 кВт на високих швидкостях
  • Швидше: від 0 до 100 км/год авто прискорюється на 0,6 с швидше. Taycan Turbo S долає відмітку лише за 2,4 с
  • Далі: запас ходу збільшений до 678 км, що на 35 % більше, ніж у попередників. Від 10 до 80 % авто заряджається лише за 18 хв
7 лютого компанія Porsche презентувала новий Taycan: ще потужніший, із більшим запасом ходу, швидким прискоренням та стабільним заряджанням. Дизайн авто помітно увиразнений, модель Turbo виглядає по-особливому стильно. Усі версії Taycan мають розширений перелік стандартного обладнання та останнє покоління цифрової концепції Porsche Driver Experience.

 

Штутґарт. Новий Taycan у всіх варіантах кузова істотно модифікований: спортивний седан, версії Cross Turismo із позашляховим пакетом, спортивний та практичний Sport Turismo. У кожному кузові модель доступна із 4 варіантами двигуна, із заднім та повним приводом. У дилерських центрах Porsche в Україні спорткар з’явиться вже навесні цього року.

Кевін Гік, віце-президент модельного ряду Taycan, розповідає, що наприкінці 2019 року Porsche за допомогою Taycan започаткувала нову еру електромобільності. Спорткар довів, що змінив правила гри, а також став одним із першопрохідців щодо інновацій у сегменті електромобілів. Наразі компанія планує продовжити цю історію успіху з новим Taycan. «Модельний ряд досягнув нових висот: ще продуктивніший, із винятковою динамікою та задоволенням від водіння. Одночасно вдалося значно підвищити ефективність, запас ходу, зручність повсякденного використання та комфорт», — сказав Кевін Гік.

Ще продуктивніший
Всі нові версії Taycan прискорюються набагато швидше, ніж попередники. Наприклад, спортивні седани Taycan та Taycan Turbo S прискорюються від 0 до 100 км/год лише за 4,8 і 2,4 секунди відповідно. А це – на 0,6 і 0,4 секунди швидше, ніж було раніше.

Із новою функцією push-to-pass*, доступною із пакетом Sport Chrono, посилення потужності до 70 кВт активується протягом 10 секунд лише одним натисканням кнопки. Швидке прискорення є результатом ще продуктивнішої системи. Новий Taycan видає на 60 кВт більше, ніж раніше, а Taycan Turbo S при використанні функції Launch Control видає додаткові 140 кВт. Потужність системи топової моделі збільшено до 700 кВт/952 к.с.

Запас ходу збільшено на 35 %
Запас ходу, залежно від кузова та двигуна, збільшений до 678 км згідно з WLTP.
А це – на 175 км або на 35 % більше, ніж у попередників. Новий Taycan під час довготривалих подорожей не лише потребує менше зупинок для заряджання, але й заряджається швидше. На 800-вольтових зарядних станціях потужність заряджання авто становить до 320 кВт, що на 50 кВт більше, ніж раніше. Потужність заряджання понад 300 кВт підтримується протягом 5 хв, а дуже високої потужності можна досягнути швидше навіть за низьких температур.

Час, необхідний для заряджання від 10 до 80 %, може бути скороченим вдвічі, залежно від індивідуального стилю водіння та інших змінних. Taycan першого покоління заряджався від 10 до 80 % при 15 °C за 37 хв. Натомість новий Taycan, попри більшу ємність батареї, заряджається лише 18 хв за таких же умов. Загальна ємність батареї Performance Plus від 93 кВт⋅год збільшена до 105 кВт⋅год.

Нове активне шасі
Усі нові версії Taycan стандартно оснащені адаптивною пневматичною підвіскою. Нова підвіска Porsche Active Ride доступна опціонально для повноприводних версій. Вона забезпечує безпрецедентний діапазон між комфортом та динамікою водіння.

Підвіска утримує кузов Taycan рівно за будь-яких умов: під час динамічного гальмування, кермування та здійснення маневрів для прискорення. Під час плавного руху система ніби повністю поглинає нерівності на дорозі. У динамічних ситуаціях водіння підвіска Porsche Active Ride забезпечує майже ідеальне зчеплення із дорогою. Це можливо завдяки збалансованому розподілу навантаження на колеса. Якщо активовано відповідний режим, підвіска може компенсувати рухи від нахилу та крену, щоб зменшити для пасажирів відчуття прискорення.

Заходи для збільшення ефективності
Одночасне підвищення продуктивності та ефективності зводиться до низки факторів: удосконаленій трансмісії з новим двигуном задньої осі, потужність якого на 80 кВт більша, ніж у попередників. Окрім того, є багато інших змін: модифікований імпульсний інвертор із оптимізованим програмним забезпеченням, більш потужніші батареї, покращене управління температурою, тепловий насос наступного покоління, модифікована стратегія рекуперації та повного приводу.

Максимальна потужність рекуперації під час уповільнення із високих швидкостей зросла більш ніж на 30 % – із 290 до 400 кВт. Усі моделі у стандартній комплектації мають аеродинамічно оптимізовані колеса та шини зі зниженим опором кочення. Спеціально розроблені нові 21-дюймові диски та шини.

Розширене стандартне оснащення та зменшена вага
Вага Taycan зменшена на 15 кг, водночас стандартного обладнання стало ще більше, зокрема: освітлення салону, система ParkAssist із камерою заднього виду, зовнішні дзеркала із електроприводом, освітлення зони зовнішніх дзеркал, підігрів передніх сидінь, інтелектуальна система оптимізації запасу хода Porsche Intelligent Range Manager (PIRM), тепловий насос із новою системою охолодження, бездротова зарядка для смартфона, порти для зарядки батареї з боку водія та пасажира спереду, перемикач режимів руху, підсилювач керма Power Steering Plus – все це стандартне обладнання.

Базові моделі Taycan відтепер також стандартно оснащені адаптивною пневматичною підвіскою та алюмінієвими накладками на пороги. Розширене базове оснащення авто включає батарею зі збільшеною ємністю, але зі зменшеною вагою.

Дизайн ще більш привабливий
Завдяки передній та задній частині з новими фарами та задніми ліхтарями, експерти зі стилю Porsche ще більше увиразнили чистий та впізнаваний дизайн Taycan. Нові передні крила та плоскіші фари підкреслюють ширину авто.

Нові фари із високою роздільною здатністю на базі матричної технології HD matrix демонструють характерну рису бренду в чотирьох точковому дизайні світла вночі. Логотип Porsche розміщений на смузі заднього ліхтаря та вирізняється тривимірним дизайном у склі. Вперше доступна версія із підсвіткою та анімацією під час привітання власника при вході та виході із авто.

Особливим є акцентний колір Turbonite, що увиразнює моделі Turbo та Turbo S серед інших версій.

Оновлена концепція керування та відображення
Комбінація приладів, центральний дисплей та додатковий дисплей для пасажирів мають оптимізований інтерфейс користувача з додатковими функціями. Перемикач режимів водіння на кермі відтепер є стандартним. Для моделей Taycan, оснащених пакетом Sport Chrono та батареєю Performance Plus, на перемикачі режимів є спеціальна кнопка.

За допомогою нового важеля, розташованого зліва за кермом, керування системами допомоги водієві стає ще більш інтуїтивно зрозумілим. Apple CarPlay інтегровано в дисплей та функції автомобіля. Нова функція In-Car Video забезпечує передачу потокового відео на центральному дисплеї та дисплеї пасажира.

Доступний для замовлення
Новий Taycan вже доступний для замовлення. Орієнтовна вартість у дилерській мережі Porsche починається від 3 798 480 гривень *. В Україні спорткар з’явиться вже навесні цього року.

09.02.2024