Porsche презентує перший повністю електричний Macan GTS – потужний і привабливий

  • Потужна силова установка, блокування заднього диференціала з електронним керуванням і спортивна пневмопідвіска зі зниженим кліренсом
  • До 420 кВт (571 к.с.), прискорення від 0 до 100 км/год за 3,8 секунди
  • Режим «Трек» оптимізує охолодження та продуктивність акумулятора
  • Фірмовий дизайн GTS: виразний зовнішній вигляд з чорними акцентами
  • Новий пакет інтер’єру GTS з декоративними швами у тон оздоблення екстер’єра

Porsche розширює модельний ряд повністю електричних SUV презентуючи Macan GTS – особливо спортивне та орієнтоване на водія авто. Macan GTS встановлює нові стандарти маневреності та динаміки водіння: потужність до 420 кВт у режимі overboost, блокування заднього диференціала з електронним керуванням і спортивна пневмопідвіска зі зниженим кліренсом. Зберігаючи ДНК GTS, п’ята версія електричного Macan виділяється характерним стилем і численними акцентами темного кольору.

Stuttgart. GTS – три літери, що мають особливу репутацію серед поціновувачів Porsche з часів випуску 904 Carrera GTS 1963 року. Тепер цю легендарну абревіатуру вперше отримав повністю електричний Macan, що вирізняється видатною динамікою і прискоренням: від 0 до 100 км/год лише за 3,8 секунди, а від 0 до до 200 км/год – за 13,3 секунди. Максимальна швидкість обмежена 250 км/год.

Macan GTS оснащений найпотужнішим в модельному ряді електродвигуном на задній осі. Силовий агрегат діаметром 230 мм, активна довжина 210 мм і високоефективний імпульсний перетворювач із карбіду кремнію (SiC), що розрахований на струм до 900 ампер. У стандартному режимі він видає 380 кВт (516 к.с.), а з Launch Control у режимі overboost – до 420 кВт (571 к.с.). Максимальний крутний момент становить 955 Нм. Як і в Macan Turbo, трансмісія з передавальним відношенням 9:1 спеціально розроблена, щоб витримувати величезний крутний момент.

Запас ходу Macan GTS – до 586 км згідно з WLTP. На станції швидкого заряджання за пікової потужності 270 кВт батарея ємністю 100 кВт·год від 10 до 80 % заряджається усього за 21 хв.

Пакет Sport Chrono входить до стандартної комплектації та розширений за рахунок режиму «Трек».Він готує авто до особливо високопродуктивного водіння та вперше був у Taycan. Цей режим підвищує рівень охолодження акумулятора, мінімізуючи втрати потужності, спричинені накопиченням тепла (також відомі як ефект зниження потужності), що призводить до помітного покращення продуктивності під час тривалого навантаження..

Спортивна пневмопідвіска зі специфічним для GTS налаштуванням
Новий Macan GTS поєднує задньоприводний баланс маси, низький центр тяжіння та інтелектуальне керування потужністю, демонструючи потужність у стилі справжнього спорткара. У стандартну комплектацію входить Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) та повний привод з електронним контролем Porsche Traction Management (ePTM). Блокування диференціала з електронним керуванням, розташоване за заднім двигуном, покращує зчеплення та маневреність, забезпечуючи задньоприводний баланс маси 48:52.

Macan GTS має найнижчий центр тяжіння в усьому модельному ряді. Інженери вдосконалили спортивну пневмопідвіску з регулюванням висоти та системою Porsche Active Suspension Management (PASM). Знижений на 10 мм кліренс, спеціальне налаштування амортизаторів та стабілізатори поперечної стійкості забезпечують виняткову маневреність і точність проходження поворотів.

Емоційний характер Macan GTS відчутний навіть у звучанні. Функція спортивного звуку «Porsche Electric Sport Sound» (PESS) пропонує два ексклюзивних звукових профілі GTS, кожен з яких має свій особливий характер у режимах «Sport» і «Sport Plus».

Екстер’єр: чорні акценти й ексклюзивний боковий обвіс
Новий Macan GTS має яскраво виражений індивідуальний стиль. Авто впізнаване за різноманітними чорними деталями спереду, з боків та ззаду – визначальними елементами всіх моделей Porsche GTS. Особливо виділяються тоновані матричні LED-фари та рельєфні зовнішні краї над повітряними лопатями (airblades).

З початку 2026 року Porsche представить пакет Sport Design для всіх моделей Macan, включно з новими передніми та задніми бамперами. Macan GTS стане першою моделлю, що отримає його не тільки в стандартній комплектації, але і в GTS. Контрастні елементи – вставки, бокові панелі, накладки колісних арок і кромка адаптивного заднього спойлера – виконані у чорному кольорі.

Змінений дизайн бокового обвісу, що розширююється до задньої частини, додає авто виразного вигляду. Нижня зона задньої частини має характерний дизайн із чорними декоративними елементами та виразною панеллю дифузора, а задні ліхтарі тоновані під колір фар. У стандартній комплектації GTS оснащується 21-дюймовими легкосплавними дисками Macan Design кольору Anthracite Grey. Опціонально доступні 22-дюймові диски RS Spyder Design у такому ж кольорі.

Палітра кольорів оздоблення нового Macan GTS включає три нові кольори: Crayon, Carmine Red і Lugano Blue. Окрім 15 кольорів, що пропонуються через конфігуратор Porsche, Porsche Exclusive Manufaktur має приблизно 60 додаткових відтінків у межах програми Paint to Sample.

Інтер’єр: опціональні підібрані за кольором декоративні шви
Інтер’єр Macan GTS виконаний у спортивному стилі. Оздоблення матеріалом Race-Tex із вставками з чорної гладкої шкіри. Race-Tex використовується на багатофункціональному спортивному кермі GT з підігрівом, підлокітниках центральної консолі та дверних панелях, а також на приладовій панелі. Центральні панелі адаптивних спортивних сидінь з регулюванням у 18 напрямках також виконані тканиною Race-Tex. А підголівники оброблені шкірою.

Уперше в електричному Macan опціональний пакет GTS Interior дозволяє поєднувати кольори екстер’єру та інтер’єру. Оздоблення може бути виконане у кольорах Carmine Red, Slate Grey Neo або Lugano Blue, відповідно до кольорів екстер’єру. Контрастні декоративні шви на сидіннях, кермі, дверних панелях і верхній частині приладової панелі виконане у відповідному кольорі, як і ремені безпеки та напис «GTS» на сидіннях. На кермі розташована емблема з кольоровим написом «GTS». До пакету входить оздоблення салону з карбону Carbon Interior Package, у якому кермо, приладова і дверні панелі оброблені вуглецевим волокном.

Тема GTS продовжується і в цифровому кокпіті. Фактичний колір кузова відображається у 3D-візуалізації на центральному дисплеї. Панель приладів має напис «GTS». Доступ до багатьох функцій стандартного пакета Sport Chrono, як-от хронометраж кола, запис телеметрії та аналіз секторів, можна отримати через відповідний застосунок на центральному дисплеї.

Нові функції допомоги, комфорту та розваг
Macan GTS отримав всі останні оновлення, що впроваджені для модельного ряду Macan, зокрема: нові функції допомоги під час паркування, голосовий асистент Voice Pilot з підтримкою ШІ та збільшена максимальна маса буксирування причепа до 2500 кг. Рівень комфорту, безпеки та цифрових можливостей авто значно покращений.

Новий Macan GTS вже доступний для замовлення в усіх офіційних дилерських центрах Porsche в Україні.

27.10.2025